Zadnja sprememba: strojnitehnik 15.04.2016 06:46
Stvar je v času in sicer ta, da so v teh treh letih tudi drugi
proizvajalci množično pričeli proizvajati hibridne in električne
avtobuse (Solaris, VDL, BYD, Mercedes, VanHool, Volvo, Scania) in
tako se je konkurenčna prednost projekta zmanjšala. Vsekakor pa sta
tudi pri njih razvoj in priprava trajala kar nekaj let in
potemtakem... taglavni pri Tamu kar trezno razmišljajo. Škoda bo
večja, če dajo iz rok polizdelek. Da znajo narediti dober bus, pa
je razvidno na internet strani Busandcoachbuyer, kjer je objavljen
šest strani dolg test njihovega busa, ki je v uporabi v Angliji že
več kot eno leto. Najbolj pomembno je med drugim tudi to, da novi
lastniki niso prišli k nam z namenom samo "pobasati" denar, ampak,
da tudi pustijo pozitiven pečat v okolju v katerem delujejo; pa smo
zopet pri času.