Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Za sistemsko krajo je v stalni pripravljenosti namesto Mramorja Cerar
sporočil: 136
A naš olimpionik MIRO CERAR mirno spi, ko gleda, kaj je ratalo od
njegove vzgoje, ali je ves čas treniral na konju z ročaji, materi
pa v celoti prepustil vzgojo ,katere vodilo je bilo, da NI VSAKA
SVINJARIJA KAZNIVO DEJANJE. Kar se Mirči nauči,to Miro naredi(v
nacionalnem interesu!).
sporočil: 357
Dokler se vlada in financ minister ne lotijo nakradenih milijonov v
oazah od zelo znanih tajkunov in ne izterjajo 1,4 mlr € neplačanih
davkov po drugi strani pa nas ki komaj rinemo iz meseca v mesec
grozijo s kaznimi kot da smo poslovni sistemi mercator je to
nelegitimna vlada in ni opravičil so banditi nič drugega.
sporočil: 1.447
Še vedno ni noben povedal enega pametnega kandidata, ki bi lahko
zamenjal Mramorja z dodatki namreč odpade tudi Mrak.
sporočil: 11.410
Edino Finance si upate reči Cesar je nag. Na RTV, 24ur, Delu in
Dnevniku se še vedno pretvarjajo, da je vse ok. Režimska trobila
brez kančka (samo)kritičnosti.
sporočil: 357
[lukey90]Tehnična vlada z ekipo finančnikov gospodarstva naredi red v enem mesecu
Še vedno ni noben povedal enega pametnega kandidata, ki bi lahko zamenjal Mramorja z dodatki namreč odpade tudi Mrak.
Gospodarstvo zacveti takoj........imaš ljudi ki finance obvladajo po kmečko operirajo z vidnim denarjem ne s excelovimi tabelicami......
sporočil: 1.734
[lukey90]V tej vladi, v tej koaliciji, s tem id..otom od PV, s temi poslanci, s temi dominantnimi mediji, s temi nedefiniranimi cilji te mafijske koalicije?? Kdorkoli je lahko (seveda, dokler je na "vaši politični liniji", je lahko tudi zadnji hišnik v agenciji za "mešanje megle i traženje rude)
Še vedno ni noben povedal enega pametnega kandidata, ki bi lahko zamenjal Mramorja z dodatki namreč odpade tudi Mrak.
sporočil: 1.447
[FIN-566751]Tehnična vlada z Hribar Miličem na čelu? Ne vem kaj sanjaš, gospodarstvenikom se ne da iti politike, premajhna plača.
> [lukey90]
> Še vedno ni noben povedal enega pametnega kandidata, ki bi lahko zamenjal Mramorja z dodatki namreč odpade tudi Mrak.
Tehnična vlada z ekipo finančnikov gospodarstva naredi red v enem mesecu
Gospodarstvo zacveti takoj........imaš ljudi ki finance obvladajo po kmečko operirajo z vidnim denarjem ne s excelovimi tabelicami......
sporočil: 357
[lukey90]Kaj blobočeš tehnična vlada ni politika ....to je prvo, kdo je omenjal Milića????
> [FIN-566751]
> > [lukey90]
> > Še vedno ni noben povedal enega pametnega kandidata, ki bi lahko zamenjal Mramorja z dodatki namreč odpade tudi Mrak.
>
> Tehnična vlada z ekipo finančnikov gospodarstva naredi red v enem mesecu
> Gospodarstvo zacveti takoj........imaš ljudi ki finance obvladajo po kmečko operirajo z vidnim denarjem ne s excelovimi tabelicami......
Tehnična vlada z Hribar Miličem na čelu? Ne vem kaj sanjaš, gospodarstvenikom se ne da iti politike, premajhna plača.
sporočil: 424
Če gre Mramor, mora iti tudi Cerar, saj si je preko s.p. povečeval
dohodke:
supervizor.kpk-rs.si...=2015-9-30
Aja delal je v dobri veri, saj je svetoval sam sebi.
supervizor.kpk-rs.si...=2015-9-30
Aja delal je v dobri veri, saj je svetoval sam sebi.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 18.01.2016 20:39
"Strukture se ne sprehajajo po cestah!” je bil Lacanov odgovor na
dogodke iz leta 1968, strukture se sprehajajo v slovenski vladi in
v parlamentu. Profesor Cerar in njegovi profesorski ministri so se
zaradi osebne sreče in zadovoljstva umaknili iz družbene realnosti,
vzeli so ponujeno srečo s pomočjo podjemnih pogodb in izplačil
dodatkov, ukradli so srečo, ki je že dolgo strukturirana kot
pohlepna kapitalistična produkcija. Uživajte profesorji, uživajte!
Danes je užitek začel moreče pritiskati na njih in profesorji
čutijo nelagodje. Cerarjev (profesorski) užitek in sreča sta
postala politični in moralni faktor, in pomanjkanje morale je
moralna (etična) slabost. Od danes je vlada šibkejša. Cerar in
njegovi ministri so v družbenem deficitu ter kot histeriki
zahtevajo novega gospodarja, dobili ga bodo, bi rekel Lacan.
sporočil: 6.161
O pravilnosti ravnanj ter etiki in morali Cerarja, Mramorja in
Makovec Brenčičeve ne morem soditi, ker jih osebno ne poznam, Janša
pa je pokvarjen revanšist, ki nam krade.
sporočil: 32.303
Zadnja sprememba: najobj 18.01.2016 21:35
... Vse, kar bo drugega, bo poraz. In išče se nov premier.
