Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek SPREMEMBA - odslej 5 člankov brezplačnih

Strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Gustl sporočil: 13.631
[#2606119] 06.07.16 15:35 · odgovor na: anon-154083 (#2605857)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Hmmm, "trial and error" v Estoniji in vaši podatki o treh naročnikih in dveh forumaših v Sloveniji je nekaj, s čemer se moje razmišljanje ne more kosati?
Tudi prav.
Verjamem, da se v tvojih očeh tvoje mnenje lahko kosa.

Iz moje pozicije pa primerjam:

1) izkušnje Estoncev, ki so najuspešnješa firma v skupini; izkušnje in podatke iz Slovenije

2) mnenje nekega anonimnega forumaša, ki pravi "jaz vem pa ne povem"

Sori, to še za primerjat ni.
Samo še komentar o svetem gralu: ga nimam, večini ni pomoči.
To se pa strinjam.
Gustl sporočil: 13.631
[#2606123] 06.07.16 15:43 · odgovor na: anon-186196 (#2605895)
Odgovori   +    2
[mrkolice]
moja dva centa.

forum je od cajtnga precej neodvisen.
Ne, povsem je odvisen od cajtnga. Brez njega je mrtev, debate se razvijejo iz člankov. Če ne verjameš, odpri neko temo in boš videl, koliko se debatira. Lahko pa verjameš renameovem testu:) forum.finance.si/?m=...256&single
je tudi - upam, da to uredništvo razume - precejšnja dodana vrednost artiklu, ki ga tržijo.
Je, za določen segment uporabnikov/naročnikov. Vemo precej natnančno, koliko in kateri.
pobalin sporočil: 14.456
[#2606125] 06.07.16 15:46 · odgovor na: anon-204390 (#2606101)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
Meni se prav to zdi zgrešena strategija.
Meni tudi, če gledam kot zastonjkar in potencialni naročnik, torej izključno iz osebnih ineteresov. :-)
Seveda, če je ta produkt v resnici pretežno tisti od katerega živijo. Ker pa vemo, da trg navsezadnje nagradi ali kaznuje ustreznost strategije, se strinjam da bo čas pokazal vse...
Trg že desetletja globalno nagrajuje posrano in postano mk-hrano, lepljivo vzkipljivo rjavo brozgo in tabloide na sami meji odvratnosti, pa bo najbrž tudi to.
Razen če zviti Frankl ne koristi solatnega dresinga samo za zunanjo fasado, dejanski denarni tok pa prihaja še od drugod.
Malo dvomim. Prej bi rekel, da hodi okrog po deželi kot prijazni stric, ki brusi sladke besede po ustih in manj zadovoljnim razlaga, da vsebina Financ tudi po njegovem okusu ni ravno super, ampak merde, c'est la vie, tako je treba, ker je to ventil za množice, ker prinaša branost, ki je potem zanimiva za oglaševalce in "partnerje" prilog in portalov. ;-)
pobalin sporočil: 14.456
[#2606126] 06.07.16 15:48 · odgovor na: Gustl (#2606114)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [pobalin]
> Zanima me, kako imate dogovorjeno, če se glavna gorjača Financ, deželni in švedski konzilij odločijo, da jih forum ne zanima več.

Zakaj bi se kdorkoli na Švedskem ukvarjal s takšno zadevo, kot je forum? Precej narobe si predstavljaš naše lastnike in/ali pomembnost foruma.
Gustl, ne se jezit. To je bilo mišljeno samo kot stilska bravura. :-)
Gustl sporočil: 13.631
[#2606127] 06.07.16 15:55 · odgovor na: anon-154083 (#2605904)
Odgovori   +    1
[jani1974]
Slovenske novice so "nišna naročnina" na črno kroniko Dela. Sem pozabil nanje in seveda da, lahko preživijo paralelno z Delom, zaradi ekonomije obsega.
Delo lahko še izhaja zaradi Slovenskih novic in ne obratno.

Kar sem hotel povedati je, da se bo število podjetij, ki se s tem ukvarjajo, drastično zmanjšalo. Seveda pa je možen razvoj dogodkov, da bo na koncu eno samo podjetje še zmeraj izdajalo več različnih naslovov. In po tvoje tudi v naslednjih desetih letih "nihče ne bo propadel".
Konsolidacija se že dogaja, tudi v Sloveniji, zaenkrat bolj na revijalnem delu.
MF-561169 sporočil: 380
[#2606128] 06.07.16 15:57 · odgovor na: crt (#2605951)
Odgovori   +    1
[crt]

10% od VSEH obiskovalcev financ pride tudi v forum.

