Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Pomembna zgodba se začne z jeznim pismom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

chef sporočil: 2.986
[Avto] Tema: Pomembna zgodba se začne z jeznim pismom
[#2522314] 25.05.15 11:15 · odgovor na: bc123a (#2522254)
Odgovori   +    0
Škoda do združitve z L&K ni imela veze z avtomobili. Bila je veliko proizvodno podjetje, s katerim je do tedaj avtomobilski L&K lažje začel uresničevati svojo vizijo - tako na daleč bi rekel, da mu je bila kot nek podjetniški inkubator. Avtomobilska veja Škode se je sicer od matične Škode (Škoda works oziroma zavodi Škoda) ločila že 1930, tudi danes Škoda Auto kot začetek šteje datum 1895 in ne 1859, ko jo je ustanovil Emil Škoda. Proizvodnja vozil je sicer od nekdaj v Mladi Boleslav, kjer jo je zagnal L&K. Če bi bilo kako drugače, bi bila tudi zgodba drugačna ;)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2522314

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[Avto] Tema: Pomembna zgodba se začne z jeznim pismom
[#2522317] 25.05.15 11:23 · odgovor na: chef (#2522314)
Odgovori   +    0
[chef]
Škoda do združitve z L&K ni imela veze z avtomobili. Bila je veliko proizvodno podjetje, s katerim je do tedaj avtomobilski L&K lažje začel uresničevati svojo vizijo - tako na daleč bi rekel, da mu je bila kot nek podjetniški inkubator. Avtomobilska veja Škode se je sicer od matične Škode (Škoda works oziroma zavodi Škoda) ločila že 1930, tudi danes Škoda Auto kot začetek šteje datum 1895 in ne 1859, ko jo je ustanovil Emil Škoda. Proizvodnja vozil je sicer od nekdaj v Mladi Boleslav, kjer jo je zagnal L&K. Če bi bilo kako drugače, bi bila tudi zgodba drugačna ;)
OK. Tnx.
anon-154083 sporočil: 6.570
[Avto] Tema: Pomembna zgodba se začne z jeznim pismom
[#2522384] 25.05.15 14:38 · odgovor na: chef (#2522314)
Odgovori   +    0
[chef]
Škoda do združitve z L&K ni imela veze z avtomobili. Bila je veliko proizvodno podjetje, s katerim je do tedaj avtomobilski L&K lažje začel uresničevati svojo vizijo - tako na daleč bi rekel, da mu je bila kot nek podjetniški inkubator. Avtomobilska veja Škode se je sicer od matične Škode (Škoda works oziroma zavodi Škoda) ločila že 1930, tudi danes Škoda Auto kot začetek šteje datum 1895 in ne 1859, ko jo je ustanovil Emil Škoda. Proizvodnja vozil je sicer od nekdaj v Mladi Boleslav, kjer jo je zagnal L&K. Če bi bilo kako drugače, bi bila tudi zgodba drugačna ;)
"Škodo" je grof Waldstein ustanovili leta 1859, leta 1869 pa jo je odkupil glavni inženir Emil Škoda (zlati časi inženirjev, očitno...), ki je prišel v podjetje leta 1866.
1899 je Škoda postala delniška družba, tako da se od takrat ni več imenovala "zavod" (in je to spet postala šele v socializmu).
1930 pa se je sicer proizvodnja avtomobilov res ločila od ostalega, ampak ne lastniško. Tudi to se je zgodilo šele v socializmu.

Glede inkubatorja pa takole. L&K je samostojno proizvajal avte od leta 1905 do 1925. Ne vem, kako dolgo lahko podjetja zanimajo inkubatorji, ampak 20 let je malce veliko.

Strani: 1