Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.825
Finance ne bodire povrhu vsega še PR Hidrije.

Spodnja trditev je navadna laž:

"Vžig dizelskih motorjev s senzoriko tlaka prinaša 30 odstotkov manjšo porabo motorjev in posledično enako zmanjšanje izpustov ogljikovega dioksida in drugih škodljivih snovi,"

Danes je v tehniki lovijo desetinke % pri dvigu izkoristkov ali obratno-zmanjšanju porabe.

Ko ti nekdo "provali" podatek o 30% prihranku ga tehniki popredalčkamo v rubriko DŽIRLO oz TOP ŠOP.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2526643

Strani: 1

anon-67839 sporočil: 648
[0513ANITO]
Danes je v tehniki lovijo desetinke % pri dvigu izkoristkov ali obratno-zmanjšanju porabe.

Ko ti nekdo "provali" podatek o 30% prihranku ga tehniki popredalčkamo v rubriko DŽIRLO oz TOP ŠOP.
Res je, pri izkoristku se lovijo desetinke, če ne celo stotinke odstotka. Ta članek je popolnoma zavajajoč in ga v tujih jezikih ne bi upali objaviti, ker bi se jim vsi smejali.
Senzorika tlaka in krmiljenje vbrizga (pri bencinskih motorjih) se vgrajuje že več kot deset let, prednjačila pa sta BMW in Honda, vsak s svojim sistemom. Kolikor se spomnim, je računalnik preko senzorja tlaka dobil podatke o poteku tlaka v valju med fazo zgorevanja in na podlagi teh podatkov izračunal in določil potek vbrizgavanja goriva za naslednji takt. Za vsak valj posebej, seveda. Zato so bili bencinski motorji teh dveh proizvajalcev izjemno varčni in zmogljivi.
anon-223530 sporočil: 3
Kakor forex nategancije zmeraj neki superlativi ?!

Strani: 1