Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Meja za preboj e-avtov - 500 km dosega in dobrih sto evrov na kilovatno uro
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2586382] 10.03.16 15:44 · odgovor na: (# 2586311)
[pobalin]Kolikor se jaz spomnim, se je o tem že pisalo in cifre niso tako hude.
> [Mleben]
> Koliko elektrike pa je potrebno proizvesti, da lahko črpalka napolni baterije preko noči, pa naj bo v uri ali celi noči? In potem pomnožiti s polovico obstoječih črpalk, ne vem, recimo 300 ali 400. Ali v Sloveniji sploh proizvedemo dovolj elektrike (umazane iz TEŠa, čiste iz hidroelektrarn, atomske in ostalih) za polnjenje vsega tega? Bi bilo treba podvojiti proizvodnjo? Kako?
Točno. To je za množičen prehod na elektrobile ključno vprašanje, o katerem ideologi in trobila ne govorijo in pišejo. Tudi o tem ne, kakšno priključno moč, kakšne kable in drugo opremo rabiš za polnilno postajo, ki bi na dan morala napolniti vsaj 200-300 baterij. Koliko to stane in kaj pomeni za celotno električno omrežje? Itn.
V primeru dvosmerne povezave - priključitve avtomobilov na elektro omrežje - pa so celo prednosti.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2586382
Strani: 1
[#2586389] 10.03.16 16:41 · odgovor na: (# 2586382)
[jani1974]Je, veliko pisalo brez konkretnih številk in razlag in projekcij in argumentov. Veliko na pamet in v to ali nasprotno ideološko smer. Verske voditelje najdem v cerkvah, pri teh zadevah pa hočem podatke in argumente. Sjećaš li se TEŠ6?
Kolikor se jaz spomnim, se je o tem že pisalo in cifre niso tako hude.
V primeru dvosmerne povezave - priključitve avtomobilov na elektro omrežje - pa so celo prednosti.Kakšne in katere pa - razen prodaje nočne in vikend elektrike?
Strani: 1