...... OK, da njegove babe ne vidijo dva prsta pred nosom, mi je že nekaj cajta jasno, ampak gazda Frankl bi pa res lahko videl, da zaradi poplave muslimanskih migrantov in vseh drugih nakopičenih pizdarij Evropa poka po šivih in je tik pred razpadom in da je brezvladje zadnja stvar, ki si jo lahko kdorkoli želi oziroma da si Slovenija v za celi svet najbolj zajebanem letu po padcu Berlinskega zidu enostavno ne more in ne sme privoščiti brezvladja, pa Cerar, Mramor in vsi toti fičniki gor ali dol ...
P.S.: zaradi mene lahko jutri Janša prevzame Cerarjevo mesto, ampak ne me jebat s predčasnimi volitvami v izrednih razmerah, lepo prosim ...
sporočil: 648
Čisto prav je tako.
Izvoljen na lepe oči, podprt z vsemi možnimi klikami, brez občutka za moralo in odločnosti, čisto pravi premier za butaste Slovence. Kar tako naprej. Se že veselim opzaovanja veseljačenja te bande do konca njihovega mandata :)
Bo slovenske volilce sploh kdaj srečala pamet ali smo obsojeni na večno ponavljanje ene in iste levičarske zgodbe?
Izvoljen na lepe oči, podprt z vsemi možnimi klikami, brez občutka za moralo in odločnosti, čisto pravi premier za butaste Slovence. Kar tako naprej. Se že veselim opzaovanja veseljačenja te bande do konca njihovega mandata :)
Bo slovenske volilce sploh kdaj srečala pamet ali smo obsojeni na večno ponavljanje ene in iste levičarske zgodbe?
sporočil: 2.309
[FIN-566751]Človek božji, kako pa bo finančni minister, ki sam krade, zahteval plačilo davkov od drugih in povratek nakradenih milijonov, ki počivajo v davčnih oazah ( tudi Jankovići so tu zraven)?
Dokler se vlada in financ minister ne lotijo nakradenih milijonov v oazah od zelo znanih tajkunov in ne izterjajo 1,4 mlr € neplačanih davkov po drugi strani pa nas ki komaj rinemo iz meseca v mesec grozijo s kaznimi kot da smo poslovni sistemi mercator je to nelegitimna vlada in ni opravičil so banditi nič drugega.
MISIJA NEMOGOČE!!!
sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 18.01.2016 21:48
[lukey90]JANEZ ŠUŠTERŠIČ!!!
Še vedno ni noben povedal enega pametnega kandidata, ki bi lahko zamenjal Mramorja z dodatki namreč odpade tudi Mrak.
Se oproščam BeliF sporočil: 738, sem odgovoril lukeyu prej, predno sem prišel do tvojega posta. Je pa dobro, da sva enakega mnenja.
sporočil: 14.456
[BeliF]Tricky job je tole predalčkanje v deželi:
Šušteršič
aja, ups, ti bi rad komunista
forum.finance.si/?m=...456&single
sporočil: 14.456
Za Cerarja je to prav in v dobri veri. In še kar je premier. To v demokraciji ni uspelo še nikomur. Še Nixona je ubilo.Paralela z Nixononom? Prav, vendar ne bodite nestrpni, dobri dve leti posnemajte Woodwarda in Bernsteina, najdite globoko grlo, sledite množici vpletenih, državni svet naj organizira zaslišanja, ustavno sodišče pa izterja zvočne/video posnetke iz vladnih soban. :-)
The affair began with the arrest of five men for breaking and entering into the DNC headquarters at the Watergate complex on Saturday, June 17, 1972.
In July 1973, evidence mounted against the President's staff, including testimony provided by former staff members in an investigation conducted by the Senate Watergate Committee.
Facing near-certain impeachment in the House of Representatives and equally certain conviction by the Senate, Nixon resigned the presidency on August 9, 1974.
On September 8, 1974, his successor, Gerald Ford, pardoned him.
en.wikipedia.org/wik...te_scandal
sporočil: 162
Ja Simona, kar se Loleka tiče, je vse res.
Loleki očitno ne razumejo, da Miro gradi svoje rešitve in mini
imperij na stari paroli:
»Poslušaj, kaj govorim, ne glej kaj delam«
Če smo to na volitvah sprejeli, zakaj bi sedaj temu oporekali.
To je tudi Miru upravičeno nerazumljivo.
Loleki očitno ne razumejo, da Miro gradi svoje rešitve in mini
imperij na stari paroli:
»Poslušaj, kaj govorim, ne glej kaj delam«
Če smo to na volitvah sprejeli, zakaj bi sedaj temu oporekali.
To je tudi Miru upravičeno nerazumljivo.
sporočil: 1.886
čas vnosa: 18.01.16 20:02
mafija se niti skriva več ne, tako trdno je v sedlu SVN
Člani mafije pa delujejo po fakultetah, kjer učijo nove podanike pravih manir in dojemanja države
no, tudi drugjr na raznih višjih položajih v JU/JS se jih dobi, pa med managerji (para)državnih firm.
