Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-394991 sporočil: 252
Neverjetno in filozofiranje iz strani SŽ. Če gledamo udobnost novih vlakov, katere so nabavili je zgrešena investicija, saj se je ugotovilo, da so izredno neudobni na dolge relacije. Posledično so samo zapolnili številko vlakov in ne kvaliteto.

Očitno spet hočejo goljufati z SIMENSOM in nabavo teh vlakov. Kot gledam malo po netu vidim veliko bolših vlakov, ki so udobni in še cenejši. Zato je potrebno spremljati to naročilo, da ne bomo imeli spet kriminalno in koruptivno zgodbo. Pri teh patronih ni dosti razlike med enim in drugim.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2607269

Strani: 1

smrk sporočil: 198
[tone30]
Neverjetno in filozofiranje iz strani SŽ. Če gledamo udobnost novih vlakov, katere so nabavili je zgrešena investicija, saj se je ugotovilo, da so izredno neudobni na dolge relacije. Posledično so samo zapolnili številko vlakov in ne kvaliteto.

Očitno spet hočejo goljufati z SIMENSOM in nabavo teh vlakov. Kot gledam malo po netu vidim veliko bolših vlakov, ki so udobni in še cenejši. Zato je potrebno spremljati to naročilo, da ne bomo imeli spet kriminalno in koruptivno zgodbo. Pri teh patronih ni dosti razlike med enim in drugim.
Si.mens je pečen že od casa neodvisnosti. Tak je bil deal, priznanje neodvisnosti za med drugim tudi vlake.
Sicer pa so znani po korupciji tudi na drugih področjih, npr tehnična oprema objektov, kjer so zrasle razne vile na hrvaških otokih ipd
bc123a sporočil: 48.253
[tone30]
Neverjetno in filozofiranje iz strani SŽ. Če gledamo udobnost novih vlakov, katere so nabavili je zgrešena investicija, saj se je ugotovilo, da so izredno neudobni na dolge relacije.
Ti vlaki niso namenjeni za dolge relacije, siemensovi desiroji so primestni vlaki, v sloveniji pa vozijo od ljubljane do kopra, maribora, itd.

morda bi lahko rekli da je maribor predmestje ljubljane, ampak pri nasih zeleznicah ta pot traja 3 ure, tako da je uporaba teh vlakov nonsens.

Strani: 1