Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.318
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551448

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.318
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 24.09.2015 10:06
[Endimion]
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...
Nekateri na to ze dolgo casa opozarjamo... pa ravno Winterkorn se je bahal, da bo iz avta naredil mobilni telefon?
pcs sporočil: 5.462
[Endimion]
Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.
Vem za enega top US elektro inženirja, specializiranega za cost-optimizacijo velikih serij, ki kupuje izključno avtomobile z minimalno količino elektronike, vključno z ročnimi šibedahi etc. Morda je malo ekscentričen, po svoje ima pa še kako prav.

Lp,
M
najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 24.09.2015 10:49
[Endimion]
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...
... čuj, to ni noben problem, ker imaš ti možnost izbire, če se boš vsedel v takšen avto ali ne ... khmm, problem je, ker bodo skupaj s tabo in mano v "navadnih" avtomobilih po istih cestah sami križarili tudi toti I-phonavtomobili ...

Strani: 1