Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako se bo mali VW branil napada iz Novega mesta
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
Nateg brez primere:
- kaj ima majhnost sploh veze s parkiranjem, ko pa so povsod v mestu NARISANI parkirni prostori in, pazi logiko, na en narisan parkirni prostor "paše" točno en avto. Pa naj bo Passat karavan ali pa Up! Ni razlike, nobene.
- glede porabe pa ko, so pri novem bencinsko gnanem (diesel sploh obstaja?) twingu prišli prvi podatki o porabi pri mestni vožnji tam okrog 8 litrov sem si rekel samo - "jebe lud zbunjenog" :-)
.
Fora teh majhnih "mestnih" avtov je samo, da so kao cenejši (ne vedno) in, da si kupec olajša vest, kako "ekološki" in uvideven do ostalih udeležencev v prometu je...
.
Disclaimer: vozim službenega Passata, 2.0 avtomatika - poraba nafte (dnevna relacija v službo in nazaj 40 km) nekje med 5,5 in 5,7 l/100 km.
Noben "mestni malček" ni bolj "ekološki" (izpusti CO2 - ne biti zdaj pametni z NOx-i), da hibridov, ki s sabo stalno vozijo še 300 kg baterij (razgradnja?) sploh ne omenjamo.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2583070
Strani: 1
[#2583075] 23.02.16 07:52 · odgovor na: (# 2583070)
Kar se tiče pa malih avtov na splošno, pa so mišljeni predvsem za uporabo po (večjih) mestih in bližnji okolici, kjer se ponavadi ne dosegajo visoke hitrosti in ne vozi okrog polno krame. Praviloma je tak avto drugi v družini. Prav tako je pri teh avtomobilih praviloma vzdrževanje preprosto in poceni.
Če bi se ti vozil s tem tvojim passatom izključno po mestu, bi bila poraba precej bliže desetim litrom kot pa tvojim relacijskim petim. Pa kak DPF bi redno čistil, morda tudi menjalnik zamenjal. Smiselnost nakupa avtomobila za 30 jurjev za takšno uporabo je po mojem precej vprašljiva.
Strani: 1