3 min
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
3 ure
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
3 ure
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
4 ure
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
4 ure
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 2
5 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
6 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
7 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
7 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
8 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
8 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
8 ur
Utrip iz Gornje Radgone
11 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
11 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
12 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
16 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice
16 ur
Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali 1
16 ur
Koliko je pametna naša industrija in kako bo še pametnejša? (PRO)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
Zadnja sprememba: hansi 27.01.2016 08:40
[Karaya]
Dosti tovornjakov na relaciji V-Z gre raje preko Slovenije kot preko Avstrije zaradi visokih avstrijskih cestnin. Potem pa je tu še Hrvaška in tudi oni bi radi del tega tranzita. Niso to heci in DARS mora biti previden.

Tile podatki o 13 milijonih dodatnih prihodkov so me pa razočarali. V 10tih letih bo tehnologija za 100 milijonov itak zastarela in za na odpad. Se sploh splača it v menjavo, dvomim...
Cestniniti se splača, je pa treba "odklopiti" lokalne pijavke, da bo sistem cenejši.
Če se bo kak tovornjak potem peljal preko Avstrije ali Hrvaške tudi prav, nam vsaj dodatnega pasa avtocest ne bo treba graditi, to je pa velik prihranek. Danes imamo vozni pas za tovornjake, prehitevalnega pa kot voznega za osebna vozila.
Pravega prehitevalnega pasa na relaciji MB-KP ni več! So pa protihrupne ograje, katerih prestavitev bo v prihodnosti nepotreben strošek, ker na Dars nočejo gledati par let naprej (Procenti od večjega posla več prinesejo v žep).