znotraj te podmnozice obiskovalcev, ki pride tudi v forum (torej te desetine) je procent narocnikov nizji od procenta narocnikov med celotno mnozico obiskovalcev.
saj poznas tisto o statistiki in bikiniju

to je zato, ker najprej pogledamo na forum komentarje fanatikov ki so se narocniki, in se sele nato odlocimo ali je smiselno porabiti zeton...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2606131] 06.07.16 16:03 · odgovor na: pobalin (#2606082)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 06.07.16 15:46
Meni se zdi, da hočejo rumeno-zeleno solato drago prodajati nišni populaciji s (pre)več denarja. Ali bo ta solata z določeno uredniško usmeritvijo ovoj za razne kongresno-akademske in druge mreženjsko-vanity evente in vsebine ali pa bo to samo njihov dressing, bomo že videli.
ja, to je to. lej, ce lahko savina atai nafila gospodarsko razstavisce, ni vrag da ne bi guy vertonghen nafilal kaksne malo vecje dvorane. popolni dan, ti recem. farage pa bukslna mimogrede sesuje, ce si vzame tri minute cajta...
Gustl sporočil: 13.631
[#2606134] 06.07.16 16:16 · odgovor na: anon-204390 (#2606101)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
Meni se prav to zdi zgrešena strategija. Seveda, če je ta produkt v resnici pretežno tisti od katerega živijo.
Finance niso profitabilne, niti se ne računa, da bi pomembneje postale (podobno je z vsemi časopisi v skupini). Cilj je, da se dela vsaj z nulo, profit pa na ostlih projektih, ki pa so večinoma možni zaradi brand/marketing kanala Financ. Tudi delež Financ v prihodkih je vedno manjši, drugo leto najbrž že na 50%.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2606139] 06.07.16 16:30 · odgovor na: Gustl (#2606134)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [vickibedi]
> Meni se prav to zdi zgrešena strategija. Seveda, če je ta produkt v resnici pretežno tisti od katerega živijo.

Finance niso profitabilne, niti se ne računa, da bi pomembneje postale (podobno je z vsemi časopisi v skupini). Cilj je, da se dela vsaj z nulo, profit pa na ostlih projektih, ki pa so večinoma možni zaradi brand/marketing kanala Financ. Tudi delež Financ v prihodkih je vedno manjši, drugo leto najbrž že na 50%.
Ojoj tole se pa sliši že skoraj podobno kot poslovni model, kot ga je imel Milo Minderbinder iz Kavlja 22 :)
norighttobelieve.wor...s-a-share/
Gustl sporočil: 13.631
[#2606142] 06.07.16 16:44 · odgovor na: anon-204390 (#2606139)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [Gustl]
> > [vickibedi]
> > Meni se prav to zdi zgrešena strategija. Seveda, če je ta produkt v resnici pretežno tisti od katerega živijo.
>
> Finance niso profitabilne, niti se ne računa, da bi pomembneje postale (podobno je z vsemi časopisi v skupini). Cilj je, da se dela vsaj z nulo, profit pa na ostlih projektih, ki pa so večinoma možni zaradi brand/marketing kanala Financ. Tudi delež Financ v prihodkih je vedno manjši, drugo leto najbrž že na 50%.

Ojoj tole se pa sliši že skoraj podobno kot poslovni model, kot ga je imel Milo Minderbinder iz Kavlja 22 :)
norighttobelieve.wor...s-a-share/
Strategija Bonnierja je, da je do 2020 manj kot 50% prihodkov iz tradicionalnih virov (tiskani časopisi, revije, TV...). Vsa rast je planirana drugje, tradicionalno bo vse padalo do nule.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2606172] 06.07.16 20:49 · odgovor na: Gustl (#2606142)
Odgovori   +    2
Skratka, vse je super.
In ni bolj pametnih ljudi od Švedov in Estoncev.

Forumaši proti Gustlu pa smo tako kot tisti rdeči križ, ki je dajal plastenke vode beguncem na vlak, oni pa so jih metali nazaj...
Gustl sporočil: 13.631
[#2606174] 06.07.16 21:27 · odgovor na: anon-154083 (#2606172)
Odgovori   +    1
[jani1974]
Skratka, vse je super.
In ni bolj pametnih ljudi od Švedov in Estoncev.

Forumaši proti Gustlu pa smo tako kot tisti rdeči križ, ki je dajal plastenke vode beguncem na vlak, oni pa so jih metali nazaj...

Če bi menil, da nimam nič za pridobit od pogovora s forumaši glede te teme, se ne bi oglašal, prebiral in razlagal stvari (in pravzaprav se oglašam skoraj izključno samo še glede medijskih tem).

Ampak ti si povedal samo to, da je tebi očitno, kaj je za narest. Pa še to v nekem zaničevalnem tonu. In s tem si res ne morem kaj dosti pomagat.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2606410] 07.07.16 16:30 · odgovor na: Gustl (#2606174)
Odgovori   +    2
[Gustl]
Če bi menil, da nimam nič za pridobit od pogovora s forumaši glede te teme, se ne bi oglašal, prebiral in razlagal stvari (in pravzaprav se oglašam skoraj izključno samo še glede medijskih tem).

