Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Koper prihaja alžirski ladjar Cnan Med
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 252
Če dobro pogledamo promet z kontejnerji in razsutim tovorom je za
vsakega rpevoznika najbolj ekonomično, če je linija med začetkom in
koncem poti za ves tovor, saj inima problema z soltiranjem tovora
in izgubo časa kakor tudi povečanimi stroški. Tukaj bi lahko
SLovenija izrabila GEO položaj in Luka KOPER bi 150% zagotvostjo
lahko promet v roku 5 let povečaja za najmanj 50% na sedanji
infrastrukturi. Žal pa vidim politično izsiljevanje posotpačev na
Slovenskih železnicah. Samo poglejmo količino kontejenrjev iz
Kitajske ter težo le teh pa bo vse jasno in z ponudbo za izgradnjo
drugega tira. Koristi bi imeli vsi. Žal pa bi odpadle koruptivne
provizije. Posledično pa prav korupcija duši razvoj LUKE KOPER in
to so dejstva.