Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 10.03.2016 11:32
[W124]
primerjala sva električni model istega avtomobila z bencisnkim na avtomatski menjalnik in razlike je bilo za cca 3000 EUR
če dobiš še kredit eko sklada je razlika še manjša
ko sešteješ vse stoške servisa in prihranke na gorivu pa razlike ni več oziroma je edini riziko še potencialna zamenjava baterije ko se ta iztroši
problem je v miselnosti, novosti se bojimo kot hudič križa
veliko je tudi govorjenja na pamet
Res je veliko govorjenja na pamet in zatajevanja podatkov. Veseli me, če se vam račun za elekromobil izide ob izenačenih pogojih z drugimi uporabniki. Dokler jaz z vsakim litrom bencina polnim državni proračun, pomagam preživeti avtomehaniku in prenašam slabo vest zaradi emisij, elektromobilci za porabljeno energijo plačujejo bistveno manj dajatev, za povrh pa jim eko sklad podari 5 ali po novem celo 7,5 jurja za vožnjo avtomobila, čigar dejanske emisije niso 0 ampak nekje med tretjino in polovico emisij navadnega avta. Zakaj je čisto legalno (in subvencionirano) voziti se na gospodinjski tok, za vožnjo na kurilno olje ti pa lahko zaplenijo avto?!

In ob vsem tem silnem državnem ekologizmu javne službe še danes skoraj nimajo električnih vozil, javni prevoz ima še danes komaj nekaj avtobusov na plin, plinsko olje pa je vsem evidentnim problemom s PM navkljub še vedno neupravičeno manj obdavčeno od bencina - ne samo pri nas, ampak v skoraj celi EU!

Jaz pravim, da v demokratično in tržno urejeni družbi s skrbno pretehtanimi ukrepi oblasti, lahko v danih okoliščinah upravičeno subvencionirajo samo nakupe električnih vozil za javne službe. Ker, če ti niso smotrni za njih, tudi ne morejo biti smotrni za posameznike. In če smotrnosti (zaenkrat še) ni, gre samo za pumpanje javnega denarja v privatne žepe prodajalcev in kupcev nesmotrnih izdelkov in storitev.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2586322

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[pobalin]
In ob vsem tem silnem državnem ekologizmu javne službe še danes skoraj nimajo električnih vozil, javni prevoz ima še danes komaj nekaj avtobusov na plin, plinsko olje pa je vsem evidentnim problemom s PM še vedno neupravičeno manj obdavčen od bencina. Jaz pravim, da v demokratično in tržno urejeni družbi s skrbno pretehtanimi ukrepi oblasti, lahko upravičeno subvencionirajo samo nakupe električnih vozil za javne službe. Ker, če ti niso smotrni za njih, tudi ne morejo biti smotrni za posameznike. In če smotrnosti (zaenkrat še) ni, gre samo za pumpanje javnega denarja v privatne žepe prodajalcev in kupcev nesmotrnih izdelkov in storitev.
Električni avtomobili niso nič posebnega.
Privatni denar "manj enakopravnih" na vse možne rokomavhske načine postaja javni denar, potem se ga pa na vse možne rokomavhske načine preliva spet nazaj v "bolj enakopravne" privatne žepe.
Zadeva se nam že nekaj tisočletij prodaja pod blagovno znamko "civilizacija".

Strani: 1