Žalostno je, da medijci to tako pozno objavljate
Člani mafije pa delujejo po fakultetah, kjer učijo nove podanike pravih manir in dojemanja države
no, tudi drugjr na raznih višjih položajih v JU/JS se jih dobi, pa med managerji (para)državnih firm.
Žalostno je, da medijci to tako pozno objavljate
sporočil: 9.501
čas vnosa: 18.01.16 20:03
...finance bomo za novega premierja podprli kogarkoli...samo enga
pa ne...to ime imamo zapečeno v biosu
sporočil: 4
čas vnosa: 19.01.16 07:26
Gospa Simona !
Se spomnite, ko sem "izstavil račun državi".....vse bolj se potrjuje kako upravičeno. Le da "večji loleki" kot jih imenuje premier v karikaturi, tega ne dojamejo. Res ni treba revolucije,.....samo račune je treba izstaviti,... :-)
Se spomnite, ko sem "izstavil račun državi".....vse bolj se potrjuje kako upravičeno. Le da "večji loleki" kot jih imenuje premier v karikaturi, tega ne dojamejo. Res ni treba revolucije,.....samo račune je treba izstaviti,... :-)
sporočil: 1.227
Za uvod v komentar: etični kodeks Vlade RS:
Številka: 23101-5/2015/8
Datum: 10. 12. 2015
ETIČNI KODEKS FUNKCIONARJEV
V VLADI REPUBLIKE SLOVENIJE IN MINISTRSTVIH
Etični kodeks funkcionark in funkcionarjev (v nadaljnjem besedilu: funkcionarjev) v Vladi Republike Slovenije in ministrstvih (v nadaljnjem besedilu: funkcionarjev) vsebuje standarde in vodila etičnosti funkcionarjev,
upoštevajoč pri tem:
da Etični kodeks funkcionarjev v Vladi Republike Slovenije in ministrstvih (v nadaljnjem besedilu: kodeks) ne vpliva in ne posega v ustavno in veljavno normativno ureditev položaja ter pravic in dolžnosti funkcionarjev v Republiki Sloveniji;
da je v Republiki Sloveniji z ustavno in veljavno normativno ureditvijo vzpostavljen mehanizem nadzora nad pravicami in dolžnostmi funkcionarjev,
da kodeks izhaja iz univerzalnih vrednot ter načina vedenja in ravnanja, ki so okvir ravnanju in vedenju nosilcev izvršilne oblasti, s katerim se krepi zaupanje javnosti v integriteto funkcionarjev in državnih organov, v katerih opravljajo svojo funkcijo;
da je namen kodeksa opredeliti standarde ravnanja in vedenja funkcionarjev pri opravljanju njihove funkcije in v zvezi z njo med trajanjem mandata;
da je spoštovanje standardov ravnanja in vedenja funkcionarjev izraz njihovega odnosa do pomembnih etičnih in moralnih načel ravnanja in vedenja in
da morajo funkcionarji ravnati v skladu s sprejetimi odločitvami Vlade Republike Slovenije o potrebnem ravnanju v primeru kršitev standardov ravnanja in vedenja tega kodeksa pri opravljanju njihove funkcije in v zvezi z njo.
Prvi standard
Zakonitost in častnost
Funkcionar opravlja svojo funkcijo samostojno in odgovorno v okviru in na podlagi ustave, ratificiranih in objavljenih mednarodnih pogodb, zakonov in podzakonskih predpisov ter drugih splošnih aktov, častno in v mejah tega kodeksa ter spoštovanja človekovega dostojanstva, pri čemer je osnovno vodilo delo v javno korist.
Pri opravljanju svoje funkcije deluje predano in nepristransko, v skladu s temeljnimi vrednotami spoštovanja človekovih pravic, svobode, poštenja, pravičnosti, solidarnosti ter prizadevanja za suverenost in blaginjo Republike Slovenije, pa tudi v skladu s pričakovano integriteto in državotvorno držo.
Drugi standard
Krepitev ugleda in demokratični dialog
Funkcionar pri opravljanju funkcije in javnem nastopanju ravna družbeno odgovorno ter tako prispeva h krepitvi ugleda Republike Slovenije, Vlade Republike Slovenije, organa, v katerem opravlja funkcijo, ter drugih državnih institucij in organov.
Pri izvajanju svojih pristojnosti in nalog se izogiba besednemu ali drugemu poniževanju ali dajanju posplošenih vrednostnih sodb in ravna profesionalno. Pri svojem delu je spoštljiv in dostojanstven.
Funkcionar pri delu stremi k usklajevanju različnih interesov v družbi. Njegovo delo je plod premišljene in dolgoročne perspektive trajnostnega razvoja, skladno s temeljnimi smernicami in dokumenti Republike Slovenije.
Pri opravljanju svoje funkcije pazi na vpliv osebnih ali zasebnih interesov na izpolnjevanje uradnih dolžnosti in ob morebitnem nasprotju interesov upošteva načela tega kodeksa.
Tretji standard
Krepitev zaupanja javnosti
Funkcionar ravna in se vede tako, da prispeva h krepitvi zaupanja javnosti v svoje delo in integriteto, v delo in integriteto Vlade Republike Slovenije ter organa, v katerem opravlja funkcijo.
