Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Münchenski mešanec račun izstavi zadaj sedečim
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2575386] 19.01.16 09:44 · odgovor na: (# 2575301)
[Breiva]Atomobili, najbolj pa premijski, so se od leta 2004 do danes močno podražil, zato tvoj turing ne bi bil nič cenejši, prej dražji s 6 cilinderskim motorjem od predstavljenega X4, seveda z ekvivalentno opremo.
Moj stari BMW 525dA Touring E39 je zadnji pravi BMW! Ima 6 cilndrov, 5 stopenjski avtomatsk menjalnik in je poln dodatne opreme. Decembra 2004 sem plačal zanj 31.200 evrov brez DDV in DMV (kupil sem ga v Avstriji, zraven pa dobil še 4 kompletna kolesa z alu-platišči in zimskimi Michelinkami (225/55 R16). V Slo so me še malo ogulili, a še vedno je bila končna cena daleč pod 40.000 evrov
Vrstni šestvaljnik je pravi motor za BMW, ne pa naviti 4-valjni mlinčki.
Mislim pa, da je pri obstoječi obdavčitvi avtomobilov kot tudi iz stroškovnega vidika pri registraciji, za navadnega voznika nesmiselno kupovati 6 cilinderske premočne avtomobile, če danes na cesti ne moreš v celoti izkoristiti niti zmogljivosti sodobnih avtov s tremi cilindri izpod 1000 cm3. Današnji majhni motorji popolnoma zadovoljujejo vse potrebe za vsakodnevno vožnjo. Sicer pa ko avto voziš, razlike niti ne opaziš. 4 clinderski avtomobili se danes vozijo krasno. Že leta 2004 je imel BMW super 2 litrski dizel s 110 KW moči. Imel sem tak BMW in bil z njim zelo zadovoljen.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2575386
Strani: 1
[#2575547] 19.01.16 15:06 · odgovor na: (# 2575386)
Kar se pa tiče moči, pa ima moj samo 163 konjskih moči (ne kW).
Nova petica z štirimi cilindri in 2 litra prostornina pa ima preko 200 KM, mislim da gre celo do 280 KM, a se mi ne ljubi brskati po spletu.
Strani: 1