Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

abrame sporočil: 1.628
Tako kupujejo nemške avtomobile obsedeni Verniki v nemški pleh.
Danes ti Francozi in Italijani ter še marsikateri proizvajalec v avtomobilski industriji ponuja pet (5) let garancije. Izbor vozil narejen izven Nemčije pa ni tako poddimenzioniran, da se ne bi dalo izbrati kaj res uporabnega ali zabavnega.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2601415

Strani: 1

anon-201836 sporočil: 312
Francozi imajo samo eno napako, delali so avtomobile ki so bili legendarno vzdržljivi 404, 504 renault 19 itd. Dan danes pa je problem v tem, da šparajo na el. inštalacijah, ker so izračunali, da se jim v reklamacijski dobi bolj splača nekaj avtov popravit, kot imet predimenzionirano elektroniko. Kar se tiče mehanskih sklopov so dvomasni vztrajniki, šobe, turbine, katalizatorji, potrošni material in so tako ali tako podobenega izvora pri vseh svetovnih znamkah. Ponosni Slovenec pa jih često menja na švabih zato, ker kupuje uvožene švabe zbite z 200.000 km zbite še vsaj za 200.000 km. Slovenec lahko razume, da je treba kaj zamenjat, ko vidi oprijemljiv kos plastike ali kovine. Ko pa gre za kos elektronike pa dve žici se pa počuti nategnjen, ker tisto pa že ni vredno 200€ pa 100€ za tri ure mehanikovega dela, ker je včasih kr problem priti do nekega zjebanga kosa elektronike. Zamenjava katalizatorja ali pa kakšne šobe namreč je namreč precej enostavna (če slednja ni piknila seveda :)) Razen štroma Francoz ne zaostaja za nobenim Nemcem. Moje mnenje je, da je vsekakor bolje nov Francoz kot pet let star Nemec.

Strani: 1