Funkcionar ravna tako, da ohranja in krepi zaupanje javnosti v poštenost, nepristranskost in učinkovitost opravljanja javnih nalog.
Pri opravljanju funkcije ter drugih dejavnosti in del, ki imajo vpliv na opravljanje funkcije, poskrbi, da so njegova ravnanja in dejanja transparentna in nediskriminatorna.
Funkcionar se izogiba okoliščinam, v katerih bi lahko zasebni interes kogar koli postavil pred javnega. Pri uradnem delovanju in zasebnem življenju zavrača neprimerno vplivanje drugih. Ves čas pazi in se izogiba okoliščinam, ko bi z državnim organom, v katerem opravlja funkcijo, neposredno ali posredno poslovala oseba zasebnega prava, katere neposredni ali posredni lastniki, poslovodstvo, prokuristi ali nadzorniki so funkcionarjevi ožji družinski člani, razen če tega zakon izrecno ne dovoljuje.
Četrti standard
Funkcionar kot zgled
Funkcionar javnim uslužbencem s spoštljivim in transparentnim ravnanjem in poštenim in odprtim odnosom do njih daje zgled in jih spodbuja k spoštovanju načel kodeksa ravnanja javnih uslužbencev. Enako ravna do državljanov, civilne družbe in medijev.
V stikih z javnimi uslužbenci, civilno družbo in javnostjo si prizadeva za tvorno in učinkovito sodelovanje, zavedajoč se, da svojo funkcijo opravlja v duhu sodelovanja in javnem interesu.
Peti standard
Ravnanje z javnimi sredstvi
Funkcionar z javnimi sredstvi ravna zakonito, gospodarno, transparentno in ekonomično.
Javna sredstva razporeja in uporablja enako premišljeno, kot dober strokovnjak ravna z lastnimi sredstvi. Ob tem upošteva tudi vsakokratne gospodarske, socialne in druge razmere v družbi.
Šesti standard
Javna korist pred zasebno
Funkcionar ne zlorablja notranjih informacij, ki jih je pridobil v povezavi z opravljanjem funkcije, v svojo korist ali korist svojih bližnjih in ne posluje z osebami zasebnega prava, s katerimi je bil in s katerimi so še povezani njegovi ožji družinski člani.
Predvsem se vzdrži vsakega sodelovanja v transakcijah ali pri naložbah v vrednostne papirje, nepremičnine oziroma druge oblike finančnih instrumentov na podlagi notranjih informacij, ki jih je dobil v povezavi z opravljanjem svoje funkcije, niti ne sme takih informacij dati tretjim osebam, da bi jim pomagal pri pridobitvi koristi.
Ta etični kodeks je skromno skrpucalo te vlade, ki se sicer lahko pohvali, da tak kodeks sprejema, da pa je tako nedoločen, da nikomur od funkcičev nič ne škodi, pa čeprav je ravnal nezakonito.
Da kodeks ne sme posegati v ustavno in veljavno normativno ureditev položaja ter pravic in dolžnosti funkcionarjev v Republiki Sloveniji, je vladna varovalka, da se nikomur pač nič ne bo zgodilo, ker se pač ne sme poseči v njegove pravice! Nasprotno bi moralo biti na prvem mestu določilo, da mora vsakdo, zoper katerega je pričet postopek prevare, goljufije, kaznivih dejanj ipd. (tudi tista tipa bramor & brenčač) bi moral takoj zapustiti funkcijo zaradi ugleda institucije in države, potem pa počakati na razplet zakonitih postopkov zoper njega.
Kot drugo: nekdo, ki je opravil nemoralna dejanja (vključno s kreiranjem predpisa, ki navidezno ureja stvari, čeprav je to početje v celoti nezakonito, splošno znano itd. - dejanja tipa bramor brenčač, ki predstavljajo naklepna kazniva dejanja - mu po etičnem kodeksu ni mogoče zaupati funkcije v vladi RS!
Vse ostalo je mlatenje prazne slame, kjer kriterije za nemorlanost postavlja taisti osebek. Kdor je prebral in kdaj videl ameriški Anti bribery law, se je morda držal za glavo v prvem hipu, ko pa se zamisliš, vidiš da so tam definirana vsa dejanja, kaj vse se ne sme početi! Npr. tudi to, da kot funkcionar v nekem podjetju ne smeš koristiti njihovega telefona, ali prevoza itd..... Ni izmikanja, ker so stvari definirane.
Sicer pa sem na začetku Cerarjeve vlade zapisal, da bomo s tem predsednikom vlade krepko najebali!
