Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slab customer service vas bo pokončal

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 10.09.2015 09:49
Pametni trgovci to vracunajo v ceno. Stroske pa omejijo tako, da se jim problemi dogajajo cimmanj. Meni so v Lidlu disk, ki se je prevec grel (in posledicno nehal delovati po 10 minutah) vzeli nazaj brez vprasanja in vrnili denar. Samo prosili so me, da na listek napisem, kaj je narobe. Se sam sem bil presenecen.

Internetni kitajc DealExtreme recimo za 1 EUR doplacila nudi zavarovanje pred uvoznimi dajatvami (carina/ddv) do visine 40 EUR na narocilo. Hocejo samo da jim poslikas carinske dokumente in ti vrnejo denar. kako se jim to lahko splaca? Ocitno so naredili statistiko in ugotovili, da se. Veliko slovenskih trgovcev taksne analize verjetno niti ne zna narediti. Lidl jo ocitno zna, Hofer tudi.