Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[mer333]
Zanimivo: Ford, Opel, Renault, Peugeot in Fiat. Še Citroen manjka, pa imamo kompletni nabor avtomobilov, ki se jih že dolgo izogibam. Zakaj - ker so nezanesljivi in se radi kvarijo. Prisegam na Nemce in Japonce.( Opel in Ford sta samo delno nemška avta )
eh... sicer vsi vemo, da je statistika "žena lakog morala" ampak zgleda, da se se jih res že dolgo izogibaš. zakaj? iz dveh razlogov: 1. -po marskateri statistiki se francoska sekcija tvojega nabora velikokrat znajde pred ljudsko tako čislanimi Nemci (pa tudi pred kakšnim od Japoncev) in 2. - zaradi osebno/empirične izkušnje!

ad 1.:
www.avtomobilizem.co...6-05-2016/
www.reliabilityindex...nufacturer
www.autoexpress.co.u...urers-2016
www.autoexpress.co.u...alers-2015

ad 2.: že 29 let si konstantno lastim vsaj enega Citroena, gospa pa zadnjih 15-20 let službeno&za lastno uporabo vozi VW in Audi, vmes pa enega Forda... jaz sem v tem času od "resnejših" problemov, na vseh Citroenih (od podedovanjega fotrovega hidravličnega GS-a, do tazadnjega C2) skupaj imel tole: crknjen šalter za štop lampe, preperelo membrano frgazerja in, pred kratkim, počen feder na C2. za "s*ranja", ki jih je v tem času imela gospa na "ubermensh" vozilih tu ni zadost prostora.... še najbolj "benigen" je bil Ford, ki si je vsaj enkrat na dve mesca izpisal "stop, engine failure" pa je blo vsakič treba le na servis resetirat kompjuter motorja....
sem pa zaradi "peripetij" s "premiumskimi" modeli, ko so bili ti na servisu, imel v obliki nadomestnega vozila priliko sprobat še kaj drugega iz "nemške stalice"... in kot bi rekli naši južni sosedi -nije me se dojmilo! pa še eden od njih ji je na eni od službenih poti (s pišivimi 7k in nekaj km na števcu) crknil na avtocesti do te mere, da so ga le še naložili na kamion...

poanta: razlike v kvaliteti in zanesljivosti med mainstream proizvajalci so zelo majhne! mainstream je v vsakem pogledu vse bližji premiumu oziroma, razlika med njima ni več tako drastična. in... na "šrot" lahko s skorajda enako vrjetnostjo nabašeš pri kateremkoli od njih. sama, še posebej dolgoročna zanesljivost, pa ima veliko vrjetneje več za opravit z odnosom do vozila kot pa s kakšno "imensko-rodoslovno" povezavo modela in znamke.
zato tvoje besede, če drži tista o "dolgem izogibanju", zvenijo bolj kot stereotip... ali pa kot stvar okusa.


btw.: vsi modeli o katerih pišem so bili kupljeni novi in z nobenim se ni ravnalo kej posebej "nemarno" (z izjemo, da gospa v mestu teško nade višje prestave od tretje :). ). gospa je svoje menjala "po predpisu službenih kilometrov" (oz. pribl. na 4 leta), jaz pa svoje na 7-10 let... in njene službene sva vozila samo ona in jaz.