Številka: 23101-5/2015/8
Datum: 10. 12. 2015
ETIČNI KODEKS FUNKCIONARJEV
V VLADI REPUBLIKE SLOVENIJE IN MINISTRSTVIH
Etični kodeks funkcionark in funkcionarjev (v nadaljnjem besedilu: funkcionarjev) v Vladi Republike Slovenije in ministrstvih (v nadaljnjem besedilu: funkcionarjev) vsebuje standarde in vodila etičnosti funkcionarjev,
upoštevajoč pri tem:
da Etični kodeks funkcionarjev v Vladi Republike Slovenije in ministrstvih (v nadaljnjem besedilu: kodeks) ne vpliva in ne posega v ustavno in veljavno normativno ureditev položaja ter pravic in dolžnosti funkcionarjev v Republiki Sloveniji;
da je v Republiki Sloveniji z ustavno in veljavno normativno ureditvijo vzpostavljen mehanizem nadzora nad pravicami in dolžnostmi funkcionarjev,
da kodeks izhaja iz univerzalnih vrednot ter načina vedenja in ravnanja, ki so okvir ravnanju in vedenju nosilcev izvršilne oblasti, s katerim se krepi zaupanje javnosti v integriteto funkcionarjev in državnih organov, v katerih opravljajo svojo funkcijo;
da je namen kodeksa opredeliti standarde ravnanja in vedenja funkcionarjev pri opravljanju njihove funkcije in v zvezi z njo med trajanjem mandata;
da je spoštovanje standardov ravnanja in vedenja funkcionarjev izraz njihovega odnosa do pomembnih etičnih in moralnih načel ravnanja in vedenja in
da morajo funkcionarji ravnati v skladu s sprejetimi odločitvami Vlade Republike Slovenije o potrebnem ravnanju v primeru kršitev standardov ravnanja in vedenja tega kodeksa pri opravljanju njihove funkcije in v zvezi z njo.
Prvi standard
Zakonitost in častnost
Funkcionar opravlja svojo funkcijo samostojno in odgovorno v okviru in na podlagi ustave, ratificiranih in objavljenih mednarodnih pogodb, zakonov in podzakonskih predpisov ter drugih splošnih aktov, častno in v mejah tega kodeksa ter spoštovanja človekovega dostojanstva, pri čemer je osnovno vodilo delo v javno korist.
Pri opravljanju svoje funkcije deluje predano in nepristransko, v skladu s temeljnimi vrednotami spoštovanja človekovih pravic, svobode, poštenja, pravičnosti, solidarnosti ter prizadevanja za suverenost in blaginjo Republike Slovenije, pa tudi v skladu s pričakovano integriteto in državotvorno držo.
Drugi standard
Krepitev ugleda in demokratični dialog
Funkcionar pri opravljanju funkcije in javnem nastopanju ravna družbeno odgovorno ter tako prispeva h krepitvi ugleda Republike Slovenije, Vlade Republike Slovenije, organa, v katerem opravlja funkcijo, ter drugih državnih institucij in organov.
Pri izvajanju svojih pristojnosti in nalog se izogiba besednemu ali drugemu poniževanju ali dajanju posplošenih vrednostnih sodb in ravna profesionalno. Pri svojem delu je spoštljiv in dostojanstven.
Funkcionar pri delu stremi k usklajevanju različnih interesov v družbi. Njegovo delo je plod premišljene in dolgoročne perspektive trajnostnega razvoja, skladno s temeljnimi smernicami in dokumenti Republike Slovenije.
Pri opravljanju svoje funkcije pazi na vpliv osebnih ali zasebnih interesov na izpolnjevanje uradnih dolžnosti in ob morebitnem nasprotju interesov upošteva načela tega kodeksa.
Tretji standard
Krepitev zaupanja javnosti
Funkcionar ravna in se vede tako, da prispeva h krepitvi zaupanja javnosti v svoje delo in integriteto, v delo in integriteto Vlade Republike Slovenije ter organa, v katerem opravlja funkcijo.
Funkcionar ravna tako, da ohranja in krepi zaupanje javnosti v poštenost, nepristranskost in učinkovitost opravljanja javnih nalog.
Pri opravljanju funkcije ter drugih dejavnosti in del, ki imajo vpliv na opravljanje funkcije, poskrbi, da so njegova ravnanja in dejanja transparentna in nediskriminatorna.
Funkcionar se izogiba okoliščinam, v katerih bi lahko zasebni interes kogar koli postavil pred javnega. Pri uradnem delovanju in zasebnem življenju zavrača neprimerno vplivanje drugih. Ves čas pazi in se izogiba okoliščinam, ko bi z državnim organom, v katerem opravlja funkcijo, neposredno ali posredno poslovala oseba zasebnega prava, katere neposredni ali posredni lastniki, poslovodstvo, prokuristi ali nadzorniki so funkcionarjevi ožji družinski člani, razen če tega zakon izrecno ne dovoljuje.
Četrti standard
Funkcionar kot zgled
Funkcionar javnim uslužbencem s spoštljivim in transparentnim ravnanjem in poštenim in odprtim odnosom do njih daje zgled in jih spodbuja k spoštovanju načel kodeksa ravnanja javnih uslužbencev. Enako ravna do državljanov, civilne družbe in medijev.
V stikih z javnimi uslužbenci, civilno družbo in javnostjo si prizadeva za tvorno in učinkovito sodelovanje, zavedajoč se, da svojo funkcijo opravlja v duhu sodelovanja in javnem interesu.
Peti standard
Ravnanje z javnimi sredstvi
Funkcionar z javnimi sredstvi ravna zakonito, gospodarno, transparentno in ekonomično.
Javna sredstva razporeja in uporablja enako premišljeno, kot dober strokovnjak ravna z lastnimi sredstvi. Ob tem upošteva tudi vsakokratne gospodarske, socialne in druge razmere v družbi.
Šesti standard
Javna korist pred zasebno
Funkcionar ne zlorablja notranjih informacij, ki jih je pridobil v povezavi z opravljanjem funkcije, v svojo korist ali korist svojih bližnjih in ne posluje z osebami zasebnega prava, s katerimi je bil in s katerimi so še povezani njegovi ožji družinski člani.
