Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[bc123a]
> [alek14]
> No, pa še ena napakica je. Glavni produkt izgorevanja vodika je khm. CO2. Vodik se namreč pridobiva iz metana (CH4) tako, da se preostanek ogljika spoji s kisikom. Dobra stran je, da je izkoristek precej večji (tudi do 2x) kot pri turbo-propih.
> Ko se bo vodik pridobival fotokemičnio ali elektrokemično iz JE, bo pa to eko varianta.
> Je pa raba gorivnih celic bolj aktualna za avte, ker avion lahko počaka na ponjenje baterije.

Avion lahko pocaka? Zakaj avion ja, avto pa ne?
Avion ima precej predvidljivo porabo na relaciji, rezerva je vkalkulirana, med posameznimi leti pa tako ali tako stoji precej časa.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2613038

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[usimoncic]
> [bc123a]
> > [alek14]
> > No, pa še ena napakica je. Glavni produkt izgorevanja vodika je khm. CO2. Vodik se namreč pridobiva iz metana (CH4) tako, da se preostanek ogljika spoji s kisikom. Dobra stran je, da je izkoristek precej večji (tudi do 2x) kot pri turbo-propih.
> > Ko se bo vodik pridobival fotokemičnio ali elektrokemično iz JE, bo pa to eko varianta.
> > Je pa raba gorivnih celic bolj aktualna za avte, ker avion lahko počaka na ponjenje baterije.
>
> Avion lahko pocaka? Zakaj avion ja, avto pa ne?

Avion ima precej predvidljivo porabo na relaciji, rezerva je vkalkulirana, med posameznimi leti pa tako ali tako stoji precej časa.
Po mojem vedenju pa je (komercialni) letalski promet zasnovan na ravno obratnem nacelu, letala morajo biti cimvec v zraku, saj gre za velikanske stroske kapitala (amortizacija). Nekatere letalske druzbe uspejo medcelinska letala goniti po 20 ur na dan (+2x2 uri za vkrcanje/izkrcanje potnikov ter oskrbo).

Ker intervjuvanca govorita o komercialnih letalih (ne samo o hobi-frcoplanih) je to pac pomembno vprasanje.
anon-25179 sporočil: 283
Avioni stojijo dalj casa? Lol, ta je pa dobra:).

Strani: 1