Ampak ti si povedal samo to, da je tebi očitno, kaj je za narest. Pa še to v nekem zaničevalnem tonu. In s tem si res ne morem kaj dosti pomagat.
Jaz se samo spomnim, da sem hotel večerjo s šefico. To pa še ni največji greh? Dokler ostane pri večerji, je vprašljiva samo deseta božja zapoved, pa še to samo, če je Simona cerkveno poročena.
Gre mi sicer tudi na živce, da čakate Estonce, ampak oni so mi drugače čisto simpatični, ker jim z baltskimi 14 stopinjami morja ni čudno, da rad plavam v Bohinjskem jezeru.
Vi pa ste mi tudi simpatični, zakaj bi se sicer pogovarjal z admini nekega foruma :-)

No, pa da napišem vsaj najbolj osnovno idejo: internet omogoča začasne/omejene/osebne ponudbe, ki ne rabijo vplivati na večino naročnikov. Zato ne vidim razloga, zakaj ne bi brez čakanja na Estonce ponudili na primer čez poletje neko spešl naročnino, recimo 3 mesece branje komplet ali res čisto malo osiromašenih Finance za 5 EUR na mesec. Ali pa 30 žetonov za 5 EUR na mesec. Ali nekaj podobnega.
Pa bi imeli ponudbo teden dni zunaj in jo umaknili, če bi prišlo do česa nepričakovanega ali podaljšali, če bi bilo vse vredu.

Kot so že napisali pred menoj, je 20 EUR preveč za fizično osebo in podobne naročnine na časopise v tujini so tudi bistveno nižje.
Na začetku debate sem šel gledat, zakaj nimam Financ naročenih in mi je bilo takoj jasno.

Zelo enostavno bi tako tudi prišli do lokalnega, ne estonskega, feedbacka, koliko Slovenčkov je leta 2016 toliko zrelih, da bi bili pripravljeni skaditi vsaj eno škatlo manj za en (kolikor toliko) resni online vir informacij.
In potem bi jih lahko veselo napadli s kakšno anketo, se jih po treh mesecih lotili z direktnim mailingom, pa še kaj in na osnovi ugotovljenega pripravili novoletno akcijo...

Je nekaj dela, ampak vseeno se mi zdi napor minimalen v primerjavi s koristmi.
Gustl sporočil: 13.631
[#2606737] 09.07.16 14:04 · odgovor na: anon-154083 (#2606410)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [Gustl]
> Če bi menil, da nimam nič za pridobit od pogovora s forumaši glede te teme, se ne bi oglašal, prebiral in razlagal stvari (in pravzaprav se oglašam skoraj izključno samo še glede medijskih tem).
>
> Ampak ti si povedal samo to, da je tebi očitno, kaj je za narest. Pa še to v nekem zaničevalnem tonu. In s tem si res ne morem kaj dosti pomagat.

Jaz se samo spomnim, da sem hotel večerjo s šefico. To pa še ni največji greh? Dokler ostane pri večerji, je vprašljiva samo deseta božja zapoved, pa še to samo, če je Simona cerkveno poročena.
Gre mi sicer tudi na živce, da čakate Estonce, ampak oni so mi drugače čisto simpatični, ker jim z baltskimi 14 stopinjami morja ni čudno, da rad plavam v Bohinjskem jezeru.
Vi pa ste mi tudi simpatični, zakaj bi se sicer pogovarjal z admini nekega foruma :-)

No, pa da napišem vsaj najbolj osnovno idejo: internet omogoča začasne/omejene/osebne ponudbe, ki ne rabijo vplivati na večino naročnikov. Zato ne vidim razloga, zakaj ne bi brez čakanja na Estonce ponudili na primer čez poletje neko spešl naročnino, recimo 3 mesece branje komplet ali res čisto malo osiromašenih Finance za 5 EUR na mesec. Ali pa 30 žetonov za 5 EUR na mesec. Ali nekaj podobnega.
Pa bi imeli ponudbo teden dni zunaj in jo umaknili, če bi prišlo do česa nepričakovanega ali podaljšali, če bi bilo vse vredu.

Kot so že napisali pred menoj, je 20 EUR preveč za fizično osebo in podobne naročnine na časopise v tujini so tudi bistveno nižje.
Na začetku debate sem šel gledat, zakaj nimam Financ naročenih in mi je bilo takoj jasno.