Predvsem se vzdrži vsakega sodelovanja v transakcijah ali pri naložbah v vrednostne papirje, nepremičnine oziroma druge oblike finančnih instrumentov na podlagi notranjih informacij, ki jih je dobil v povezavi z opravljanjem svoje funkcije, niti ne sme takih informacij dati tretjim osebam, da bi jim pomagal pri pridobitvi koristi.
Ta etični kodeks je skromno skrpucalo te vlade, ki se sicer lahko pohvali, da tak kodeks sprejema, da pa je tako nedoločen, da nikomur od funkcičev nič ne škodi, pa čeprav je ravnal nezakonito.
Da kodeks ne sme posegati v ustavno in veljavno normativno ureditev položaja ter pravic in dolžnosti funkcionarjev v Republiki Sloveniji, je vladna varovalka, da se nikomur pač nič ne bo zgodilo, ker se pač ne sme poseči v njegove pravice! Nasprotno bi moralo biti na prvem mestu določilo, da mora vsakdo, zoper katerega je pričet postopek prevare, goljufije, kaznivih dejanj ipd. (tudi tista tipa bramor & brenčač) bi moral takoj zapustiti funkcijo zaradi ugleda institucije in države, potem pa počakati na razplet zakonitih postopkov zoper njega.
Kot drugo: nekdo, ki je opravil nemoralna dejanja (vključno s kreiranjem predpisa, ki navidezno ureja stvari, čeprav je to početje v celoti nezakonito, splošno znano itd. - dejanja tipa bramor brenčač, ki predstavljajo naklepna kazniva dejanja - mu po etičnem kodeksu ni mogoče zaupati funkcije v vladi RS!
Vse ostalo je mlatenje prazne slame, kjer kriterije za nemorlanost postavlja taisti osebek. Kdor je prebral in kdaj videl ameriški Anti bribery law, se je morda držal za glavo v prvem hipu, ko pa se zamisliš, vidiš da so tam definirana vsa dejanja, kaj vse se ne sme početi! Npr. tudi to, da kot funkcionar v nekem podjetju ne smeš koristiti njihovega telefona, ali prevoza itd..... Ni izmikanja, ker so stvari definirane.
Sicer pa sem na začetku Cerarjeve vlade zapisal, da bomo s tem predsednikom vlade krepko najebali!
sporočil: 3.129
O sposobnosti Mramorja naslednje:
- prvič finančni minister je uvedel birokratske postopke, npr. evidentiranje brezplačnega parkiranja itd,
- drugič finančni minister je dal javnemu sektorju na letni ravni okrog 300 mio evrov (čeprav je javni sektor tisti, ki se v času krize ni skoraj ničesar odrekel),
- drugič finančni minister uvedel davčne blagajne, ki so čista in brezvezna birokracija
Sklep: možak je birokrat in nesposoben finančni minister.* O etiki in morali ministra pa so že ostalo komentarji dovolj povedni.
* naslov najboljšega evropskega finančnega ministra je rezultat ZUJFA in Šušteršiča ter druge Janševe vlade.
- prvič finančni minister je uvedel birokratske postopke, npr. evidentiranje brezplačnega parkiranja itd,
- drugič finančni minister je dal javnemu sektorju na letni ravni okrog 300 mio evrov (čeprav je javni sektor tisti, ki se v času krize ni skoraj ničesar odrekel),
- drugič finančni minister uvedel davčne blagajne, ki so čista in brezvezna birokracija
Sklep: možak je birokrat in nesposoben finančni minister.* O etiki in morali ministra pa so že ostalo komentarji dovolj povedni.
* naslov najboljšega evropskega finančnega ministra je rezultat ZUJFA in Šušteršiča ter druge Janševe vlade.
sporočil: 1
V celoti se strinjam z razmišljanjem.Tako ne gre več
naprej.Tranzicija
se vleče v nedogled in ogroža našo samostojnost.
se vleče v nedogled in ogroža našo samostojnost.
sporočil: 6.547
[Breiva]Najslabši finančni minister vseh časov. Smo pozabili katastrofalne rezultate leta 2012?
> [lukey90]
> Še vedno ni noben povedal enega pametnega kandidata, ki bi lahko zamenjal Mramorja z dodatki namreč odpade tudi Mrak.
JANEZ ŠUŠTERŠIČ!!!
Se oproščam BeliF sporočil: 738, sem odgovoril lukeyu prej, predno sem prišel do tvojega posta. Je pa dobro, da sva enakega mnenja.
sporočil: 2.095
Tale sramota je za ostati brez besed!
Pa vendar, kaj ste pa pričakovali od večnega parazita, ki je dobil službo podedovano, 3 ure na teden na faksu ostalo pa stalna pripravljenost ali pa avtorske pogodbe?
On je bog, je pravilo, on določa kaj je prav in kaj ne, mi smo samo nemo občinstvo, ki se mora strinjati!
To so težke psihične težave in ne vem kje je Ihan, da mu postavi neko diagnozo, sej mu je pisal neke elaborate o zdravstvenem sistemu!
