Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[matjazfinance]
> [NemirniTujec]
> Sicer pa... Kaj pa ce s to zeleno usmeritvijo sploh ni nic narobe. Stevilo prebivalcev na km2 in obilje zelenih in parkirnih povrsin resnicno zeli dvigne kvaliteto zivljenja.

Načeloma vsekakor res, ampak povprečne številke statistike so eno, dejanske razmere pa drugo. Pojdi na Googlemaps gledat staelitske posnetke LJ in glej, koliko zelenih zaplat vseh velikost je med posameznimi deli mesta - recimo tiste njive med Stegnami in Bežigradom, pa na notranjem delu južne in zahodne obvoznice.
Kar mogoče komu zdi super, ampak če živiš v bloku, kjer je tvoje okno max 5 metrov od naslednjega bloka, ti nič ne pomaga če je kilometer stran nekaj hektarov tako rekoč nedotaknjene narave.


> Nisem pa preprican, da bi pozidava ljubljane z draveljskimi in novojarsevskimi naselji to resila.

Seveda ne, ampak ravno v tem je catch: bangladeš-betonske natlačene džungle nastanejo ravno zato, ker je dovoljeno zidati na tako majhnem procentu prostora, ki je dejansko na voljo.

>Pomoje bi jo bilo skoda pozidati in narediti resno milijonsko mesto znotraj ac ringa.

To naj te ne skrbi, LJ še lep čas ne bo milijonsko mesto. Ni treba zidati s ciljem bistvenega povečanja prebivalcev, obstoječe število (ali povečano za max 50-100 tisoč) bi lahko zelo udobno in nenatlačeno prebivalo na sedanjem tlorisu mesta (ki bi ob podobnem obsegu pač postal malo manj zvezdast in malo bolj zapolnjen).


> Ker Ljubljana sedaj seveda ni resno mesto - je kulturni in upravni center kmetske province, brez manjsin, brez kriminala, brez mestne guzve, pa tudi brez resnih podjetij in brez bogatih. In to je pravzaprav zelo lepo :-).

Ne vem zakaj bi si tako želel manjšine. Po drugi strani pa bomo manjšina kmalu Slovenci... No ampak pustimo to.
Tudi ni res, da je LJ brez gužve - mislim da ima glede na velikost celo prekomerno gužvo, ki je v veliki meri posledica:
a) trapaste pozidave mesta v obliki zvezde, ki zakomplicira tako načrtovanje cest kot javnega prevoza
b) velikega števila vozačev na šiht od drugod

Sprostitev gradnje na vmesnih praznih območjih bi v nekaj letih lahko prinesla rešitev obeh točk.


> Ce Slovenec zeli ziveti v resnem mestu, ki ponuja vse (od manjsinskih getov pa do trgovinic s po meri narejenimi cevlji) najbrz mora do Milana ali Dunaja.

Še enkrat - majšinski geti so "a bug, not a feature".
Ljubljana je zelena. Se kako fajn je, da so kilometer stran polja - ceprav tvoje okno gleda v drugo okno.

Geti so feature. Resno milijonsko mesto brez geta in kriminala je zelo redek slucaj.

Glede guzve pa, kot vecina slovencev sploh ne ves, kaj ta beseda pomeni :-) Kot si tudi slabo predstavljas, kaj pomeni res veliko vozacev na delo od drugod.

V ljubljani in sloveniji je cel kup resnih problemov s korupcijo, bancnistvom, izobrazevalnim sistemom... Urbanistika in cene najemnin in transporta pa k sreci niso nikakrsen problem.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2599354

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[NemirniTujec]
Ljubljana je zelena. Se kako fajn je, da so kilometer stran polja - ceprav tvoje okno gleda v drugo okno.
In zakaj je nujno da so polja (btw spomladi skrbno polivana z gnojnico) stran 1 kilometer, ne pa recimo 1.5 ali 2 kilometra?
Geti so feature. Resno milijonsko mesto brez geta in kriminala je zelo redek slucaj.
Priznam, zdajle ne vem čisto točno, kako naj ti repliciram, ker mi tole ne gre v glavo. Zaenkrat ne najdem druge razlage, kot da ne razumeš čisto dobro pomena besede "feature", zlasti v kontekstu "bug vs. feature".
Glede guzve pa, kot vecina slovencev sploh ne ves, kaj ta beseda pomeni
:-) Kot si tudi slabo predstavljas, kaj pomeni res veliko vozacev na delo od drugod.
Napačno domnevaš, vsaj pri meni (pri mnogih ostalih Slovencih morda res). Sem videl gužvo v par (zahodnih) mestih z 1-2 mio prebivalcev, v enem tudi kar nekaj časa živel. Glede na velikost mesta se LJ po gužvi mirno kosa z marsikatero metropolo. BTW, verjetno je Zoki ponosen (upravičeno).

Strani: 1