Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.318
[Glavni forum] Tema: EU na robu: Kronika pričakovane katastrofe
[#2532565] 06.07.15 08:40 · odgovor na: (#2532373)
Odgovori   +    6
Nimda velika vecina teh pomorsckov NITI slucajno ni grkov.

Place pomorscakov globalno ureja International Transport Workers Federation. In ti, ki imas Struklja v zelodcu, bos zgrozen , ce ti povem, da lahko frajerji zaustavijo komplet ladjarjevo floto pa ceprav ga je z zaposlenimi sral na samo eni ladji. To je fantasticno dobro organizirana zadeva in prav je da obstaja. Izkoriscanja je na morju bistveno vec kot na kopnem. In minimalne place pomorscakov so urejene tako glede na ladijsko hierarhijo kot tudi geografko gledano.

Podatki o placah so lahko varljivi. Gre lahko tudi za brutto brutto zneske. Se pravi pomorscak sam placuje prispevke in davke. Ta sistem poznam se iz casov Splosne plovbe. In kot tretje velika vecina pomorscakov dobiva placo le med trajanjem pogodbe. Se pravi ce v enem letu prepluje 8 mesecev, je tudi placan le 8 mesecev, 4 pa ne. In moras potem povprecno mesecno placo izracunat. No nekaj je resnice tudi v tem da pomorscak med plovbo nima stroskov z urejanjem prebivalisca in prehrano.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2532565

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.318
[Glavni forum] Tema: EU na robu: Kronika pričakovane katastrofe
[#2532581] 06.07.15 09:17 · odgovor na: Endimion (#2532565)
Odgovori   +    2
In da malo osvetlim s stevilkami.

Recimo da je placa pomorscaka 7000€.

Dela 8 mesecev letno, 4 je doma.

Njegov povprecni mesecni brutto prihodek je 4667 €.

Odstejmo prispevke in akontacijo dohodnine, kar znese pri tem znesku malo vec kot polovico. In mu na mesec ostane okoli 2200€.

Ja je 2x povprecne slovenske place. A je tudi delo v delovnem okolju, ki spada po merilih ILO v top 5 nevarnih in stresnih.

Samo da dam Nimdov link v perspektivo.

In trobentanje da so grski ladjarji malo ali nic obdavceni. Nemcija ima vzporedni register ladij ki se jih drugace davcno obravnava kot druge pravne subjekte. Razlog za to tici v tem da je zgodovina pomorstva ter uzance vezane na prevoz tovora po morju povsem drugacna od sicersnjega razvoja davscin na kopnem, ki je naslednik fevdalnih druzbenih razmerij.

Strani: 1