Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Francoski dragulj kot z drugega planeta

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Francoski dragulj kot z drugega planeta
[#2583695] 25.02.16 10:52 · odgovor na: chef (#2583653)
Odgovori   +    2
[chef]
Aha, zdej vem kaj te je zmotilo. Čisto narobe si vzel stavek :) Ko nekomu rečeš, da avto nima štirikolesni pogon le štirikolesni volan, ponavadi pogledajo kot osmo čudo sveta. Nadalje pa razložiš kaj in kako ter kakšne so prednosti oz. kako dobro se avto zaradi tega pelje. Vsi ne poznajo tega, mnogi sploh še niso slišali za to. Skratka nič kaj podcenjevalno ni bilo mišljeno. Da želi biti espace tudi poslovna limuzina so rekli pri Renaultu in v tem kontekstu se ga je potem tudi peljalo del časa, da cilja na kupce križancev oz. SUV pa je njegov namen. Zakaj ne? Trg enoprostorcev se pač konkretno manjša in Renault skuša z espacom ujeti del premikov drugam. Pametno.
zmotlo me je že, zato sem tudi omenill :).... nisem pa narobe vzel stavka., vem kaj se je želelo povedat. pravim pa, da tisti "le" v stavku po nepotrebnem "učinkuje" slabšalno in podcenjevalno. in da... zaradi njega lahko cel stavek tudi "narobe vzameš".... kot recimo tistega v tvojem zgornjem postu, kjer praviš " Espace ni vec enoprostorec...". to je trditev "brez alternative", čeprav jo v nadaljevanju "omiliš" in "razložiš" poanto... vendar bi (prav nasprotno od stavka v članku) s primerno uporabo besedice "le" v njem odpravil vsakršen dvom o tem kaj si želel povedat... in če sem te razumel pravilno, si hotel reč, da " Espace ni vec "le" enoprostorec.." .... semantika pač :). pa pustmo to... vseskupaj sem omenil samo zato, ker se mi je 4control v praksi res zdel odličen, formulacija v tekstu pa po nepotrebnem učinkuje rahlo slabšalno... vseskupaj precej nebistveno!

vendar bi, ker si glih omenu, kakšno rekel o bolj bistveni stvari... tistemu, kar rečejo pri Renaultu (ali kateremkoli drugem proizvajalcu) rečemo "marketing"! in marketingarji bodo zmeraj "sadili rožice" in "nategovali" resnico do skrajnih možnih meja in še čez, če se le da.... zato se recimo Citorenov marketing na vse pretege trudi prodat DS5 (ker sva ga glih omenjala), kot "prestižni flagship" D segmenta, čeprav ti zdrava pamet pravi (tudi brez pretiranega poznavanja avtomobilizma), da gre za avto C segmenta... za en tak "nobel C4 karavan" ali "hudo spimpan" kratki Picasso... enako Renaultovi marketingarji poskušajo prodat Espacea za "enoprostorca, limuzino in SUV" hkrati. saj je to njihov osnovni namen... "prodati"! oziroma, kupca na kakršenkoli način prepričat ali "premamit" v nakup! in s tem (v mejah dobrega okusa in zunaj pretiranega zavajanja) ni nič narobe.... me pa že nekaj časa moti, da novinarji, katerih služba je, s testom realno in s kritično distanco, ocenit vozilo ter njegove lastnosti in sposobnosti, te "marketinške floskule" uporabljate kot "neizpodbitno dejstvo" in/ali "pokritje" traparij s primerjavami... kot, da ste tudi sami podlegli "hipnozi marketinga", zdravo pamet, podkrepljeno z znanjem, izkušnjami in kritično distanco, pa "izklopili". tako lahko (če ostaneva pri omenjanem dvojcu) lahko v testnih zapisih beremo primerjave (ali celo direktne primerjalne teste) DS5-ke z Fordovim Mondeom ali Audijevim A5,. pri testih Espacea pa, primerjave z SUV-ji ali pa, da "želi bit limuzina"... zdej sam še čakam, da bo kdo dejansko naredil primerjalni test med njim in recimo Passatom ali Touaregom. če se kdo kdaj ob to obregne pa takoj dobi "pri Renaultu (oz., poljubna firma) tako pravijo"... vendar, če se trg enoprostorcev obrača drugam (konkretno proti SUV-jem) in so se -pametno- odločili njegove lastnosti "prilagodit" tako, da vsaj deloma zadovoljuje tudi te nove preference trga, tega ni treba jemat tako "dobesedno"!

evo, ne bom več "drobnjakarsko dlakocepil".... ne pa tega jemat preveč osebno, zgornji očitek je bolj generalne kot pa konkretne narave.... oziroma gre za prošnjo za več zdrave pameti v primerjavah in kvalitativnih sodbah v testih.... marketingarji pa naj avtomobile prodajajo kakorkoli se jim zdi "efektivno".