Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Do kdaj bodo še izhajale tiskane Finance?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
[sopranos]
A veš kaj mene zanima. Ali imate kakšne raziskave kako se spreminjajo bralne navade? Ker takole na prvo žogo bi rekel, da so ljudje včasih več brali in tudi gledali raznih novic. Opažam, da so mlajše generacije veliko manj informirane o nekih splošnih zadevah, o dogajanju v družbi. Jih zanimajo bolj lahkotne vsebine.
In da to upadanje naklad časopisov ni samo posledica tehnoloških sprememb, ampak tudi generacijskih sprememb. Pa tudi to se mi zdi, da tudi če bi bile vse vsebine v video obliki, da se stvari prav bistveno ne bi spremenile.
Saj tehnološke spremembe so generacijske. Mlajše generacije so gor rasle z internetom, googlom,.. Ne rabiš vsega vedet, če te zanima, zgooglaš.

Ne rabiš gledat TV poročil, kjer te 90% stvar ne zanima, pa jih vseeno ujameš in potem nekaj veš o tem.

Ne rabiš brati časopisa, kjer te 90% stvari ne zanima, pa jih vseeno poskeniraš in potem nekaj veš o tem.

Sedaj, če te kaj zanima, zgooglaš. In se je fokus zelo zožil.

S prihodom družabnih omrežij se je zgodilo še to, da te sedaj niti ne rabi skrbet, da boš kaj spregledal. Če bo kaj zanimivega, te bodo že obvestili frendi, followerji (vedno bolj pa pravzaprav algoritem).

Ni res, da se manj konzumira newsa. Vedno več se ga. Vendar vedno bolj razdrobljeno in na vedno več načinov.

Včasih so imeli časopisi/TV/radio monopol nad newsom. Nekaj igralcev je držalo ves (lokalni) trg v rokah. Sedaj je razdrobljeno na 1000-e kosov, čeprav biznis iz tega pa spet gravitira na nekaj igralcev, pravzaprav še na bistveno manj kot prej, na nekaj globalnih playerjev.

In mladina, tako zvani millenials, se zanimajo za news, samo drugače prezentiran in ne za isti, kot njihovi fotri in dedki mislijo, da je edino prav in edino pomembno. A ni to nekam znano? :)


How Millennials get news

Percent of Millennials who…
Say keeping up with the news is at least somewhat important to them 85%
Get news daily 69%
Regularly follow five or more "hard news" topics 45%
Usually see diverse opinions through social media 86%
Pay for at least one news-specific service, app, or digital subscription 40%

www.americanpressins...ials-news/

Cela študija: www.mediainsight.org...0FINAL.pdf