Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Francoski dragulj kot z drugega planeta

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

chef sporočil: 2.986
[Avto] Tema: Francoski dragulj kot z drugega planeta
[#2583584] 24.02.16 19:08 · odgovor na: drugmirko (#2583582)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: chef 24.02.2016 19:21
DS5 sem omenil zgolj v kontekstu (velike) analogne ure ;)
Aja, kaksen "le"? Ne pozabi prvega dela, kjer pise, koga vse jemljejo (zelijo) za konkurenco. Espace ni vec enoprostorec, ampak hoce med drugim biti tudi poslovna "limuzina" in ga je treba tudi kot takega odpeljat. Podvozje je pac naravnano na udobje, 4control obcutno izboljsa voznjo skozi ovinke, v nacinu sport pa bi volan morda vseeno lahko bil bolj direkten. Ni to bmw5 jasno, ampak tega pomoje ne pricakuje noben kupec in mu po tej plati ni kaj ocitati. Bi pa sam ob nakupu gotovo priporocil 4control in multisense, itak pa je vecina prodanih modelov initiale. ;)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2583584

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Francoski dragulj kot z drugega planeta
[#2583614] 25.02.16 00:06 · odgovor na: chef (#2583584)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: drugmirko 25.02.2016 00:09
[chef]
DS5 sem omenil zgolj v kontekstu (velike) analogne ure ;)
Aja, kaksen "le"? Ne pozabi prvega dela, kjer pise, koga vse jemljejo (zelijo) za konkurenco. Espace ni vec enoprostorec, ampak hoce med drugim biti tudi poslovna "limuzina" in ga je treba tudi kot takega odpeljat. Podvozje je pac naravnano na udobje, 4control obcutno izboljsa voznjo skozi ovinke, v nacinu sport pa bi volan morda vseeno lahko bil bolj direkten. Ni to bmw5 jasno, ampak tega pomoje ne pricakuje noben kupec in mu po tej plati ni kaj ocitati. Bi pa sam ob nakupu gotovo priporocil 4control in multisense, itak pa je vecina prodanih modelov initiale. ;)
drži... analogna ura v DS-u je poprilično carska, pa tudi drugače je notranjost DS5-ke kot happy hour v kupleraju :))... sej tudi Espasova notranjost zgleda hudo šmekersko, vendar ne tako kot v DS-u. ni pa teh dveh avtomobilov za primerjat v bistvu po nobenem kriteriju... pač, dva popolnoma ločena svetova, digitalni in analogni števci gor ali dol.

sam pa ne bi rekel, da "hoče" Espace bit poslovna limuzina in SUV... po svojih lastnostih in obnašanju je še zmerom predvsem enoprostorec, čeprav ne več na tak "ultimativno kombijevsko, a bolj udobno prostoren" način kot smo to pojmovali do sedaj... je s svojim izgledom, ergonomijo in voznimi lastnostmi pač evoluiral do te mere, da lahko zadovolji del potreb in prefernc lastnikov, ki so jim všeč lastnosti limuzin in/ali "mestnih terencev"... ne bi ga pa zaradi tega razglašal za njihovega konkurenta.
se pa za tako velik monovolumen konkretno dobro pelje! in če je pri njemu kaj res za priporočit, je to definitivno 4control! zato bi ga jaz poudarjeno izpostavil... "le" v zgornji formulaciji pa ga nekako "slabšalno minimizira"... ;).

Strani: 1