Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-5355 sporočil: 3.129
Intervju je v interakciji s tistimi, ki bodo morali dvigniti roko za povečanje cestnine. V nekaterih primerih in pri najbolj pogosto udeleženih tovornjakih na AC (euro5) je predlagan dvig za okrog 58%. In nekatere odločevalce "naša" oblast, tako slišimo, že kupuje.
O uspešnosti DARS pa na spletni strani:
www.dars.si/Dokument...202015.pdf
Nadzorni svet DARS d. d. je na podlagi določil 64. in 230. člena ZGD-1, v kontekstu celovite obravnave letnega poročila ter predloga uprave in na temelju revidiranih računovodskih izkazov družbe ugotovil, da čisti dobiček družbe za obdobje od 1. januarja do 31. decembra 2015 znaša 60.456.694 evrov.
Preneseni dobiček znaša 13.831.556 evrov. Ugotovljeni čisti dobiček se razporedi po naslednjem ključu: – 3.022.835 evrov v zakonske rezerve; – 14.358.465 evrov v statutarne rezerve; – 21.537.697 evrov v druge rezerve iz dobička po sklepu uprave in nadzornega sveta DARS d. d.
Ugotovljeni bilančni dobiček na dan 31. decembra 2015 znaša 35.369.254 evrov.

In vedeti je potrebno, da je AC omrežje, ki se samofinancira in prinaša dobiček, stalo okrog 4,3 milijarde evrov. Tistim, ki prisegajo na železnice pa podatek, da je vsa železniška infrastruktura prinesla upravljalcu na letni ravni istega leta okrog 25 mio evrov. Obnova železniškega omrežja Slovenija bo infrstrukturni strošek, ki bo približni trikratnik AC investicije in, ki bo neposredno prinašal priblližno 6% (ŠEST PROCENTOV!!!)prihodka od cestnin (da ne govorimom o cestnih pristojbinah, ki jih državi še posebej plačujemo).