Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-318613 sporočil: 664
Ograje na cestah in avtocestah:

Naj bodo take, da preprecijo izlet (na nasprotni pas, prepad, v drevesa, jarek, ...) iz smernega vozišča in da pri tem ne poškodujejo oz. da čim manj poškodujejo.

Se je cestna ograja polomila, predrla avto in ..., smo nedavno slišali
Je ograja, ki ima samo zgornji del, ki je vpet na stebričke zlomila motorista (ker v spodnjem delu na količkih ni bilo odbojne ograje
...


Proizvajalci ograj so na največjem svetovnem sejmu cestne in ostale prometne opreme na Nizozemskem že pred 20 leti kazali posnetke (kamjonov, motoristov), ki so iz najrazličnejših razlogov tudi pri 100 in 120 km/h naleteli na ograjo in:

šleper je ograja odbila, se zvijala kot čigumi, šlepar pa je ni prebil in ostal na smernem vozišču!
motorist se je od spodjega dela ograje odbil in ga ni prelomilo
...

Kakšem odgovor finance pričakujete od bralcev?
Kakšen odgovor je pričakovati od kamarilske agencije, DARS-a, "organov" (ki se otepajo picajzlov, skrbijo za lastno korist, ...)?

Ste pričakovali "Zakon, ..., spoštujemo!!, "Vse je po naših pravilnikih, zato, ..., uporabnik, ... ni upošteval!"!
A peki naši so pred kratkim sprejeli, da se nadzorniku cest ni treba več non stop voziti in nadzirati stanja na cestah, peki naši pravijo, da štrihajo le nujne črte, ostale spustijo, tako da še avti z novo opremo ne znajo najti voznega pasu, ... PODEN!