Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Novega veliko več, kot izda na prvi pogled
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
Ne rečem, če je avtobus, ampak v enem tako majhnem prostorčku imeti tri nastavitve, ko pa se v naslednji sekundi zrak že itak premeša, je pa res prav groteskno.
Še bolj grotesken pa je trend teh "tanagravžnih" štrlečih plastičnih škatlic, ki štrlijo iz armaturke, da se ob nesreči, ko sopotnik iz zadnjih sedežev poleti naprej, ja z glavo natakne nanj...
Tisti, ki se še spomnimo testov izpred 30 let - kako velik poudarek se je takrat dajal armaturni plošči, mehkim materialom in seveda, da nič ne sme štrleti iz nje...
Potem ti pa en VAG (in tudi ostali, da ne bo pomote), gredo na armaturo šraufat tablice, namesto da bi bilo vse skupaj lepo lično vkomponirano znotraj armaturne plošče...
Očitno jaz teh novodobnih oblikovalskih gurujev sploh nič več ne razumem!
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2582840
Strani: 1
[#2582876] 22.02.16 10:02 · odgovor na: (# 2582840)
Glede zaslonov je res, da izgledajo na silo posatavljeni, ampak alternativi sta samo dve, ali se ga prestavi tik nad kontrolo za klimo, s čimer izgubi 90% uporavbnosti, saj je povsem izven vidnega polja, pogled nanj oz uporaba pa odvrne pozornost s ceste. Druga je pa plastična grba, kot je imel BMW pred desetletjem, kar je pa še grše...
Seveda je pa še tretja opcija - podatke razbiješ na tri majhne zaslone, vsakega s svojo grafično podlogo in svojimi meniji, tako da ti nič ni jasno in jih na koncu niti več ne uporabljaš. To uspešno prakticirajo japonci. ;)
[#2582912] 22.02.16 11:59 · odgovor na: (# 2582840)
[#2582927] 22.02.16 12:57 · odgovor na: (# 2582840)
[psm]... eh, nekaj novega - večinoma itak same nepotrebne gluposti - pa si pri Audiju morajo izmislit, sicer ne vem, zakaj bi bil tako svinjsko drag in zakaj bi ga vsak četrti kupec pri nas že nestrpno čakal ...
A mi kdo zna razložiti, zakaj za vraga v eni tako majhni kabinici človek rabi triconsko nastavitev temperature?!
Ne rečem, če je avtobus, ampak v enem tako majhnem prostorčku imeti tri nastavitve, ko pa se v naslednji sekundi zrak že itak premeša, je pa res prav groteskno.
Še bolj grotesken pa je trend teh "tanagravžnih" štrlečih plastičnih škatlic, ki štrlijo iz armaturke, da se ob nesreči, ko sopotnik iz zadnjih sedežev poleti naprej, ja z glavo natakne nanj...
Tisti, ki se še spomnimo testov izpred 30 let - kako velik poudarek se je takrat dajal armaturni plošči, mehkim materialom in seveda, da nič ne sme štrleti iz nje...
Potem ti pa en VAG (in tudi ostali, da ne bo pomote), gredo na armaturo šraufat tablice, namesto da bi bilo vse skupaj lepo lično vkomponirano znotraj armaturne plošče...
Očitno jaz teh novodobnih oblikovalskih gurujev sploh nič več ne razumem!
P.S.: meni je na armaturki najbolj smešna cifra 300 na brzinomeru, ki jo ob vedno novih omejitvah hitrosti niti do polovice(!) ne moreš doseči drugje kot samo na kakšnem opuščenem letališču, ne da bi pri tem riskiral drakonsko kazen ...
[#2582935] 22.02.16 13:17 · odgovor na: (# 2582840)
www.youtube.com/watc...gjtSilW8yM
Zelo pomembno, da je tale brez zaslona na dotik in ostale nepotrebne navlake, da kakega samodejnega zaviranja v sili ali opozorilnika na promet z boka ne omenjam. Da da, zelo zelo pomembno.
Sicer pa veliko o tvojem dojemanju sodobnega avtomobilizma (in pravilne vožnje) pove misel, o letenju potnikov na zadnjih sedežih ne vem kam. Varnostni pasovi zadaj so obvezni (in njihova uporaba tudi) že skoraj dve desetletji (in malo manj v avtobusih za prevoz otrok, ko že ravno omenjaš avtobuse). Drži pa tudi, da je verjetnost, da ne bodo uporabili zadnjega varnostnega pasu, največja pri starejših od 40 let. Kot je tudi res, da jih takšne gajbe, kot je zgoraj, nimajo (in glede na prakso ne rabijo)
Strani: 1