Pa vendar, kaj ste pa pričakovali od večnega parazita, ki je dobil službo podedovano, 3 ure na teden na faksu ostalo pa stalna pripravljenost ali pa avtorske pogodbe?
On je bog, je pravilo, on določa kaj je prav in kaj ne, mi smo samo nemo občinstvo, ki se mora strinjati!
To so težke psihične težave in ne vem kje je Ihan, da mu postavi neko diagnozo, sej mu je pisal neke elaborate o zdravstvenem sistemu!
sporočil: 38
Se strinjam.
VIR: www.vinkogorenak.net...more-12931
Današnja odločitev finančnega ministra Mramorja, da »ponudi« odstop s položaja finančnega ministra, je načrtovana in s Cerarjem dogovorjena odločitev. Če bi Mramor imel resen namen, da bi odstopil, potem bi nepreklicno odstopil, tako pa je Cerarju le »ponudil« odstop. Cerar pa ga ni sprejel. Jasno je torej, da sta se za ponudbo odstopa, da bi pomirila javnost, dogovorila. Na potezi je torej kriminalistična policija.
Ta je že sporočila, da je izplačevanje dodatkov za pripravljenost na Univerzi v Ljubljani, že vzela pod drobnogled. Toda glede na dane razmere v kriminalistični policiji je pričakovati, da bomo čez kakšnega pol leta obveščeni, ali pa še to ne, da je kriminalistična policija na državno tožilstvo v zvezi s tem podala »poročilo«. To bi pomenilo, da kriminalistična policija ni zaznala sumov kaznivih dejanj.
Toda poglejmo realnost. 257. člen Kazenskega zakonika (Zloraba uradnega položaja ali uradnih pravic) pravi takole:
»(1) Uradna oseba ali javni uslužbenec, ki, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobila kakšno nepremoženjsko korist ali da bi komu prizadejala škodo, izrabi svoj uradni položaj ali prestopi meje uradnih pravic ali ne opravi uradne dolžnosti, se kaznuje z zaporom do enega leta.
(2) Če storilec z dejanjem iz prejšnjega odstavka povzroči večjo škodo ali huje prekrši pravice drugega, se kaznuje z zaporom do treh let.
(3) Uradna oseba ali javni uslužbenec, ki, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobila protipravno premoženjsko korist, izrabi svoj uradni položaj ali prestopi meje uradnih pravic ali ne opravi uradne dolžnosti, se kaznuje z zaporom od treh mesecev do petih let.
(4) Enako kot v prejšnjem odstavku se kaznuje storilec iz prejšnjega odstavka, ki izkoristi svoj položaj ali vpliv za nezakonito povečanje lastnega premoženja v večji vrednosti.
(5) Če je storilec z dejanjem iz tretjega in četrtega odstavka pridobil sebi ali komu drugemu veliko protipravno premoženjsko korist in je hotel pridobiti tako korist, se kaznuje z zaporom od enega do osmih let«.
257/a člen (Oškodovanje javnih sredstev) pa pravi takole:
»(1) Uradna oseba, javni uslužbenec ali druga pooblaščena oseba uporabnika javnih sredstev, ki pri naročanju, pridobivanju, upravljanju teh sredstev ali razpolaganju z njimi, zavestno krši predpise, opušča dolžno nadzorstvo ali kako drugače povzroči ali omogoči nezakonito ali nenamensko uporabo javnih sredstev, čeprav predvideva ali bi morala in mogla predvidevati, da lahko za javna sredstva zaradi tega nastane večja premoženjska škoda, in ta res nastane, se kaznuje z zaporom od treh mesecev do petih let in z denarno kaznijo.
(2) Če je zaradi dejanja iz prejšnjega odstavka nastala velika premoženjska škoda, se storilec kaznuje z zaporom od enega do osmih let in z denarno kaznijo.
(3) Uporabnik javnih sredstev po tem členu je pravna oseba javnega prava ali njena enota ali pravna oseba zasebnega prava ali zasebnik, če s temi sredstvi ali na njihov račun izvaja javno službo ali druge dejavnosti v javnem interesu ali zagotavlja javne dobrine na podlagi koncesije ali druge izključne ali posebne pravice.
(4) Javna sredstva po tem členu so nepremičnine, premičnine, denarna sredstva, terjatve, kapitalske naložbe in druge oblike finančnega premoženja države, samoupravne lokalne skupnosti, Evropske unije ali druge pravne osebe javnega prava«.
V zvezi s tem je pomemben še 258. člen, ki pravi takole:
»Uradna oseba ali javni uslužbenec, ki zavestno krši zakone ali druge predpise, opušča svoje nadzorstvo ali kako drugače očitno nevestno ravna v službi, čeprav predvideva ali bi morala in mogla predvidevati, da lahko nastane zaradi tega hujša kršitev pravic drugega ali škoda na javni dobrini ali premoženjska škoda, in res nastane kršitev oziroma večja škoda, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do treh let«.
Ste v početju Mramorja prepoznali tovrstnega osumljenca storitve kaznivega dejanja? Če je vaš odgovor »da«, potem je vaš odgovor enak mojemu. Kakšen pa bo rezultat dela kriminalistične policije? Če želijo kakorkoli zaviti na pot etičnosti, strokovnosti in zakonitosti, potem bi moral biti rezultat njihovega dela točno takšen. Zoper Mramorja bi morali podati kazensko ovadbo, za katero od teh kaznivih dejanj. Glede na današnje odzivanje pa tudi zoper Cerarja, za prikrivanje ali morda za pomoč pri storitvi omenjenega kaznivega dejanja.
