6 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
10 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
11 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
12 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
12 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
13 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
14 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
15 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
15 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
16 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
16 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
16 ur
Utrip iz Gornje Radgone
19 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
19 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
20 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
24 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BlueOcean sporočil: 129
Tale članek je totalna traparija. Meša teden mobilnosti, en navaden dan v Ljubljani, ljubljanske peš cone in nove električne avtomobile, pa še redarje po vrhu. Na koncu pa ne veš, kaj sploh želi povedati. jaz sem izrazit avtomobilist, a mi je všeč, da je center v glavnem peš. Vanj se tudi brez težav pripeljem veliko večino dneva in uporabim eno od garaž, ki tudi niso pretirano drage. Res pa je, da bi se moralo po mojem mnenju širjenje peš con zaustaviti, ker so za mesto velikosti Ljubljane dovolj velike in utegnejo že odgnati prebivalce, kar bi pa pomenilo mrtvo mesto, ki živi samo tisti čas, ko so v njem turisti. Sicer pa - o Jankoviču si lahko mislimo karkoli, za Ljubljano je pa naredil več kot kdorkoli pred njim vsaj zadnjih 40 let.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2548954

Strani: 1

novica sporočil: 5.397
[BlueOcean]
Tale članek je totalna traparija. Meša teden mobilnosti, en navaden dan v Ljubljani, ljubljanske peš cone in nove električne avtomobile, pa še redarje po vrhu. Na koncu pa ne veš, kaj sploh želi povedati. jaz sem izrazit avtomobilist, a mi je všeč, da je center v glavnem peš. Vanj se tudi brez težav pripeljem veliko večino dneva in uporabim eno od garaž, ki tudi niso pretirano drage. Res pa je, da bi se moralo po mojem mnenju širjenje peš con zaustaviti, ker so za mesto velikosti Ljubljane dovolj velike in utegnejo že odgnati prebivalce, kar bi pa pomenilo mrtvo mesto, ki živi samo tisti čas, ko so v njem turisti. Sicer pa - o Jankoviču si lahko mislimo karkoli, za Ljubljano je pa naredil več kot kdorkoli pred njim vsaj zadnjih 40 let.
Tale članek v celoti temelji na javnih objavah o tednu mobilnosti iz županovega kabineta. Nič ni odvzeto, dodan je le kontekst...recimo sms parkiranje bi župan rad prodal kot veliko novost. Ampak je novost samo za nekoga, ki nikoli nikamor ne gre.
novica
anon-256706 sporočil: 2.499
[BlueOcean]
Tale članek je totalna traparija. Meša teden mobilnosti, en navaden dan v Ljubljani, ljubljanske peš cone in nove električne avtomobile, pa še redarje po vrhu. Na koncu pa ne veš, kaj sploh želi povedati. jaz sem izrazit avtomobilist, a mi je všeč, da je center v glavnem peš. Vanj se tudi brez težav pripeljem veliko večino dneva in uporabim eno od garaž, ki tudi niso pretirano drage. Res pa je, da bi se moralo po mojem mnenju širjenje peš con zaustaviti, ker so za mesto velikosti Ljubljane dovolj velike in utegnejo že odgnati prebivalce, kar bi pa pomenilo mrtvo mesto, ki živi samo tisti čas, ko so v njem turisti. Sicer pa - o Jankoviču si lahko mislimo karkoli, za Ljubljano je pa naredil več kot kdorkoli pred njim vsaj zadnjih 40 let.
Največ je za Ljubljano naredil Strgar. Otroški park v Tivoliju. Zdaj ga pa še vzdržujejo ne.

Ko rečeš, da je nekdo veliko naredil, moraš obvezno zraven dati tudi podatek: koliko je to stalo?
Ker je podatek vedno enostranski, se zdi, kot da je Zoki za Ljubljano veliko naredil. V resnici pa je Ljubljana, ko potegneš črto, v velikem MINUSU.
Odlično znajo z nami manipulirati.

Strani: 1