Zelo enostavno bi tako tudi prišli do lokalnega, ne estonskega, feedbacka, koliko Slovenčkov je leta 2016 toliko zrelih, da bi bili pripravljeni skaditi vsaj eno škatlo manj za en (kolikor toliko) resni online vir informacij.
In potem bi jih lahko veselo napadli s kakšno anketo, se jih po treh mesecih lotili z direktnim mailingom, pa še kaj in na osnovi ugotovljenega pripravili novoletno akcijo...

Je nekaj dela, ampak vseeno se mi zdi napor minimalen v primerjavi s koristmi.
Hvala. Ja, to ima vse smisel in pravzaprav obcasno to ze delamo. Trenutno smo zaceli testirati marketing automation tool, da lahko take stvari pocnemo bolj masovno.

Generalno pa, kot receno, je strategija bolj v kontra smer. Ne podaljsevanje narocniske baze z nizjimi zneski (razen v primeru korporativnih narocnin), ampak v izbranih nisah poglabljanje produkta in vecanje dodane vrednosti.

In to ni strategija Financ, ampak nase veje Bonnierja.

Imam pa v torek s temi sestanek www.laterpay.net , morda stestiramo na Mojih financah. Ali pa v Nemciji, bomo videli, ce je sploh mozno v Sloveniji vpeljat.

Koncept je zanimiv. Placujes po clanku, ampak ne placas vnaprej. Beres in ko prides do recimo 5 EUR, moras placat. Ce ne prides do 5 EUR, pac ne placas nic. Ce beres vec kot je narocnina, se narocis.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2606795] 10.07.16 07:27 · odgovor na: Gustl (#2606737)
Odgovori   +    1
[Gustl]
Generalno pa, kot receno, je strategija bolj v kontra smer. Ne podaljsevanje narocniske baze z nizjimi zneski (razen v primeru korporativnih narocnin), ampak v izbranih nisah poglabljanje produkta in vecanje dodane vrednosti.

In to ni strategija Financ, ampak nase veje Bonnierja.
No, to sem tudi mislil komentirati. Je po moje narobe, oziroma vsaj zelo slabo za vašo lokalno pisarno, ampak če šefi pravijo tako, je treba poslušat šefe. Vse drugo bo samo zapravljanje časa in živcev in tveganje kariere...
Imam pa v torek s temi sestanek www.laterpay.net , morda stestiramo na Mojih financah. Ali pa v Nemciji, bomo videli, ce je sploh mozno v Sloveniji vpeljat.

Koncept je zanimiv. Placujes po clanku, ampak ne placas vnaprej. Beres in ko prides do recimo 5 EUR, moras placat. Ce ne prides do 5 EUR, pac ne placas nic. Ce beres vec kot je narocnina, se narocis.
To je pa res zanimivo. Očitno namreč omogoča, da en mesec ne plačaš nič - če nimaš veliko časa in se nič zanimivega zate ne dogaja - naslednji mesec plačaš, ker se dogaja, potem pa spet ne...
To bi morali uvesti tudi za TV Slovenija. Bi plačal samo, ko je nogometno prvenstvo :-)
Gustl sporočil: 13.631
[#2606798] 10.07.16 07:40 · odgovor na: anon-154083 (#2606795)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [Gustl]
> Generalno pa, kot receno, je strategija bolj v kontra smer. Ne podaljsevanje narocniske baze z nizjimi zneski (razen v primeru korporativnih narocnin), ampak v izbranih nisah poglabljanje produkta in vecanje dodane vrednosti.
>
> In to ni strategija Financ, ampak nase veje Bonnierja.

No, to sem tudi mislil komentirati. Je po moje narobe, oziroma vsaj zelo slabo za vašo lokalno pisarno, ampak če šefi pravijo tako, je treba poslušat šefe. Vse drugo bo samo zapravljanje časa in živcev in tveganje kariere...
"Lokalna pisarna" tu ni nek faktor in vedno so mozna odstopanja, ce se predstavi case. So pa ravno manjsi trgi skorajda primorani it v to, ker je tezko dosec doseg, s katerim bi pokrival stroske in se kaj zasluzil.

Torej na manjsem trgu je tezje najti veliko strank, ki placujejo po malo. Lazje je najti malo strank, ki placujejo vec.
Se posebej v tem casu, ko so igro dosegov povsem prevzeli ameriski tehnoloski giganti.

Bomo morali pa seveda se delati na prilagajanju produkta temu.

> Imam pa v torek s temi sestanek www.laterpay.net , morda stestiramo na Mojih financah. Ali pa v Nemciji, bomo videli, ce je sploh mozno v Sloveniji vpeljat.
>
> Koncept je zanimiv. Placujes po clanku, ampak ne placas vnaprej. Beres in ko prides do recimo 5 EUR, moras placat. Ce ne prides do 5 EUR, pac ne placas nic. Ce beres vec kot je narocnina, se narocis.

