6 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
10 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
10 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
11 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
11 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
12 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
13 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
14 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
15 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
15 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
15 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
15 ur
Utrip iz Gornje Radgone
18 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
18 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
19 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
23 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.346
Zadnja sprememba: Endimion 02.03.2016 10:11
Ne vem kok poznaš geografijo ampak pot na Vzhodno Evropo, pa tudi vzhodno nemčijo... je čez Slovenijo malce krajša.....

Oziroma kar ti trdiš je nekako tako:

"Sem iz maribora, pa moram prit do Kopra. lahko grem direkt. A ne. To se ne splača. Šel bom čez Celovec, Trbiž, Videm, in Trst"

In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2584867

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 02.03.2016 11:36
[Endimion]

In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?
Po pravici, tega drugega tira imam počasi dost, že ko so Drnovšku omenili ta tir je menda zamahnil z roko...Do danes je toliko tega napisanega, da ne vemo, če ga sploh potrebujemo in za kaj ga potrebujemo, ne vemo niti koliko bi stal in kdo bo to plačal, je ena velika zmeda, bi - ne - bi, kibi - dabi, za – proti, proti – za...Najmanj kar lahko skupaj ugotoviva, da se na takšen način milijardna državna investicija ne more peljati. Vem za rešitev. Ob zadnji prodaji obveznic je Mramorju kar precej denarja ostalo in zakaj s tem denarjem ne začnemo graditi progo? Naj ga država enkrat začne graditi ali naj utihne in dovoli Luki, da izgradi progo do Trsta. Lahko ga začnejo graditi Kitajci za tretjino cene.
anon-54454 sporočil: 4.098
[Endimion]
Ne vem kok poznaš geografijo ampak pot na Vzhodno Evropo, pa tudi vzhodno nemčijo... je čez Slovenijo malce krajša.....

Oziroma kar ti trdiš je nekako tako:

"Sem iz maribora, pa moram prit do Kopra. lahko grem direkt. A ne. To se ne splača. Šel bom čez Celovec, Trbiž, Videm, in Trst"

In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?
Geografija pravi,da je do trzaskih tirov slabe 4km in da je iz Kopra do Kozine, na 15km enih 400m visinske razlike.

Zaradi ugotovitve, da vsaj do 2050 NI dovolj tovornega prometa iz Trsta do Divace, pa mora Slovenija danes vrniti 6M...

www.primorske.si/Nov...tir-Trst-D

...tako da si verjetno zopet na nekem svojem planetu.

Strani: 1