3 ure
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
7 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
7 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
8 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
8 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
9 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
11 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
12 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
12 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
12 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
12 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
13 ur
Utrip iz Gornje Radgone
15 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
15 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
16 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
20 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154710 sporočil: 3.220
Avtor je sicer prihodnost postavil kot dejstvo kar ni nujno da se bo zgodilo. Se pa strinjam, da drugi tir sploh ne bi smelo biti vprašanje. Še vedno se sprašujem, kako je Franc Jožef v svoji monarhiji 1850 uspel narediti toliko prog, mi pa danes nismo zmožni narediti 35 km. Ali vemo kako so gradili železnico v tistem času in s kakšnim stanjem tehnike? Mislim, da gre totalno nesposobnost upravljanja z državo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2584866

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.346
Tako je... ne bi smelo bit dileme. Samo ker nimamo Josipa Broza, ki bi z macolo udaril po mizi in rekel "to in to naj se naredi", se pač že 20 let ukvarjamo s tem, a je smiselno pa kok bi koštalo, pa kaj če ne rata, pa fpičkumatervseskup.

Infrastruktura se nikjer ne "izplača". preprosto jo moraš imet, če želiš napredovat. sama po seb ni nikjer dobičkonosna. Omogoča pa neke druge učinke. Podobno je s cestami, (ki so pri nas asfaltirane tudi v vukojebinah, kjer nikomur v ZDA na kraj pameti ne bi padlo asfalta polagat), pa vodovodom, pa elektro omrežjem, pa še čem. Vleči telefon kable v neko pripizdino nima nobenega ekonomskega smisla. A s tem ljudem v oni pripizdini malce olajšaš vse skup,. In ti pol to tudi plačujejo.

Če imamo Luko ki je dobro konkurenčna, in ima super geo pozicijo, ki rabi dobro povezavo. pa omogočimo jo. Jaz pozivov da naj se pa roba čez italijo vozi res ne razumem. Zakaj pa ne bi kasirali naši logisti? Saj uporabo infrastrukture plačajo.

IN v resnic je dilema zgolj pri cifri, in kdo bo imel lonček pristavljen. Tehnično gledano je to lahko postavljeno v dveh letih. ali pa še prej.

Adria po drugi strani ... pa ni nič infrastrukturnega. je prevoznik... kot vsak drug.
anon-24983 sporočil: 7.885
[polene]
Avtor je sicer prihodnost postavil kot dejstvo kar ni nujno da se bo zgodilo. Se pa strinjam, da drugi tir sploh ne bi smelo biti vprašanje. Še vedno se sprašujem, kako je Franc Jožef v svoji monarhiji 1850 uspel narediti toliko prog, mi pa danes nismo zmožni narediti 35 km. Ali vemo kako so gradili železnico v tistem času in s kakšnim stanjem tehnike? Mislim, da gre totalno nesposobnost upravljanja z državo.
He, he to zgleda tudi don Giovanni ne zna rešiti, če se je že spomnil Narodno gardo, bi lahko to rešil še z domoljubi in brigadirsko akcijo. :)

Strani: 1