To je pa res zanimivo. Očitno namreč omogoča, da en mesec ne plačaš nič - če nimaš veliko časa in se nič zanimivega zate ne dogaja - naslednji mesec plačaš, ker se dogaja, potem pa spet ne...
To bi morali uvesti tudi za TV Slovenija. Bi plačal samo, ko je nogometno prvenstvo :-)
Ja. Iz vidika stranke ima smisel. Iz vidika publisherja, ki nima moznosti vecjega long taila, so micropayments lahko bliznjica do pogreba. In vmes huda negotovost v poslovanju.

Zato se mi zdi tole bolj za nisne vsebine, posamezne kose vsebin itd...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2606818] 10.07.16 10:36 · odgovor na: Gustl (#2606798)
Odgovori   +    3
[Gustl]
Torej na manjsem trgu je tezje najti veliko strank, ki placujejo po malo. Lazje je najti malo strank, ki placujejo vec.
Ne vem, matematično je po moje isto (10 "bogatih" na 1000 "revnih" ali 1000 "bogatih" na 100.000 "revnih"...) S tem, da imaš po moje v Sloveniji relativno manj strank, ki so res "bogate" v primerjavi s Švedsko ali Nemčijo in več cenovno občutljivih. (v narekovaje vstavi kak drug bolj primeren izraz, ampak razumem, kakšne stranke misliš)
Se posebej v tem casu, ko so igro dosegov povsem prevzeli ameriski tehnoloski giganti.

Bomo morali pa seveda se delati na prilagajanju produkta temu.
To je še dodaten pomislek - tisti v Sloveniji, ki jih zanima mednarodno dogajanje, lahko želene informacije najdejo v virih v angleškem jeziku (in jih že).

Lokalne kvalitetne vsebine pa drugega kot člankov TadejaK jaz na Financah še nisem našel. Vložen trud TadejaK pa je najbrž večji, kot mu vi dejansko plačate...
Lahko odpremo še debato, ali ni pravzaprav težje najti kvalitetne pisce kot "bogate" bralce...
> > Imam pa v torek s temi sestanek www.laterpay.net , morda stestiramo na Mojih financah. Ali pa v Nemciji, bomo videli, ce je sploh mozno v Sloveniji vpeljat.
> >
> > Koncept je zanimiv. Placujes po clanku, ampak ne placas vnaprej. Beres in ko prides do recimo 5 EUR, moras placat. Ce ne prides do 5 EUR, pac ne placas nic. Ce beres vec kot je narocnina, se narocis.
>
> To je pa res zanimivo. Očitno namreč omogoča, da en mesec ne plačaš nič - če nimaš veliko časa in se nič zanimivega zate ne dogaja - naslednji mesec plačaš, ker se dogaja, potem pa spet ne...
> To bi morali uvesti tudi za TV Slovenija. Bi plačal samo, ko je nogometno prvenstvo :-)

Ja. Iz vidika stranke ima smisel. Iz vidika publisherja, ki nima moznosti vecjega long taila, so micropayments lahko bliznjica do pogreba. In vmes huda negotovost v poslovanju.

Zato se mi zdi tole bolj za nisne vsebine, posamezne kose vsebin itd...
Se vračava na zgornji problem. Če imaš celotno vsebino obsežno in kvalitetno, potem jo lahko drago prodajaš, potem pa še posamezne kose posebej za manj denarja.
Če pa imaš samo nekaj člankov na mesec res vredu, medij pa bi naj bil dnevnik, potem pa so žetoni in laterpay res lahko samomor.

Oziroma gre za zelo nevarno sprotno uravnoteževanje cene vs. števila naročnin.

Z drugimi besedami, če boste imeli zelo kvalitetne vsebine, potem bo vse ostalo prišlo samo od sebe.
Ker bo pa ta težka, bi pa jaz vseeno raje stavil na množičnost.
Gustl sporočil: 13.631
[#2606833] 10.07.16 13:07 · odgovor na: (#2606827)
Odgovori   +    0
[rename]
Po mojem se prevec fokusirate na to, kako prodati, namesto v dvig kvalitete.
Ce se tu pogovarjamo predvsem o poslovnem modelu, je to zato, ker se jaz pogovarjam in imam pri tem prste vmes.

To ne pomeni, da ne obstajajo osebe, ki se ukvarjajo predvsem z vsebino.

Seveda je oboje zelo povezano. Zal pa ne direktno tako, da boljsa je kvaliteta, vec bono zasluzili. Se posebej, ker ima danes vsak svojo predstavo o tem, kaj je kalitetno ctivo.

