Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-401291 sporočil: 74
Zadnja sprememba: anon-401291 12.07.2016 09:46
[jani1974]
> []
> samo prvi twingo je bil avto kot se reče. SOrazmerno poceni, sorazmerno prostoren in pravilno pozicioniran in posledično legendaren. Potem pa so se začelei preseravat in se iti nekakšno visoko modo...

Moja teorija je še vedno, da so se v Renaultu nekaj interno skregali in ker je bil Twingo projekt nekoga, ki je potegnil kratko, so ga potem namenoma spremenili in uničili.

Tako, kot so recimo pri Volkswagnu vse avte faceliftali, ko je Lešnik šel stran.
možno, vendar ne morem verjeti da bi si na ta način zajebnili prodajo celega segmenta avtomobilov.
Hkrati pa tudi ne verjamem da jim v Italiji ne gre ker Italjani kupujejo Pando in 500-ko. Ravno nasprotno.. toliko tujih avtomobilov kot jih vozijo Italjani jih nikjer drugje, kjer imajo svojo domačo avtomobilsko industrijo. V severni Italiji Nemci pomojem prodajo več avtomobilov kot doma.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2607169

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
Hkrati pa tudi ne verjamem da jim v Italiji ne gre ker Italjani kupujejo Pando in 500-ko. Ravno nasprotno.. toliko tujih avtomobilov kot jih vozijo Italjani jih nikjer drugje, kjer imajo svojo domačo avtomobilsko industrijo. V severni Italiji Nemci pomojem prodajo več avtomobilov kot doma.
Pravzaprav jim niti v Italiji ne gre dobro. Lani so Itlaijani kupili 126.000 Pand, 41.000 Fiatov 500, 16.000 Smartov Fortwo in samo 9.400 Twingov. Bolje se je prodajal celo Hyundai i10 (12.000).

Kar se tiče pa količine nemških avtomobilov v Italiji, pa je verjetno precej povezano s tem, da od Alfe, sploh pa Lancie že vsaj 10 let ni kake pametne alternative Nemcem.

Strani: 1