Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (odgovor) Naložba v drugi tir bi se povrnila v 103 letih
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2584867] 02.03.16 10:09 · odgovor na: (# 2584862)
Oziroma kar ti trdiš je nekako tako:
"Sem iz maribora, pa moram prit do Kopra. lahko grem direkt. A ne. To se ne splača. Šel bom čez Celovec, Trbiž, Videm, in Trst"
In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2584867
Strani: 1
[#2584887] 02.03.16 11:24 · odgovor na: (# 2584867)
[Endimion]Po pravici, tega drugega tira imam počasi dost, že ko so Drnovšku omenili ta tir je menda zamahnil z roko...Do danes je toliko tega napisanega, da ne vemo, če ga sploh potrebujemo in za kaj ga potrebujemo, ne vemo niti koliko bi stal in kdo bo to plačal, je ena velika zmeda, bi - ne - bi, kibi - dabi, za – proti, proti – za...Najmanj kar lahko skupaj ugotoviva, da se na takšen način milijardna državna investicija ne more peljati. Vem za rešitev. Ob zadnji prodaji obveznic je Mramorju kar precej denarja ostalo in zakaj s tem denarjem ne začnemo graditi progo? Naj ga država enkrat začne graditi ali naj utihne in dovoli Luki, da izgradi progo do Trsta. Lahko ga začnejo graditi Kitajci za tretjino cene.
In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?
[#2584927] 02.03.16 13:53 · odgovor na: (# 2584867)
[Endimion]Geografija pravi,da je do trzaskih tirov slabe 4km in da je iz Kopra do Kozine, na 15km enih 400m visinske razlike.
Ne vem kok poznaš geografijo ampak pot na Vzhodno Evropo, pa tudi vzhodno nemčijo... je čez Slovenijo malce krajša.....
Oziroma kar ti trdiš je nekako tako:
"Sem iz maribora, pa moram prit do Kopra. lahko grem direkt. A ne. To se ne splača. Šel bom čez Celovec, Trbiž, Videm, in Trst"
In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?
Zaradi ugotovitve, da vsaj do 2050 NI dovolj tovornega prometa iz Trsta do Divace, pa mora Slovenija danes vrniti 6M...
www.primorske.si/Nov...tir-Trst-D
...tako da si verjetno zopet na nekem svojem planetu.
Strani: 1