Midva verjetno niti 10% istih clankov ne bi prebrala. Ko dodava tretjega, smo na 5%. Casopis/dnevnik za mase pa je logika, da cim vecim isto.
Gustl sporočil: 13.631
[#2606843] 10.07.16 14:48 · odgovor na: (#2606840)
Odgovori   +    0
[rename]
Jaz opazam, da delujete na prodaji....imate.tudi tel.klice za narocnine,emaile, nastali so razni paketi narocnin....in te aktivnosti so vidne.
Aktivnosti za dvig kvalitete pac niso vidne...rezultati tudi ne....papirnata verzija je vedno tanjsa...zato sem napisal, kar sem.
Papirnata verzija je izgubila v povprecju 13 oglasnih strani na dan.

Uredniske vsebine je skoraj povsem enako kot nekoc, minus nekaj uredniskih prilog, ki so se preselile na nisne portale.

Tudi sicer zgolj 40% vsebine natisnemo, ostalo je na netu. Ravno zato, ker newsa nima smisla printat. In ravno zato so Finance paket (print in digital). Je manj v printu, je vec na webu, zato za paywallom, ker to je del narocniskega produkta.

Vem, da ljudje tezkajo casopis in stejejo stevilo strani, potem pa govorijo o kvaliteti :) S tem se pac moramo sprijaznit.
Gustl sporočil: 13.631
[#2606859] 10.07.16 16:04 · odgovor na: (#2606853)
Odgovori   +    0
[rename]
No, no...ne tolk podcenjevati.
Da je bila kvaliteta v clankih, ki so jih pisali Mrkaic, Kovac, Sustersic, Elikan, Vodopivec....in da je stevilo strani kvantiteta pa res razlikujem....
Nisem nic o tem rekel. Ampak ker omenjas debelino casopisa, sem ti razlozil, cesa je manj in kako je s to debelino.

Razumem, da posameznik pogresa posamezne vrste vsebin. Razumi ti nazaj, kar sem ti ze omenil - niti pod razno niso vsi bralci enaki. Se posebej med bralci, ki placajo, torej narocniki.

Hocem samo rect, da nima smisla mi razlagat, kam naj se obrne cel produkt na podlagi tvojih osebnih preferenc. Pri cemer ni problem, da so to tvoje, lahko so tudi moje, ko smo ze pri tem.

Jaz recimo skorajda ne berem Financ :) Nic hudega. Dugih SLO medijev tudi skoraj nic. Napaka bi bila poizkusat delat narocniski produkt zame. In tako za vecino. Minili so ti casi, ko smo vsi konzumirali isto.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2606873] 10.07.16 17:03 · odgovor na: (#2606862)
Odgovori   +    1
[rename]
Ce ti ne beres Financ, pa to ni v redu...saj poznas tisto: you have to eat your food...
To se pa strinjam. In me preseneča. Potem pa je naš Gustl v napačni službi.

Če ostanemo pri hrani - Gustlu bi se hitro zgodil tisti klasični napad Gordona Ramsaya: "Your food is good? This sh*t is good? Customers are guilty? You are in f***king denial! Wake up, for Christ's sake!"

In še o asociacijah na hrano - sem očitno nagonsko dobro zadel, da moram na večerjo s Simono, ne z Gustlom :-)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2606877] 10.07.16 17:44 · odgovor na: (#2606853)
Odgovori   +    1
[rename]
No, no...ne tolk podcenjevati.
Da je bila kvaliteta v clankih, ki so jih pisali Mrkaic, Kovac, Sustersic, Elikan, Vodopivec....in da je stevilo strani kvantiteta pa res razlikujem....je pa prevroce, da bi na dolgo in siroko pisal.

P: ne spomnim se, kdaj sem nazadnje prebral papirnato verzijo .
JA, to so bili eni drugi časi. Ko se je zdelo, da se da še kaj spremeniti v tej močvari. Zdaj so utihnili. Mi čakamo na sledeč odziv evropske birokracije na en zbluzeni odziv naše birokracije. Finance so tukaj pač našle svojo nišo, to moraš priznati. Služijo kot testna fast food kuhinja recikliranih novic masi ljudi, mogoče se najde tržni model v tem, oziroma dokler jih ne ukinejo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2606879] 10.07.16 18:25 · odgovor na: (#2606862)
Odgovori   +    1
[rename]
Ko je bilo mozno clanke se ocenjevati,
ocene clankov so bile cisti crap in niso ocenjevale kvalitete CLANKOV ampak mnenje o tistem, o cemer je clanek porocal.
najobj sporočil: 32.017
[#2606895] 10.07.16 19:22 · odgovor na: (#2606853)
Odgovori   +    2
[rename]
No, no...ne tolk podcenjevati.
Da je bila kvaliteta v clankih, ki so jih pisali Mrkaic, Kovac, Sustersic, Elikan, Vodopivec....in da je stevilo strani kvantiteta pa res razlikujem....je pa prevroce, da bi na dolgo in siroko pisal.

