Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

P46000 sporočil: 299
[pobalin]
> [P46000]
> Tole ni bil oglas Smelta, temveč Hit-a (Danila Kovačiča)... Že povedano v forumu: forum.finance.si/?m=...144&single

In je bilo tudi že odgovorjeno na istem forumu: forum.finance.si/?m=...191&single

Ker je Dudek dal samo posreden link s silno kratkim navodilom za uporabo, naj pomagam z direktnim linkom na članek in dodam še ustrezen citat iz njega:

> Ko na tožilstvu leta 1994 raziskujejo korupcijo pri srednjem kadru v Smeltu, časopisi objavijo Smeltov oglas s sloganom Psi lajajo, karavana gre dalje.
> www.mladina.si/91497...-brezigar/
Sem šel še jaz malo guglal, ker sem bil še vedno prepričan, da je oglas s to frazo objavil HIT, in našel naslednji link knjigarna.fdv.si/s/u...df/100.pdf

Če prebereš opombo št. 27 na strani 105 bi delovalo, da sta oba (SMELI in HIT) uporabila isto frazo v oglasih, kronološko morda HIT celo prej (ni specificirano, kdaj je HIT objavil oglase, za SMELT pa je objavljen točen datum)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2615213

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[P46000]
Če prebereš opombo št. 27 na strani 105 bi delovalo, da sta oba (SMELI in HIT) uporabila isto frazo v oglasih, kronološko morda HIT celo prej (ni specificirano, kdaj je HIT objavil oglase, za SMELT pa je objavljen točen datum)
Kontekstualno tole celoto
V novodobnem slovenskem aferaškem novinarstvu pisci ne čakajo pravosodnih sodb, temveč sproti delajo krivice, ki so v konstrukciji »raziskovalne zgodbe« lahko junaki prav po tem in zato, ker so krivi.
Ker novinarji ne zmorejo z ustreznimi dokazili pokazati krivde krivih, »psi lajajo, karavana pa gre dalje«. 27 ...
27 Glej celostranski Smeltov oglas s tem sporočilom v Delu, 24. novembra 1993, in serijo Hitovih oglasov v drugi polovici 93. leta, tudi v Delu.
razumem tako, da je v narekovajih naveden citat iz Smeltovega oglasa, omenjeni Hitovi oglasi pa so imeli enak namen ali pomen kot Smeltov oglas, ni pa eksplicitno navedeno, da so vsebovali citirano trditev.

To pomeni, da tvoja trditev sicer ni čisto izključena, je pa zelo malo verjetna. Ker, če je šlo za serijo Hitovih oglasov, bi si ljudje tako predrzno trditev še bolj zapomnili, kot smo si jo po enem samem Smeltovem oglasu. In če bi šlo za ponavljanje headlina druge firme (s podobno javno percepcijo "kontinuitetnega ozadja"), bi to gotovo že takrat sprožilo veliko polemiko vsaj v zelo močni in medijsko odmevni oglaševalsko-marketinški srenji.

Strani: 1