Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (odgovor) Naložba v drugi tir bi se povrnila v 103 letih
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2584866] 02.03.16 10:08
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2584866
Strani: 1
[#2584872] 02.03.16 10:26 · odgovor na: (# 2584866)
Infrastruktura se nikjer ne "izplača". preprosto jo moraš imet, če želiš napredovat. sama po seb ni nikjer dobičkonosna. Omogoča pa neke druge učinke. Podobno je s cestami, (ki so pri nas asfaltirane tudi v vukojebinah, kjer nikomur v ZDA na kraj pameti ne bi padlo asfalta polagat), pa vodovodom, pa elektro omrežjem, pa še čem. Vleči telefon kable v neko pripizdino nima nobenega ekonomskega smisla. A s tem ljudem v oni pripizdini malce olajšaš vse skup,. In ti pol to tudi plačujejo.
Če imamo Luko ki je dobro konkurenčna, in ima super geo pozicijo, ki rabi dobro povezavo. pa omogočimo jo. Jaz pozivov da naj se pa roba čez italijo vozi res ne razumem. Zakaj pa ne bi kasirali naši logisti? Saj uporabo infrastrukture plačajo.
IN v resnic je dilema zgolj pri cifri, in kdo bo imel lonček pristavljen. Tehnično gledano je to lahko postavljeno v dveh letih. ali pa še prej.
Adria po drugi strani ... pa ni nič infrastrukturnega. je prevoznik... kot vsak drug.
[#2584895] 02.03.16 12:09 · odgovor na: (# 2584866)
[polene]He, he to zgleda tudi don Giovanni ne zna rešiti, če se je že spomnil Narodno gardo, bi lahko to rešil še z domoljubi in brigadirsko akcijo. :)
Avtor je sicer prihodnost postavil kot dejstvo kar ni nujno da se bo zgodilo. Se pa strinjam, da drugi tir sploh ne bi smelo biti vprašanje. Še vedno se sprašujem, kako je Franc Jožef v svoji monarhiji 1850 uspel narediti toliko prog, mi pa danes nismo zmožni narediti 35 km. Ali vemo kako so gradili železnico v tistem času in s kakšnim stanjem tehnike? Mislim, da gre totalno nesposobnost upravljanja z državo.
Strani: 1