8 min
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
2 uri
Najbolj brani članki danes
4 ure
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 2
5 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
7 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
8 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
8 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
9 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
10 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
10 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
10 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
10 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
11 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
11 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
13 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
13 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
14 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
17 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Namesto razpisa o nakupu vlakov bi slovenska država morala dati razpis za prodajo slovenskih železnic. Zakaj GySEV-u ne bi prodali tovorni pa tudi potniški del slovenskih železnic? Slovenska politika bi se znebila velikega slabo vodenega sistema, mi pa bi se vozili s sodobnimi vlaki.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2614676

Strani: 1

anon-24983 sporočil: 7.885
[FIN-311684]
Namesto razpisa o nakupu vlakov bi slovenska država morala dati razpis za prodajo slovenskih železnic. Zakaj GySEV-u ne bi prodali tovorni pa tudi potniški del slovenskih železnic? Slovenska politika bi se znebila velikega slabo vodenega sistema, mi pa bi se vozili s sodobnimi vlaki.
Kakor kdo, saj se že zdaj lahko voziš s sodobnimi vlaki. Recimo oni zjutraj Maribor - Ljubaljana, ampak ta je za gospodo, cena 24 evrov in še malo. Heh v obe strani 50 evrov skoraj, pa če greš 20 krat, jurja evrov.
No alternativa je, da vstaneš uro in pol prej in greš z onim za 9,50 evra, no ja v obe strani 20 evrov, na mesec blizu 450 evrov ali minimalna plača.

Nismo ravno sodobni, pa že zdaj bi šla recimo cela plača za vlak, kaj a če bi imeli sodobne vlake, bi bilo treba pa že kredit vzet ?

No oni ICS za 25 evrov, prvi razred je itak za gospodo, v glavnem v državnih službah, tako da potem ni problem. Drugače verjetno niti tega kolikor toliko sodobnega ne bi bilo.

No ja, javni sektor ima že tako višje plače, zdaj če bi še te in drugačne stroške upošteval, ki jih zasebnik verjetno ne bi plačal...
anon-404942 sporočil: 60
čas vnosa: 03.09.16 09:59
[FIN-311684]
Namesto razpisa o nakupu vlakov bi slovenska država morala dati razpis za prodajo slovenskih železnic. Zakaj GySEV-u ne bi prodali tovorni pa tudi potniški del slovenskih železnic? Slovenska politika bi se znebila velikega slabo vodenega sistema, mi pa bi se vozili s sodobnimi vlaki.
Imaš prav ali v brezplačni najem če ne gre drugače ................sam da se to spravi v red 21 stoletja ne da se je postaja kot leta 1960 enaka 2016 to je na železnicah običajno...

Strani: 1