Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zakaj je Mirko Tuš vsako leto revnejši

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Zakaj je Mirko Tuš vsako leto revnejši
[#2565575] 27.11.15 20:43 · odgovor na: sopranos (#2565275)
Odgovori   +    0
[sopranos]
Mene recimo zanima, kako lahko Kitajec za 3 EUR z vključeno poštnino pošilja nekaj na drug konec sveta? Ne razumem kje je tukaj matematika.
To ni se nic. Jaz konstantno narocam 10-15 kilske pakete iz UK. Zaracunajo mi fiksno 9 GBP, paketi pa gredo z UPS Standard ali DPD. V polovici primerov gredo z letalom po relaciji Birmingham-Munchen in so v 3-5 dnevih v sloveniji. UPS je bolj varcen, vecinoma gre po cestah.

Kako si TO lahko DPD in UPS privoscita, ne vem.
Prav tako mislim, da ima spletna trgovina svoje omejitve in bo na neki točki doživela svoj maksimum. Zdi se mi, da imata tukaj Lidl in Hofer spet pravo strategijo, ker imata razmeroma majhne trgovine. Z izdelki, ki jih ljudje najbolj potrebujejo.
Drzi, sploh pri nas. Razumeti je treba da imajo se tazadnji diskontarji vecjo izbiro, kot jo je imelo 20 let nazaj 90% trgovin. Ta veliki trgovci so nekdaj imeli tudi postimano distribucijo precej bolj optimalno, potem se je pa zacelo preseravanje.
Problem bodo imeli veliki trgovski centri ala Qlandia/Spar, Tuš in Mercator. Moja napoved je, da bo v vsakem večjem slovenskem mestu preživel eden izmed teh centrov. Morda dva. S tem, da bo drugi životaril.

Prvi bo, kot sedaj kaže, odpadel Tuš. Mercator se bo mogoče rešil, če se bo pravočasno prilagodil, a zmagovalec ne bo več, samo še sledilec. Kot zmagovalca oz. edinega preživelega napovedujem Spar.
Se strinjam. Tus je v riti.
Jaz si ne predstavljam kako bodo preživele majhne trgovinice v mestih izven Ljubljane. Stroški dela in poslovanja rastejo iz leta v leto, cene pa gredo vedno nižje. Najemnine sicer še naprej padajo, po drugi strani pa se NUSZ zvišuje. Tako, da po celi verigi pada zaslužek.
Jaz mislim da bodo, ce bodo imeli postimano optimalno nabavno verigo. Nic vozakanja malih distributerjev od vrat do vrat - lastnik se bo 1x na dan z velikim kombijem odpeljal 30 km dalec v distribucijski center in nabavil VSE kar rabi. Dobra digitalna podpora mu bo tu pomagala tako, da bo rabil komot samo se tri zaposlene (od tega dve poslovodji), sam bo pa fural vse ostalo. Seznam stvari, ki jih rabi prevzeti v distribucijskem centru mu bo sestavil racunalnik, ki bo imel pac evidenco tocno koliko komadov jogurta je slo od vceraj na danes in bo potem nabava just in time. Seveda govorimo o eni taksni trgovini v manjsem kraju in nic vec v radiju 5 km.