51 min
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
3 ure
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
4 ure
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
5 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
5 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
6 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
7 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
8 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
8 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
9 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
9 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
9 ur
Utrip iz Gornje Radgone
12 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
12 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
13 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
17 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice
17 ur
Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali 1
17 ur
Koliko je pametna naša industrija in kako bo še pametnejša? (PRO)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

strojnitehnik sporočil: 5
Zadnja sprememba: strojnitehnik 15.04.2016 06:46
Stvar je v času in sicer ta, da so v teh treh letih tudi drugi proizvajalci množično pričeli proizvajati hibridne in električne avtobuse (Solaris, VDL, BYD, Mercedes, VanHool, Volvo, Scania) in tako se je konkurenčna prednost projekta zmanjšala. Vsekakor pa sta tudi pri njih razvoj in priprava trajala kar nekaj let in potemtakem... taglavni pri Tamu kar trezno razmišljajo. Škoda bo večja, če dajo iz rok polizdelek. Da znajo narediti dober bus, pa je razvidno na internet strani Busandcoachbuyer, kjer je objavljen šest strani dolg test njihovega busa, ki je v uporabi v Angliji že več kot eno leto. Najbolj pomembno je med drugim tudi to, da novi lastniki niso prišli k nam z namenom samo "pobasati" denar, ampak, da tudi pustijo pozitiven pečat v okolju v katerem delujejo; pa smo zopet pri času.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2592314

Strani: 1

strojnitehnik sporočil: 5
Zadnja sprememba: strojnitehnik 15.04.2016 14:13
Pa še link do angleškega testa: www.busandcoachbuyer...m-vive-th/

Strani: 1