Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Pomembna zgodba se začne z jeznim pismom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Avto] Tema: Pomembna zgodba se začne z jeznim pismom
[#2522557] 26.05.15 11:06 · odgovor na: anon-180464 (#2522435)
Odgovori   +    2
[kekez]
> leta 1964 pa jo je nadomestila dobro prodajana in uspešna Škoda 1000 MB

Boh se usmili tistih socialističnih škatlastih nezanesljivih ropotulj.
Še hujša je bila pa naslednja verzija škode 100.
Nisem hotel biti zoprn pri komentiranju tega dela clanka, ampak slovenci/jugoslovani smo skode srecevali na poti na morje v glavnem ob cesti, kjer so cehi hladili svoje pregrete motorje. Kjerkoli si pogledal na kaksni bolj strmi in serpentinasti cesti, so bili ustavljeni sami cehi. Stoenke, jugoti in celo ruske Lade so bili proti tem stvorom cudo inzeniringa, saj se vecinoma niso pregrevali (edina izjema je bil fico, ki je imel isti problem kot skode, verjetno zaradi zadnjega pogona).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2522557

Strani: 1

anon-308559 sporočil: 211
[Avto] Tema: Pomembna zgodba se začne z jeznim pismom
[#2522571] 26.05.15 11:36 · odgovor na: bc123a (#2522557)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [kekez]
> > leta 1964 pa jo je nadomestila dobro prodajana in uspešna Škoda 1000 MB
>
> Boh se usmili tistih socialističnih škatlastih nezanesljivih ropotulj.
> Še hujša je bila pa naslednja verzija škode 100.

Nisem hotel biti zoprn pri komentiranju tega dela clanka, ampak slovenci/jugoslovani smo skode srecevali na poti na morje v glavnem ob cesti, kjer so cehi hladili svoje pregrete motorje. Kjerkoli si pogledal na kaksni bolj strmi in serpentinasti cesti, so bili ustavljeni sami cehi. Stoenke, jugoti in celo ruske Lade so bili proti tem stvorom cudo inzeniringa, saj se vecinoma niso pregrevali (edina izjema je bil fico, ki je imel isti problem kot skode, verjetno zaradi zadnjega pogona).
Najbrž kombinacija tega (Wiki za 1000MB) :
- The front-engined-with-front-wheel-drive option was unsuccessful due higher cost and design complexity, and therefore Škoda opted for the rear-engined-with-rear-wheel-drive format
- The 1000 MB’s overall performance was acceptable, especially when you remember how small an engine it had for a car of its size (as mentioned, a 1-litre engine in a car 13 feet 8 inches long by 5 feet 3 inches wide)

Strani: 1