Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bigl sporočil: 18.363
[Avto] Tema: (video) BMW X1 na teren s prednjim pogonom in trivaljnikom
[#2524826] 04.06.15 11:28 · odgovor na: (#2524766)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bigl 04.06.2015 11:38
[alek14]
> [bigl]
> > > Sicer se pa pravi BMW začne s serijo 5, kar je spodaj je nekaj na pol (vsaj tako mi je trdil nekoč znani serviser BMW iz okolice LJ).
> >
> > Drži. :)
>
> Serviser ve več od stručkotov pri bemflu? Verjetno je tudi finančni svetovalec za 5-ke kupovat?
> BMW se podaja pobirat dobičke še tja kjer ga doslej ni bilo.
> Tole X1 rco bom pa po lepi predstavitvi tule, vsaj sprobal, kupil pa ne, saj mi moj JMW še vedno dobro služi. Lep dan.

Glede na to, da BMW uporablja tudi moje patente, se morda lahko postavim v vlogo "stručkota pri bemflu";

Serviserji so bili in bodo hrbtenica marketinga vsakega avtomobilske znamke. Serviserji so nosilci dobrega ali slabega imena znamk. Prav zato npr. se nekateri deli avtomobila, ki jih vidijo samo serviserji designersko oblikujejo.
Glede vaših patentov kapo dol. Strojnikom je vedno mal težko razlagat ekonomiko. Bemfl se je odločil, da bo povečal oz. bolje razširil svojo ponudbo - paleto vozil na obstoječih in novih trgih. In to počne, uspešno. Tudi s cenovno dostopnejšimi vozili. Katere trge ima vse naciljane si lahko le mislimo, to so gotovo tržišča bolj novih kot starih članic v EU in seveda čarobni vzhod od Rusije dalje. Kitajci so nori nanje. Tu sta še severna in južna Amerika? Bljižnji vzhod. Z novimi modeli zagotovo optimira celotno svojo produkcijo.
Seveda pa ima velikoserijska produkcija tudi slabe strani v občasnih masovnih odpoklicih, ko kaj ni tako kot mora bit.
Vse to početje je zaradi ekonomike, večji obseg, manjši strošek na enoto = je večji dobiček na enoto, kljub konkurenčnim cenam na trgu. Enostavno, da bolj ne more bit. Lep dan.

P.S. Seveda pa sama proizvodnja in prodaja posegata še na področje financiranja (servisiranje je poprodajna aktivnost) in je to vse skupaj velikanski biznis in pri tem je pomemben kot povsod tudi tržni delež. Veče denarja papomeni več razvoja, boljša vozila in tako dalje in naprej. Da zaokrožim, vrti se to itak nenehno dalje.