Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Cerarjev VEM je velik problem

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-28776 sporočil: 192
[Glavni forum] Tema: Cerarjev VEM je velik problem
[#2531859] 03.07.15 07:38 · odgovor na: anon-25949 (#2531846)
Odgovori   +    38
Ne ga lomit.
eDavki so mogoče res malo bolj dostopni, a verjetno je zgolj zato, ker ob vsaki spremembi pregorijo telefoni, ko jih kličejo računovodkinje in se potem malo prej potrudijo krpat luknje.
Prejšnji teden sem bil na dopustu in sem hotel instalirati komponento za VEM na Laptop. Nikakor mi ni uspelo. Potem sem konec tedna nekako instaliral komponento za eVem v IE v pisarni na "škatlo", zdaj mi nikakor ne sprejme v IE komponente za eDavke. Mi je pa včeraj zvečer uspelo prenesti komponento za Firefox, kjer sem imel prej skoz težave.
Oprosti, ampak da se moram zaradi obrazcev, ki jih moram pošiljati državi vsak mesec ubadati še z izpolnjevanjem delovanja računalnika, raznimi firewalli, zmanjševati varnostne nastavitve računalnika, ugotavljati kaj deluje kje in pod kakimi pogoji in podobno je nedopustno. TO NI MOJ POSEL IN MI NE PRINAŠA DENARJA.

Sistem VEM bi moral delovati tako, da ga zna brez težav uporabljati moja mama!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2531859

Strani: 1

RK01 sporočil: 11
[Glavni forum] Tema: Cerarjev VEM je velik problem
[#2531984] 03.07.15 11:42 · odgovor na: anon-28776 (#2531859)
Odgovori   +    14
čas vnosa: 03.07.15 11:34
Nista samo FURS (eDAvki) in eVEM problematična.

Težava je tudi pri oddaji M4 obrazcev na ZPIZ in pri oddaji ISPAP ter 1-ZAP/M obrazcev na AJPES. Prvi kar nekaj časa ni želel delati z zadnjo verzijo Jave, ampak je striktno zahteval točno določeno verzijo. AJPES pa je ravno včeraj "uspel" pri posodobitvi oddaje ISPAP obrazcev pridelati novo napako (Cannot find either column "dbo" or the user-defined function or aggregate "dbo.sys_ObdoDiff", or the name is ambiguous) - napako so sicer do večera uspeli odpraviti.

Najhuje pri vsem skupaj pa je, da se nobeden od teh zavodov niti pod razno ne zaveda, da v bistvu mi ponudniki računovodskih aplikacij nudimo podporo tudi za njihove blesarije. Sami skrbimo za okrog 200 različnih strank, od mestnih občin, šol in drugih zavodov do računovodskih servisov s svojimi 100 in več strankami. Poleg nas je še nekaj večjih softwareskih podjetij s svojimi strankami. In vse stranke se v primeru težav vedno najprej obrnejo na nas, do FURS-a, ZPIZ-a, AJPES-a pa pride samo nekaj klicev nas razvijalcev. Iz česar potem oni sklepajo, da so njihove stranke super zadovoljne z njihovimi storitvami!

Konkretno včeraj zaradi AJPES-ove napake smo imeli v podjetju 18 klicev naših strank, ker je ravno tak datum, da večina obračunava plače in oddaja ISPAP. In za to AJPES niti ne ve, drugače nam po telefonu ne bi odgovorili, da pri njih pa vse deluje in da lahko obrazec oddajo do 15. v mescu. In šele po dodatnem pritisku so preverili in odpravili SVOJO napako!

Zaradi eDavkov strankam nudimo podporo že od vekomaj, vedno znova nameščamo komponente, nastavljamo različne brskalnike,... ker tega navaden uporabnik niti pod razno sam ne zna. (Še vedno pa ne znamo rešiti blesarije, ko Chrome občasno pred nalaganjem komponente za podpisovanje napiše, da "če se brskalnik ne začne odzivati po 1 minuti, je nekaj narobe" - takega sporočila si nobena resna organizacija ne bi smela privoščiti na svoji spletni strani!)
Isto delamo še za ZPIZ in eVem. Ob tem pa še recimo za vse bančne programe, od Proklika dalje. Da niti ne govorim, da se večina teh zavodov ne drži niti svojih lastnih standardov, kar se tiče elektronske izmenjave podatkov. In je seveda spet na ponudnikih računovodskih programov, da te napake obidejo, ker mesec ali več čakanja na njihov popravek je za naše stranke in nas občutno preveč.

Strani: 1