P: ne spomnim se, kdaj sem nazadnje prebral papirnato verzijo .
... čuj, koga zanima kvaliteta, dokler se mi lahko kregamo pod članki ? ...

P.S.: if you pay peanuts, you get monkeys ... khmm, čeprav niti ne vem, kje bi Financarji kvaliteto sploh lahko "kupili" in jo plačali kaj več kot peanuts, če bi kvaliteta ob razdeljenosti publike res koga zanimala ... aja, in če se navežem na razdeljenost publike in če ostanem malo žleht, zakaj so za tebe kvalitetni samo tisti, s katerimi se strinjaš ? ...
Gustl sporočil: 13.631
[#2606947] 11.07.16 10:16 · odgovor na: (#2606862)
Odgovori   +    0
[rename]
Ko je bilo mozno clanke se ocenjevati, ste gotovo delali analizo in vedeli, kdo so top pisci...ceprav je ocenjeval nek zelo majhen vzorec , a vendar - nekaj je bilo mozno razbrati tudi?
Te ocene so bile precej neuporabne, v najboljšem primeru so bile uporabne za ločevanje uporabnikov med "naši/vaši"

O tem smo že večkrat, recimo: forum.finance.si/?m=...613&single

Pa stevilo ogledov posameznih strani, itd, zato bi si upal trditi, da so bili "moji" avtorji zagotovo magnet za bralce (in narocnike).
Da, imamo boljše metrike za ocenjevanje kvalitete člankov in jih redno spremljamo in analiziramo. V tej temi sem že omenil, da ni velikih vzorcev po avtorjih: forum.finance.si/?m=...784&single

Imaš recimo segment, ki redno berejo Tadeja, izven tega segmenta je pa tudi pri njemu zelo odvisno od tematike. Razlike v branosti so lahko 1:10 znotraj istega avtorja.

In nikar ne zamenjuj najbolj glasne glasove (s clickbait naslovi) z najkvlitetnješimi oz. pomembnimi iz vidika prodaje vsebin.

Mi že nekj časa ne uporabljamo kaj dosti "števila ogledov", ker ti to ne pove kaj dosti o kvaliteti (oz koristnostni) vsebine.

Ce ti ne beres Financ, pa to ni v redu...saj poznas tisto: you have to eat your food....in vegetarijanec zagotov nima perspektive v mcdonaldsu :-P
Ni take panike. Direktor Tobačne tudi ne kadi :)

No, pa da se popravim - še vedno sem med top 4% najbolj aktivnih uporabnikov Finance.si, ampak razlog, zakaj berem/skeniram vsebino, je potreba po poznavanju produkta in ne, ker me produkt tako zanima. Preveč stvari delamo, da bi kogarkoli lahko vse zanimale.

In tudi ne pomeni, da nekoč nisem bral redno Financ tudi kot bralec, ne le kot takratni urednik. Samo fokusi se spremenijo...s časom, z novimi delovnimi nalogami, izzivi itd...
Gustl sporočil: 13.631
[#2606954] 11.07.16 10:32 · odgovor na: anon-154083 (#2606818)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Če imaš celotno vsebino obsežno in kvalitetno, potem jo lahko drago prodajaš, potem pa še posamezne kose posebej za manj denarja.
Če pa imaš samo nekaj člankov na mesec res vredu, medij pa bi naj bil dnevnik, potem pa so žetoni in laterpay res lahko samomor.
Aha, bližava se. A pa mora biti dnevnik?

Z drugimi besedami, če boste imeli zelo kvalitetne vsebine, potem bo vse ostalo prišlo samo od sebe.
Ker bo pa ta težka, bi pa jaz vseeno raje stavil na množičnost.
Množičnost je že izgubljena, ta del je že jasno, da je konec in da smo izgubili bitko (ampak kljub porazu smo še naprej tepeni :). In to ne govorim o Financah, ampak kar o večini news medijev (pretežno časopisov in njihovih portalih) razen nekaj globalnih izjem.

Seveda to ne pomeni smrt vseh, samo core news produkt ne bo nujno delal profita, bodo pa posli okoli njih lahko delali (dober primer so denimo kar Finance, kjer časopis ne dela profita, naš event biznis pa ga, tudi zaradi časopisa).

Če te res zanima več, tole lepo pove, kje smo se znašli publisherji: stratechery.com/2014...ing-curve/

Sicer je ta debata zalutala in se sedaj pogovarjamo, kot da so naročnine naš problem in kako potem najti več naročnikov.

Naročnine so naš najmanjši problem (kar ne pomeni, da smo zadovoljni).

Ukrep, razložen v članku, iz katerega se je razvila ta tema, je zaradi problemov v oglaševanju. Ne na naročninah. Iz teh zaslužimo skoraj toliko kot v najboljših ludih letih pred štalo 2008.

Kot sem napisal v članku. Nekoč so bili oglasi:naročnine 70:30. Danes je obratno.

