Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-48899 sporočil: 1.153
Lastniki Adrije čakajo poročilo po prvem mesecu avanture v Estoniji. V kolikor bo izkazan neki plus v kar dvomim se bo agonija nadaljevala. Za koliko časa je pa ?.
V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2566252

Strani: 1

anon-202494 sporočil: 2.309
[tes]
Lastniki Adrije čakajo poročilo po prvem mesecu avanture v Estoniji. V kolikor bo izkazan neki plus v kar dvomim se bo agonija nadaljevala. Za koliko časa je pa ?.
V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
Tallin je čisto nekaj drugega kot Ljubljana. Je svetovljansko mesto, ki ga obšče ogromno turistov iz Skandinavije, Finske in celega sveta. Trajekti iz Helsinkov vozijo vsake dve uri, in veliko tudi iz Osla, Stockholma in Kopenhagna, da o letalskem prometu sploh ne govorimo.

Ljubljana pa je ena jankovičeva vokojebina, ki je nihče ne povoha. Še tisti tujci, ki se vozijo po avtocesti, komaj čakajo da zapustijo to neprijazno mesto in državo.
anon-195212 sporočil: 159
[tes]

V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
Kaj se je pokazalo, nič, ne prodajaj buč tes.
Estonci so se odločili, da brez nacionalnega prevoznika ne bodo, ustanovili novo firmo, ki je prevzela lete likvidiranega prevoznika, te začasno zanje opravlja Adria.
Slovenčki pa po diktatu eu komisije s sklonjeno glavo dobra podjetja prodajamo tujcem, nekatera služijo elitam kot molzne krave dokler jim jih vrli novinarji, ki prodajajo bučke kot v tem članku, ne pomagajo uničiti do konca.
Aerodrom ne želi odgovarjati, ker bo šel skupaj z Adrio... s parimi leti, ki so donosni pač tudi oni ne preživijo dolgo. Cargo so pa ob konkurenci v okolici samo mokre sanje.

Strani: 1