VIR: www.vinkogorenak.net...more-12931
Današnja odločitev finančnega ministra Mramorja, da »ponudi« odstop s položaja finančnega ministra, je načrtovana in s Cerarjem dogovorjena odločitev. Če bi Mramor imel resen namen, da bi odstopil, potem bi nepreklicno odstopil, tako pa je Cerarju le »ponudil« odstop. Cerar pa ga ni sprejel. Jasno je torej, da sta se za ponudbo odstopa, da bi pomirila javnost, dogovorila. Na potezi je torej kriminalistična policija.
Ta je že sporočila, da je izplačevanje dodatkov za pripravljenost na Univerzi v Ljubljani, že vzela pod drobnogled. Toda glede na dane razmere v kriminalistični policiji je pričakovati, da bomo čez kakšnega pol leta obveščeni, ali pa še to ne, da je kriminalistična policija na državno tožilstvo v zvezi s tem podala »poročilo«. To bi pomenilo, da kriminalistična policija ni zaznala sumov kaznivih dejanj.
Toda poglejmo realnost. 257. člen Kazenskega zakonika (Zloraba uradnega položaja ali uradnih pravic) pravi takole:
»(1) Uradna oseba ali javni uslužbenec, ki, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobila kakšno nepremoženjsko korist ali da bi komu prizadejala škodo, izrabi svoj uradni položaj ali prestopi meje uradnih pravic ali ne opravi uradne dolžnosti, se kaznuje z zaporom do enega leta.
(2) Če storilec z dejanjem iz prejšnjega odstavka povzroči večjo škodo ali huje prekrši pravice drugega, se kaznuje z zaporom do treh let.
(3) Uradna oseba ali javni uslužbenec, ki, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobila protipravno premoženjsko korist, izrabi svoj uradni položaj ali prestopi meje uradnih pravic ali ne opravi uradne dolžnosti, se kaznuje z zaporom od treh mesecev do petih let.
(4) Enako kot v prejšnjem odstavku se kaznuje storilec iz prejšnjega odstavka, ki izkoristi svoj položaj ali vpliv za nezakonito povečanje lastnega premoženja v večji vrednosti.
(5) Če je storilec z dejanjem iz tretjega in četrtega odstavka pridobil sebi ali komu drugemu veliko protipravno premoženjsko korist in je hotel pridobiti tako korist, se kaznuje z zaporom od enega do osmih let«.
257/a člen (Oškodovanje javnih sredstev) pa pravi takole:
»(1) Uradna oseba, javni uslužbenec ali druga pooblaščena oseba uporabnika javnih sredstev, ki pri naročanju, pridobivanju, upravljanju teh sredstev ali razpolaganju z njimi, zavestno krši predpise, opušča dolžno nadzorstvo ali kako drugače povzroči ali omogoči nezakonito ali nenamensko uporabo javnih sredstev, čeprav predvideva ali bi morala in mogla predvidevati, da lahko za javna sredstva zaradi tega nastane večja premoženjska škoda, in ta res nastane, se kaznuje z zaporom od treh mesecev do petih let in z denarno kaznijo.
(2) Če je zaradi dejanja iz prejšnjega odstavka nastala velika premoženjska škoda, se storilec kaznuje z zaporom od enega do osmih let in z denarno kaznijo.
(3) Uporabnik javnih sredstev po tem členu je pravna oseba javnega prava ali njena enota ali pravna oseba zasebnega prava ali zasebnik, če s temi sredstvi ali na njihov račun izvaja javno službo ali druge dejavnosti v javnem interesu ali zagotavlja javne dobrine na podlagi koncesije ali druge izključne ali posebne pravice.
(4) Javna sredstva po tem členu so nepremičnine, premičnine, denarna sredstva, terjatve, kapitalske naložbe in druge oblike finančnega premoženja države, samoupravne lokalne skupnosti, Evropske unije ali druge pravne osebe javnega prava«.
V zvezi s tem je pomemben še 258. člen, ki pravi takole:
»Uradna oseba ali javni uslužbenec, ki zavestno krši zakone ali druge predpise, opušča svoje nadzorstvo ali kako drugače očitno nevestno ravna v službi, čeprav predvideva ali bi morala in mogla predvidevati, da lahko nastane zaradi tega hujša kršitev pravic drugega ali škoda na javni dobrini ali premoženjska škoda, in res nastane kršitev oziroma večja škoda, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do treh let«.
Ste v početju Mramorja prepoznali tovrstnega osumljenca storitve kaznivega dejanja? Če je vaš odgovor »da«, potem je vaš odgovor enak mojemu. Kakšen pa bo rezultat dela kriminalistične policije? Če želijo kakorkoli zaviti na pot etičnosti, strokovnosti in zakonitosti, potem bi moral biti rezultat njihovega dela točno takšen. Zoper Mramorja bi morali podati kazensko ovadbo, za katero od teh kaznivih dejanj. Glede na današnje odzivanje pa tudi zoper Cerarja, za prikrivanje ali morda za pomoč pri storitvi omenjenega kaznivega dejanja.