Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[pcs]
> [bc123a]
> > [0817Suhad]
> > "Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.
>
> Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?

Izkoristek imajo okrog 80%, pa zelo pocasi se filajo. lipo/liion aku se prakticno ne segreva, ce ga ne filas res hitro.

Pocasno filanje mogoce ni tak problem, izkoristek pa najbrz je, ce izgubljas ze tako precej drago solarno energijo.

Meni se obe tehnologiji ne zdita bas idealni, lipo ima prekratko zivljensko dobo pa se v garazi ga ne bi upal imeti, kvecjemu zunaj v "bunkerju".
LiPo je drag, in ko crkne, crkne na nacin "ce jo se enkrat filate, tvegate nekontroliran pozar".

Razumem razlike v izkoristku, pocasno filanje se mi ne zdi problem (itak ce hoces imeti dober izkoristek, bi moral imeti veliko veliko celic, potem je pa stvar elektronike, da prilagodi polnilni in praznilni rezim kemiji).

Moja poanta je: glede na to, da je Pb baterija samo malo slabsa alternativa za ta namen, zakaj nimamo taksnih bank baterij po vsaki bajti, kot sedaj to propagira Musk? Sedaj bi pac imeli 80% izkoristek, zivljenjsko dobo 5-10 let, ter tezo 1 tono, z muskovim sistemom pa (recimo) 95% izkoristek, zivljenjsko dobo 5 let ter tezo 100 kg.

Je torej res stvar neka cudezna resitev, ki jo je sele Musk ponudil? Po moje ne, zaradi zgornjega.

Musk hoce zagnati "virtuous cycle" e-avtov in baterij, ki mu ne uspeva popolnoma, saj zadeve brez subvencij (pa ne mislim na vladno podporo teslini tovarni) niti priblizno laufale. Zato rabi dodatnega odjemalca baterij iz nove tovarne, ker ce bodo e-avti edini odjemalec, lahko to postane hitro vicious cycle.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2518211

Strani: 1

pcs sporočil: 5.462
[bc123a]
Moja poanta je: glede na to, da je Pb baterija samo malo slabsa alternativa za ta namen, zakaj nimamo taksnih bank baterij po vsaki bajti, kot sedaj to propagira Musk? Sedaj bi pac imeli 80% izkoristek, zivljenjsko dobo 5-10 let, ter tezo 1 tono, z muskovim sistemom pa (recimo) 95% izkoristek, zivljenjsko dobo 5 let ter tezo 100 kg.
V bistvu cel ta štos trenutno služi dvema namenoma:
1. Entuziastom z debelo denarnico, ki imajo (ali bodo nabavili) solarne elektrarne in se jim zdi fensi popolnoma odklopit z omrežja. Njim je pretežno vseeno, če se ne izplača ali se izplača šele po več desetletjih, no imajo pa doma boljšo polovico in ona že ne bo zadovoljna, če bo pol garaže zabasane z grdimi baterijami, CO2 gor ali dol. Pri "moških hobijih" je pač tako, da kak euro še pogrešijo, "te svinjarije" pa že ne bodo gledale :)

2. Elektru, ki bo imelo ob močni nadaljni rasti solarnih/vetrnih elektrarn težavo z vzdrževanjem stabilnosti omrežja in shranjevanjem presežkov. Tu je vprašanje, če bo to cenovno učinkovito in ceneje od backup elektrarn, računica je za vsak primer drugačna.

Ni pa zanemarljivo, da se marsikje v ZDA solarna net-metering shema brez subvencij že izplača. Tam, kjer je energija zelo draga, se izplačajo že tudi baterijski sistemi (mislim, da Havaji).

V bistvu bi morali takoj uvesti net-metering shemo in ukiniti vse FV subvencije (pač v skladu s pravnimi možnostmi glede na sklenjene pogodbe). Prepustimo FV entuzijastom z debelimi denarnicami, položimo jim le rdečo preprogo z ukinitvijo bedastih birokratskih zahtev, ko bodo cene padle bodo na vlak skočili še ostali.

Lp,
M

PS: Uvedbi net-metering sheme pri nas močno nasprotujejo elektrodistributerji (ker bodo omrežnino kasirali le za neto - razlika med proizvedeno in porabljeno energijo).

Strani: 1