Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.928
Zadnja sprememba: najobj 04.08.2015 10:43
[bobek13]
evo še en pogled kolesarja...

prvi in največji problem je dejstvo, da smo ljudje sebični, da to ni res, z roko v roki s tem pa gre še dejstvo, da vedno in povsod vidimo samo napake drugih, da bi se zamislili nad sabo pa nam ne pade na kraj pameti... in to je mišljeno tako za kolesarje kot šoferje...

drugi problem je, da so kolesarske steze dejansko neprevozne... bi res rad vedel katero budalo je štartalo to glupo idejo, da so "kolesarske steze" na pločniku?!?!?!? Ko že leta in leta v noramlnih državah naredijo meter širše cestišče in kakor kje ali vsake tolko samo narisano na tleh kolo ali po celi cesti črta, ki ločuje kolerski od avtomobilskega dela cestišča... zraven pa še za nameček temu "rollercoasterju" od kolesarske steze sredi avgusta ugotavljam, da so le ti še povsod polni peska od zimskega posipavanja cestišč?!?!?!?!?!

kot tretje, ne vidim razloga, da se avtomobilisti razburjajo, če se kje kolesarji vozijo vštric, saj s tem je avtomobilu samo onemogočeno, da nevarno prehiteva kolesarja - ampak očitno je šoferjem to zadnja skrb, če slučajno dobi kolesarja pod kolesa svojega avtomobila (glej prvo točko:), še nikjer nisem videl, da bi šoferji trobili in poskušali zrinit s cestišča traktor, ki je praviloma še počasnejši od kolesarjev, ki vozijo vštric...

da ne bo kdo mislil, da pa kolesarji so pa angelčki, nikakor ne, ne razumem kolesarjev, ki se vozačkajo vštric v pogovornem tempu, za pogovor je pijača po koncu vožnje ne pa cestišče, sem že večkrat videl kolesarje, da vozijo preko rdečih luči, da se priključujejo na prednostno cesto, brez da bi preverili ali imajo prosto, itd. same butaste/nevarne/sebične poteze, prav tako ne vidim potrebe po vožji v prometnih konicah po glavnih prometnicah...

pa še eno čisto filozofsko, kako je možno da sva za vikend po avstriji s prijateljem prevozila vštric (razen v naseljih sva vozila v koloni, da so lahko avtomobili šli mimo kljub nasprotnemu prometu) celih 80km pa nama je samo eno vozilo trobilo, in ko mu je končno uspelo prehitet, mu je zadek krasila tablica SG...

pod črto, zakaj ne moremo imeti širših cestišč z oznako kolesarskega pasu (če to ni ceneje kot vsi ti rollercoasterji) in zakaj pri ljubem bogu nismo zmožni se kdaj pa kdaj postaviti v kožo sočloveka in pomisliti, kako NAŠA dejanja vplivajo na druge, kot zadnje pa, kolesar je še vedno šibkejši udeleženec prometa, avto, bo morda moral k kleparju, kolesar, pa v najboljšem primeru "samo" k kirurgu, o najslabšem pa rajši ne razmišljam... a je res vredno pridobiti 5s na poti in imeti kolesarja na vesti, kot pa počakat tistih 5-10s da ga je varno prehiteti?

lpA

... čuj, širših cestišč za kolesarske steze ne moremo imeti, ker so hiše skupaj s cestami v centrih mest nastale prej, preden so se pojavili kolesarji s svojimi ekskluzivnimi željami, zato so kolesarske steze pač narisane tam, kjer je možno, jebiga ...

P.S.: ko kolesarim po mestu, sem najbolj ogrožen od policajev, ker v skrbi za svoje zdravje, kjer ni kolesarske steze, s hitrostjo pešca raje vozim po pločnikih ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2538778