In število naročnikov je nekoč precej bolj odražalo potrebe po dosegu zaradi oglasov, kar pomeni, da smo si lahko privoščili tiskanje in naročnine, tudi če nismo iz njih nič zaslužili.

Več o tem sem pisal tule: forum.finance.si/?m=...453&single
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2606972] 11.07.16 11:55 · odgovor na: Gustl (#2606954)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [jani1974]
Aha, bližava se. A pa mora biti dnevnik?
Ne vem, iz stališča, da se vse dogaja vedno hitreje, na nek način da. Iz stališča, da je časa za branje vedno manj, pa bi bil tednik čisto vredu.
Lahko poskusite kot pri Delu - da bi se dalo ločeno naročiti samo "Sobotne Finance", v katerih bi bili vsi pomembnejši tedenski članki. V smislu "kaj se je dogajalo ta teden in ali moram v ponedeljek zaradi tega še sam kaj postoriti".
Mogoče je to odgovor na kako zadržati podjetja med naročniki za višje zneske in hkrati pritegniti več privat naročnikov za nižje zneske naročnine. In se izogniti pasti pričakovanj, da mora biti na internetu vse zastonj.
> Z drugimi besedami, če boste imeli zelo kvalitetne vsebine, potem bo vse ostalo prišlo samo od sebe.
> Ker bo pa ta težka, bi pa jaz vseeno raje stavil na množičnost.

Množičnost je že izgubljena, ta del je že jasno, da je konec in da smo izgubili bitko (ampak kljub porazu smo še naprej tepeni :). In to ne govorim o Financah, ampak kar o večini news medijev (pretežno časopisov in njihovih portalih) razen nekaj globalnih izjem.

Seveda to ne pomeni smrt vseh, samo core news produkt ne bo nujno delal profita, bodo pa posli okoli njih lahko delali (dober primer so denimo kar Finance, kjer časopis ne dela profita, naš event biznis pa ga, tudi zaradi časopisa).
Če te res zanima več, tole lepo pove, kje smo se znašli publisherji: stratechery.com/2014...ing-curve/
Nekaj je seveda odvisno od tega, kako definirava "množičnost".
Pa od tega, kako definirava "core business" (in zakaj praviš, da je ta "publishing" in ni očitno profitabilni "content creation" in "content discovery").
In kaj je "bitka" in kaj "vojna". In ali bo kdaj naslednja vojna.
Pa do dolgočasnih osnov tipa kako ste opredelili "stoškovna mesta" ali "profitne centre" in kaj kam knjižite...

Z napačnimi definicijami in nekaj pristranskosti zaradi osebnih interesov se lahko hitro ful napačne zaključke potegne. Been there, done that.
V tejle debati vsekakor voham precej napak, tako da previdno.
Že to vztrajno zanikanje težav s kvaliteto vsebin se ne more dobro končati.
Gustl sporočil: 13.631
[#2606984] 11.07.16 12:42 · odgovor na: anon-154083 (#2606972)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Že to vztrajno zanikanje težav s kvaliteto vsebin se ne more dobro končati.
Nikjer nisem zanikal izzivov in težav tu, samo nisem sprejel vaše različice opisa problema in rešitve. To ni isto.
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2607031] 11.07.16 14:55
Odgovori   +    0
"Kakšni so trendi na oglaševalskem trgu, povedo najbolje sledeči podatki: 70% vsega digitalnega oglaševanja odpade na 5 podjetij (Google, Facebook, Microsoft, AOL, Yahoo)."
Uspešna podjetja so to. Še dva podjetja, ki sta na vrhu seznama 50-tih podjetij, ki uspešno kombinirajo inovativno tehnologijo in efektivni poslovni model.

1. Amazon (337 milijard dolarjev) - internet in digitalni mediji
2. Baidu (55 milijard dolarjev) - internet in digitalni mediji

Vir: www.racunalniske-nov...-2016.html
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2607032] 11.07.16 14:55 · odgovor na: Gustl (#2606984)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [jani1974]
> Že to vztrajno zanikanje težav s kvaliteto vsebin se ne more dobro končati.

Nikjer nisem zanikal izzivov in težav tu, samo nisem sprejel vaše različice opisa problema in rešitve. To ni isto.
Mislim, da sem našel odgovor: forumaši bi radi resen poglobljen časopis z gospodarskimi in finančnimi vsebinami, vi pa ste ugotovili, da vaši naročniki rajši berejo vse drugo. Še huje, bolj kot je rumeno, bolj vžge.
To si nam ti politično korektno poskusil namigniti z razlagami v smislu "ni vsaka vsebina za vsakega", mi pa smo manj bistri kot mislimo in je dlje od pričakovanega trajalo, da nam potegne :-)

Strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10