11 min
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
3 ure
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
3 ure
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
4 ure
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
4 ure
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
5 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
6 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
7 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
8 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
8 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
8 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
8 ur
Utrip iz Gornje Radgone
11 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
11 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
12 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
16 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice
16 ur
Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali 1
16 ur
Koliko je pametna naša industrija in kako bo še pametnejša? (PRO)

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mož, ki bo moral oprati Volkswagen

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-182066 sporočil: 11.068
[Avto] Tema: Mož, ki bo moral oprati Volkswagen
[#2552239] 27.09.15 21:00 · odgovor na: bc123a (#2552232)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [vrac]
> > [vrac]
>
> >
> > Ne, ni to, oni niso vstavili v avtomobile v ta namen nobenih posebnih mehanskih ali elektronskih napravic, pač pa so to opravil s programsko opremo. V bistvu samo "popravilo" ne bo VW stala veliko (star inkriminiran program bodo zamenjali in namestili z novim v minuti, dveh), bolj bo problem v tem, da bo avto po tem posegu, če bodo seveda hoteli bistveno zmanjšati izpuste NOx, znižal tudi performanse avtomobila ter povečali porabo. V tem primeru jih pa lahko tožijo kupci, da jih je VW zavajal in jim prodal nekaj drugega kot jim je obljubljal.
>
> Tole sem pozabil. VW bo verjetno vse te sporne avtomobile nadgradil tudi z dodatnim filtriranjem prašnih delcev,kar lahko stane velike zneska. Sicer pa, oni bodo že našli rešitev, imajo ne nazadnje najbolj sposobne inženirje na svetu.

Tudi v tem primeru je zanimivo brati nemske casopise, ki so ocitno do afere tako po bratsko molcali, se je pa "vedelo", da v VW skriplje ze dolgo casa, tudi zaradi tega, ker so vsi zaspali na lovorikah (ki so bile tudi v neki meri prigoljufane, ocitno).

Die Welt pise o "nemski megalomaniji", ki je kriva za VWjevo katastrofo.

www.welt.de/wirtscha...nwahn.html

Hierarhija odlocanja je bila taksna, da so ze prej nekateri mediji VW poimenovali "Severna koreja, samo brez koncentracijskih taborisc".

Das zentrale Volkswagen-Problem hat ausgerechnet einmal ein Peugeot-Chef treffend beschrieben, der sich lange in China der Rivalen aus Wolfsburg erwehren musste. "Volkswagen wird straff von oben geführt. Es gibt keine Diskussionskultur, keine Suche nach Konsens. Es gibt Anweisungen. Das ist selbst den Chinesen zu viel", erzählt er. Und die Anordnungen kommen aus Wolfsburg – für so ziemlich jede Kleinigkeit. Für praktisch alle Einheiten weltweit.

tole pa poznamo vsi:

Anstatt aber die so stetig wachsende Komplexität und damit die Kosten über die von Martin Winterkorn maßgeblich angeschobenen "Baukästen" technisch konsequent in den Griff zu bekommen, wurden für jedes Modell und jede Variante neue Teile entwickelt. "Das hat am Ende das Korsett der Baukästen gesprengt und die Kosten immer schneller in die Höhe getrieben", klagt ein Insider. Matthias Müller war mehrere Jahre unter Winterkorn Leiter der Produktstrategie des Konzern.

Nazadnje se je to zgodilo Nokii. No, nokie ni vec.
Seveda, VW očitno boluje za boleznijo ogromnih sistemov: premočne linijske organiziranosti od zgoraj navzdol. Vrh je bil prepričan, da on sam ve vse odgovore na vsa vprašanja in očitno ni dopuščal dovolj samoiniciative in odločanja nižjih nivojev. Kavelj je pa v tem, da tudi, če gre na vrhu za vrhunske, najbolj sposobne ljudi v koncernu in v to ni potrebno dvomiti, da v VW-ju ni bilo tako, tako organiziran sistem ne deluje optimalno. Kdor je bil v vojski ve, za kaj gre. Pol dela je že opravljenega, če se sistem zavede svojih pomanjkljivosti. Potem jih prične tudi reševati.