Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[mlininaveter]
Pa kdo razen državnih podjetij bi pri zdravi pameti in polni zavesti investiral v projekt, ki se v času celotne življenske dobe še sam sebe ne bo poplačal iz naslova več pobranih cestnin, kaj šele zrihtal sredstva za poplačilo akumuliranih dolgov in novih investicij. Mimogrede, kaj država nima svojih vzvodov za uveljavlanje »širšega družbenega interesa«, namesto da za to cuza dars (ki ga financiramo državljani)?
Mimogrede, če še nisi opazil, jih ima. Pokazali so se že tudi pri avtocestah, vrhunec je dosegela s TEŠ6, .... ti še razložim kaj o snanaciji in dokapitalizaciji bank in postriženih podrejencih???????????????, ... davkih in ostalih zadevah?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2618099

Strani: 1

anon-264817 sporočil: 11
Ne mi raje z energetiko začet, mi kar kislino dvigne. To da DEM da poroštvo HSE in zastavi svoje premoženje... vse se da... na kocki pa praktično celotna slovenska elektro proizvodnja.

Mimogrede, nazaj na temo, v 2-15 je DARS od tovornjakov pobral skoraj 190 milijonov evrov. Na enaročanje pa objavil www.enarocanje.si/Ob...azec=51769 Halo?

Pričakovani prihodki iz naslova cestninjenja v ECS-PPT (z upoštevanjem popustov po trenutno veljavni shemi) po stalnih cenah:
Leto 2017: 162,61 mio €
Leto 2018: 160,55 mio €
Leto 2019: 159,25 mio €
Leto 2020: 157,16 mio €
Leto 2021: 157,58 mio €
Leto 2022: 158,64 mio €
Leto 2023: 160,60 mio €
Leto 2024: 162,59 mio €
Leto 2025: 164,61 mio €
Leto 2026: 166,59 mio €
Leto 2027: 167,82 mio €
Leto 2028: 169,07 mio €
Leto 2029: 170,32 mio €

Kje so dodatni prihodki? Kdaj so dodatni prihodki?

Strani: 1