Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Iz arhiva: TOP 10 najdražjih avtov Slovencev

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: TOP 10 najdražjih avtov Slovencev
[#2564042] 18.11.15 20:08 · odgovor na: FIN-379669 (#2564027)
Odgovori   +    5
[]
Leta 2004 DA, danes za 2 mio EUR bi se težko strinjal. To, da ga danes nekdo ponuja za 3 mio EUR še ne pomeni, da je dobra naložba.

Raje kupim novega Paganija za 1,5 mio EUR, če je narejen v npr. 100 primerkih.
Tako. Večkrat je bilo pokazano, da naložbe v umetnine niso primerljive z naložbami v delnice, "naložbe" v stare avtomobile pa so skoraj norost.

Tudi leta 2004 bi to kot naložba bila neumnost, če nimaš vez in poznanstev, ki ti omogočajo nakup v omejeni seriji, potem pa hitro prodaš naprej. Verjetno je takoj po prvotni izdaji cena na trgu poskočila.

Le redkim avtomobilom uspe rasti tako dobro, kot je rastel enzo - iz 660K USD (da se pogovarjamo v resni valuti :-P), na približno 2,5 ali 3 mio USD.

Z borznim indeksom SP500 bi iz 660K leta 2004 do zdaj naredili "zgolj" 1250 - ampak z večino avtomobilov bi naredili manj. Avtomobil je treba vzdrževati. Zelo drago. Avtomobil je nujno zavarovati - zelo, zelo drago. Avtomobil lahko v 10 letih razbijemo. Hudoo drago.
Ko je treba vnovčiti dobiček, lahko za dva milijona delnic prodaš v enem dnevu, in sploh nisi opažen. Vseh teh osem enzotov bo najbrž čez en mesec še kar online.

Drag avtomobil si mora kupit nekdo, ki je ta denar pripravljen zagonit za to, da se s tem avtomobilom pelje in pokaže. Kdor razmišlja o investiciji, se je zajebal.