Strani: 1

bobek13 sporočil: 4.301
[najobj]
> [bobek13]
> evo še en pogled kolesarja...
>
> prvi in največji problem je dejstvo, da smo ljudje sebični, da to ni res, z roko v roki s tem pa gre še dejstvo, da vedno in povsod vidimo samo napake drugih, da bi se zamislili nad sabo pa nam ne pade na kraj pameti... in to je mišljeno tako za kolesarje kot šoferje...
>
> drugi problem je, da so kolesarske steze dejansko neprevozne... bi res rad vedel katero budalo je štartalo to glupo idejo, da so "kolesarske steze" na pločniku?!?!?!? Ko že leta in leta v noramlnih državah naredijo meter širše cestišče in kakor kje ali vsake tolko samo narisano na tleh kolo ali po celi cesti črta, ki ločuje kolerski od avtomobilskega dela cestišča... zraven pa še za nameček temu "rollercoasterju" od kolesarske steze sredi avgusta ugotavljam, da so le ti še povsod polni peska od zimskega posipavanja cestišč?!?!?!?!?!
>
> kot tretje, ne vidim razloga, da se avtomobilisti razburjajo, če se kje kolesarji vozijo vštric, saj s tem je avtomobilu samo onemogočeno, da nevarno prehiteva kolesarja - ampak očitno je šoferjem to zadnja skrb, če slučajno dobi kolesarja pod kolesa svojega avtomobila (glej prvo točko:), še nikjer nisem videl, da bi šoferji trobili in poskušali zrinit s cestišča traktor, ki je praviloma še počasnejši od kolesarjev, ki vozijo vštric...
>
> da ne bo kdo mislil, da pa kolesarji so pa angelčki, nikakor ne, ne razumem kolesarjev, ki se vozačkajo vštric v pogovornem tempu, za pogovor je pijača po koncu vožnje ne pa cestišče, sem že večkrat videl kolesarje, da vozijo preko rdečih luči, da se priključujejo na prednostno cesto, brez da bi preverili ali imajo prosto, itd. same butaste/nevarne/sebične poteze, prav tako ne vidim potrebe po vožji v prometnih konicah po glavnih prometnicah...
>
> pa še eno čisto filozofsko, kako je možno da sva za vikend po avstriji s prijateljem prevozila vštric (razen v naseljih sva vozila v koloni, da so lahko avtomobili šli mimo kljub nasprotnemu prometu) celih 80km pa nama je samo eno vozilo trobilo, in ko mu je končno uspelo prehitet, mu je zadek krasila tablica SG...
>
> pod črto, zakaj ne moremo imeti širših cestišč z oznako kolesarskega pasu (če to ni ceneje kot vsi ti rollercoasterji) in zakaj pri ljubem bogu nismo zmožni se kdaj pa kdaj postaviti v kožo sočloveka in pomisliti, kako NAŠA dejanja vplivajo na druge, kot zadnje pa, kolesar je še vedno šibkejši udeleženec prometa, avto, bo morda moral k kleparju, kolesar, pa v najboljšem primeru "samo" k kirurgu, o najslabšem pa rajši ne razmišljam... a je res vredno pridobiti 5s na poti in imeti kolesarja na vesti, kot pa počakat tistih 5-10s da ga je varno prehiteti?
>
> lpA


... čuj, širših cestišč za kolesarske steze ne moremo imeti, ker so hiše skupaj s cestami v centrih mest nastale prej, preden so se pojavili kolesarji s svojimi ekskluzivnimi željami, zato so kolesarske steze pač narisane tam, kjer je možno, jebiga ...

P.S.: ko kolesarim po mestu, sem najbolj ogrožen od policajev, ker v skrbi za svoje zdravje, kjer ni kolesarske steze, s hitrostjo pešca raje vozim po pločnikih ...
brez zamere kolega, meni je jasno, da se pogovarjamo v okviru danih možnosti, ampak jaz ciljam na kolesarske, ki so bile na novo narejene v zadnjih letih, na cestah, kjer je bilo več kot dovolj prostora za kaj takega, ampak ne oni so se spravili delat pločnik pa dovoz do hiše vsakih 5m...

evo da te ekstra sprovociram, na Nizozemskem najdeš po vaseh celo ceste, kjer je na vsaki strani kolesarska steza, na sredi pa prostora glih za en vozni pas za avtomobile, kolesarji imajo prednost in noben se ne pi*di, ko se čez pol vasi mora za kolesarjem peljat, ker je promet v kontra smer...
www.bicikel.com/uplo...m_2144.jpg
www.bicikel.com/uplo...m_2081.jpg

komentar pod ta zadnjo slikco(avtorica živi na Nizozemskem)
Se opravicujem, ampak ker ze dolgo let zivim na teh koncih, sem se cisto odvadila slovenskih razmer na cestah.

Meni je cisto logicno, da avtomobili cakajo kolesarja. To je tu normalno. V kolikor kolesarja ni mozno prehiteti, se avto pelje za kolesarjem. Ce je potrebno, tudi cez celo naselje. Brez zivcnosti, nervoze in vznemirjanj. Poleg tega je v naseljih pogosto cona 30, tako da sploh ni panike.
lpA

Strani: 1