Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Je študija OECD o negospodarnosti gradnje drugega tira kaj sfrizirana?
Strani: 1
sporočil: 11.068
Zdaj se pa naj že enkrat odločijo o pravi ceni 2. tira: javnost
trdi, da je 1,4 milijarde za drugi tir pretirana številka, OECD
študija pa trdi ravno nasprotno. Bilo bi dobro izvedeti profile
strokovnjakov OECD - avtorjev študije, njihove povezave in poslovne
interese, ki jih zastopajo. Avstrijci in Hrvati gradijo mnogo
dražje železniške proge za nič večjo izkoriščenost kapacitete
tirov, pa bi bilo zanimivo videti, zakaj bi se njim splačalo tire
graditi, nam pa ne? Gre morda tudi za vpliv lobistov na rezultate
študije za koristi reškega in tržaškega pristanišča? Tu je mnogo
odprtih vprašanj. Nekaj pa drži kot pribito: z obstoječo železniško
infrastrukturo nimamo v EU na področju potniškega in tovornega
železniškega prometa kaj iskati. Vsaj dolgoročno ne. Seveda se bo
zaradi tega v Sloveniji ustavil tudi razvoj Luke in panoge
logistike nasploh.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 09.09.2015 13:30
Ustavite drugi tir naj bo dovolj, če pa ga nekdo želi naj ga gradi
z zasebnim denarjem in skrbi za vsaki vloženi evro. Mogoče nekateri
imajo prav in drugi tir res potrebujemo, le država ne sme biti
nosilec investicije, ker bomo dobili nov TEŠ 6. Z malo zlobe bi
napisali, več prometa na železnici pomeni večjo izgubo Slovenskih
železnic.
sporočil: 396
Če gledamo globalno je politika Slovenije v kopenskem prometu kot
gasilska akcija. ZAto je potrebno narediti strategijo razvoja
transporta in jo čimbolj znižati. Sočasno pa povezati luko KOper
tako, da bi lahko kontejnerski terminal v Ljubljani bil kot glavni
distribucijski center za pošiljke v kontejnerjih in bi se zaradi
mešane robe tukaj delile v zbirnem centru. Korist bi imel Poštni
logistični center, saj bi kontejner lahko pripeljali do njih in
ostali distributerji. ZAto Divača ni logična in primerna, ker nima
globalnih povezav.
ČE pa gladamo drugi tir pa je po pojem prepričanju izključno zato tako velik strošek izgradnje, da se bi iz teh sredstev poplačali razni bleferji in prisklerdniki preko provizij in namišljenih del. Zato trenutno niso še zreli pogoji za izgradnjo, saj bi cena narasla nekje na 2,15 miljarde € in to po zaslugi raznih lumpov, ki bi posesali ta denar.
ČE pa gladamo drugi tir pa je po pojem prepričanju izključno zato tako velik strošek izgradnje, da se bi iz teh sredstev poplačali razni bleferji in prisklerdniki preko provizij in namišljenih del. Zato trenutno niso še zreli pogoji za izgradnjo, saj bi cena narasla nekje na 2,15 miljarde € in to po zaslugi raznih lumpov, ki bi posesali ta denar.
Strani: 1