Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-8865 sporočil: 3.125
[sopranos]
Mislim, da je prav, da smo prodali Mercator.

Ne poznam poslovanje Mercatorja v drobovje, vem le to, kar opazim kot potrošnik.
Odkar je prevzel Mercator Agrokor, se je povečala ponudba hrvaških izdelkov. Možno je, da je število slovenskih izdelkov ostalo enako. Ampak odvisno je tudi od tega, kako potem te izdelke pozicioniraš v trgovini. In kar sem opazil je to, da so hrvaški izdelki vedno v prednosti pred slovenskimi. Prav tako se vedno bolj povečuje število izdelkov, ki jih za Mercatorjevo blagovno znamko naredijo na hrvaškem. Dogaja se celo tako, da imaš recimo v ponudbi dva taka generična izdelka. Na izpostavljenem mestu je hrvaški, na bolj skritem pa slovenski.

Mercator ima samo to srečo, da slovenski kupec ne pozna koncepta lojalnosti, podpore domačih proizvajalcev, kvalitete itd. Zato se seveda ta strategija Agrokorju močno obrestuje. Vsaj kar se tiče izločanja slovenskih izdelkov. Na drugi strani pa je to za Agrokor to tudi slabost. Kajti Lidl, Hofer, Spar in Eurospin so veliko boljši v logistiki, imajo nizje cene kot Mercator, prav tako imajo tudi kar nekaj slovenskih izdelkov.

Redki smo taki kot jaz, ki v Mercatorju dosledno poskušamo kupovati slovenske izdelke. Je pa res tudi to, da odkar sem opazil kaj Agrokor dela, da več nakupov opravim v Sparu, Hoferju in Lidlu. In tudi pri njih skušam kupovati slovenske izdelke. V Mercatorju kupujem vedno manj.

Pri nas velikokrat opazim, da je majhnem Lidlu priblizno podobno stevilo kupcev kot v velikem Mercator centru.

Edino Intersport je še trgovina, ki jo obiskujem v enakem obsegu kot do sedaj. Hervis me preprosto ne prepriča s cenenim konceptom in visokimi cenami.
Kaj si hotel povedati?