Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

imocl sporočil: 258
malce ustavite konje in preverite ali so sploh sposobni galopa saj je potrebno
jasno povedati da:
-podaljšanje operativnih obal luke koper v morje za 100 + 150 metrov drastično
posega v koperski zaliv. ne vam kaj pravijo koprčani o temu.
-širitev operativnih površin v zaledje ni ravno mačji kašelj in razdalje
od ladje do skladišč povzročajo težave.
-luka koper investira v pristaniško infrasturkturo samo s soglasjem države.
infrastuktura pa čim je zgrajena postane last države.
-urez ladij za prevoz zabojnikov: sueški kanal danes sprejema ladje z
ugrezom 20,1 metra in nasledja poglobitev gre na 21,3 metra.
-prednost luke koper napram drugim je tudi monopol pri privezih, vleki,
prilotaži, odvozu odpadkov,..
-dividende: čimveč jih mora bit da bodo lastniki zadovoljni
-koncesijska dajatev: glede na obremenitev okolja je še majhna.
-voznine ki jih plačujejo želežniški prevozniki: šik ne razume razlike med
voznino in uporabnino tirov. voznino plača naročnik prevoza prvozniku (v evropi
imamo tržno gospodarstvo in prevoznika izbiramo prosto). voznina DB-ju gre v nemčijo.
mislim da SŽ niso spospobne konkurirati prosto na slovenkih tirih - zato pa se
moderinzira omrežje na malce čuden način.
-uporabnina žel tirov je v sloveniji najmanjša v evropi (ker z višjo SŽ ne more
biti konkurenčna ostalim žel operaterjem. iz uporabnine bi se morala
proga vzdrževati, a se ne ker je prenizka.
*
vprašanje g. Šiku: ali ste sploh sopsobni razmišlajti o izhodni strategiji luke
koper pri 2 tiru in horizontalih povezavah na italijo in hrvaško saj bi moral
biti vaš cilj čimboljša povezanost na celo regijo in ne samo na smer S-J temveč tudi
V-Z?

pa lep dan vsem

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2584899

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.346
[imocl]
malce ustavite konje in preverite ali so sploh sposobni galopa saj je potrebno
jasno povedati da:
-podaljšanje operativnih obal luke koper v morje za 100 + 150 metrov drastično
posega v koperski zaliv. ne vam kaj pravijo koprčani o temu.
Fumis Vaginalis če mene vprašaš... plus onih prva runda je že narejena.
-širitev operativnih površin v zaledje ni ravno mačji kašelj in razdalje
od ladje do skladišč povzročajo težave.
To ni ozko grlo Luke koper!
-luka koper investira v pristaniško infrasturkturo samo s soglasjem države.
infrastuktura pa čim je zgrajena postane last države.
-urez ladij za prevoz zabojnikov: sueški kanal danes sprejema ladje z
ugrezom 20,1 metra in nasledja poglobitev gre na 21,3 metra.
Največji ugrez med kontejnerskimi ladjami ima MSC Oscar, ki se pri polni DWT tonaži ugrezne za 16m.
-prednost luke koper napram drugim je tudi monopol pri privezih, vleki,
pilotaži, odvozu odpadkov,..
O kakem monopolu ti to govoriš? Luka Koper kot podjetje si samo izbira, kdo se bo šel pilotažo. Ne rabijo 5 podjetij z 20 remorkerji.
-dividende: čimveč jih mora bit da bodo lastniki zadovoljni
-koncesijska dajatev: glede na obremenitev okolja je še majhna.
-voznine ki jih plačujejo želežniški prevozniki: šik ne razume razlike med
voznino in uporabnino tirov. voznino plača naročnik prevoza prvozniku (v evropi
imamo tržno gospodarstvo in prevoznika izbiramo prosto). voznina DB-ju gre v nemčijo.
mislim da SŽ niso spospobne konkurirati prosto na slovenkih tirih - zato pa se
moderinzira omrežje na malce čuden način.
Tovorni Tirni promet V Sloveniji izvajjajo tri podjetja. SŽ, avstrijski OBB in Adria Cargo. Večino SŽ. In ne samo pri nas, tudi v Tujini ne moreš prevoznika prosto izbirat. Probaj dobit v Nemčiji denimo italijanskega ali pa poljskega prevoznika po tirih. no go. In obstajajo povsem zgodovinski razlogi povezani nekaj vojnami med leti 1850 do 1945, zakaj je temu tako.
-uporabnina žel tirov je v sloveniji najmanjša v evropi (ker z višjo SŽ ne more
biti konkurenčna ostalim žel operaterjem. iz uporabnine bi se morala
proga vzdrževati, a se ne ker je prenizka.
Uporabnina je nizka, ker večino prometa na njej praktično opravijo Državne SŽ. gre za malce incesten odnos. Če bi SŽ kot prevoznik plačevale višjo uporabnino, bi imeli bulo na strani prevoznika. tako pa imamo malce bule na strani teh istih SŽ kot upravljavca železniškega omrežja.
vprašanje g. Šiku: ali ste sploh sopsobni razmišlajti o izhodni strategiji luke
koper pri 2 tiru in horizontalih povezavah na italijo in hrvaško saj bi moral
biti vaš cilj čimboljša povezanost na celo regijo in ne samo na smer S-J temveč tudi
V-Z?
Prednost Luke Koper je ravno v tem da je njena lega takšna da dejansko omogoča najkrajšo povezavo z Vzhodno in severovzhodno Evropo iz Mediterana. To je ključno. Ni logike da bi pomorski prevozniki vozili robo v Koper, potem pa na Vlak denimo do Milana. Do Prage, ali Budimpešte, je pa stvar smiselna

Strani: 1