Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
Zanimivo, slovenski finančni časopis se skorajda naslaja ob novici, da je tuji privatni operater v hrvaški luki dosegel višjo stopnjo rasti kot slovenski, pretežno v lasti države, v Kopru, nič jih pa ne moti, če v sosednjem Trstu privatni operater ne dosega skoraj nobenega povečanja. Po vseh silnih letih pretovora kontejnerjev so se v Trstu celo spomnili, da bi uvedli direktne kontejnerske vlake.... Čuden operater, ni kaj. Podobno velja za reškega, tam do pred kratkim (trenutn razmere ne poznam) tudi niso imeli nobenega direktnega kontejnerskega vlaka v notranjost. Primerjajte to s številom kontejnerskih vlakov iz Koprav v notranjost, dosegljivi so na spletni strani Luke.

Kaj pa pomenijo ti dosežki tujcev na Reki v absolutnih številkah. Koperskih 7,8% pomeni namreč 40.948 TEU večji pretovor, ali po domače povedano skoraj 40% 7 mesečnega prometa na Reki. In absolutna številka je več kot 3x večja kot na Reki (40.948/12.546).

O Trstu pa zaenkrat ni potrebno izgublajti besed, če anticipiramo rezultat iz 7 mesecev linearno na 8 mesecev je promet Trsta malo več kot 50% Kopra, povišanje pa v osmih mesecih za eno na pol prazno kontejnersko aldjo, kakih 3400 TEU.

O tem, kam sodi na Forbesovi listi lastnik filipinskega podjetja je pa povsem irelevantna stvar, važni so dosežki luke, in teh nekako ni videti, kljub zvenečemu imenu firme in bogastvu nekega filipinskega lastnika. Podobno velja za Trst.