Zasebnost
55 min
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija?
2 uri
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
3 ure
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
5 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
5 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
5 ur
Fantje igrajo monopoli 4
5 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
5 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
5 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
5 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
6 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
6 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 2
7 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
7 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem
8 ur
Kako izbrati tehnološki trend, ki mu je vredno slediti (Oglas)
8 ur
Vlada na dopisni seji o tretji medicinski fakulteti, za projekt za zdaj predvidenih 18 milijonov evrov 1
8 ur
Delo: Javna najemna stanovanja naj bi gradil tudi državni DSU 1
9 ur
JEK 2: nova nuklearka bo stala od 9,3 do 15,4 milijarde evrov, odvisno od moči. Kakšna bo cena elektrike? 9

Strani: 1

anon-182066 sporočil: 11.068
[#2547011] 09.09.15 12:59
Odgovori   +    3
Zdaj se pa naj že enkrat odločijo o pravi ceni 2. tira: javnost trdi, da je 1,4 milijarde za drugi tir pretirana številka, OECD študija pa trdi ravno nasprotno. Bilo bi dobro izvedeti profile strokovnjakov OECD - avtorjev študije, njihove povezave in poslovne interese, ki jih zastopajo. Avstrijci in Hrvati gradijo mnogo dražje železniške proge za nič večjo izkoriščenost kapacitete tirov, pa bi bilo zanimivo videti, zakaj bi se njim splačalo tire graditi, nam pa ne? Gre morda tudi za vpliv lobistov na rezultate študije za koristi reškega in tržaškega pristanišča? Tu je mnogo odprtih vprašanj. Nekaj pa drži kot pribito: z obstoječo železniško infrastrukturo nimamo v EU na področju potniškega in tovornega železniškega prometa kaj iskati. Vsaj dolgoročno ne. Seveda se bo zaradi tega v Sloveniji ustavil tudi razvoj Luke in panoge logistike nasploh.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2547016] 09.09.15 13:10
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-317028 09.09.2015 13:30
Ustavite drugi tir naj bo dovolj, če pa ga nekdo želi naj ga gradi z zasebnim denarjem in skrbi za vsaki vloženi evro. Mogoče nekateri imajo prav in drugi tir res potrebujemo, le država ne sme biti nosilec investicije, ker bomo dobili nov TEŠ 6. Z malo zlobe bi napisali, več prometa na železnici pomeni večjo izgubo Slovenskih železnic.
anon-343346 sporočil: 396
[#2547041] 09.09.15 13:42
Odgovori   +    2
Če gledamo globalno je politika Slovenije v kopenskem prometu kot gasilska akcija. ZAto je potrebno narediti strategijo razvoja transporta in jo čimbolj znižati. Sočasno pa povezati luko KOper tako, da bi lahko kontejnerski terminal v Ljubljani bil kot glavni distribucijski center za pošiljke v kontejnerjih in bi se zaradi mešane robe tukaj delile v zbirnem centru. Korist bi imel Poštni logistični center, saj bi kontejner lahko pripeljali do njih in ostali distributerji. ZAto Divača ni logična in primerna, ker nima globalnih povezav.

ČE pa gladamo drugi tir pa je po pojem prepričanju izključno zato tako velik strošek izgradnje, da se bi iz teh sredstev poplačali razni bleferji in prisklerdniki preko provizij in namišljenih del. Zato trenutno niso še zreli pogoji za izgradnjo, saj bi cena narasla nekje na 2,15 miljarde € in to po zaslugi raznih lumpov, ki bi posesali ta denar.

Strani: 1