Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[vickibedi]
> Se vedno me zanima (od tistih, ki mislite, da poznate osnovnosolsko fiziko, hehe), zakaj naj bi bila za domaco uporabo primerna drugacna kemija (torej LiIon, LiPo, LiFe...). Cisto resno. Razloge na plan.

Mislim da je problem svinčenega akumulatorja, poleg teže in dimenzije seveda, predvsem v tem, da se ne smejo do konca izprazniti, kar njihovo kapaciteto in s tem uporabnost občutno zmanjša.
Li-x imajo iste probleme, s tem da se jih tudi polniti ne sme prehitro, da imajo omejeno stevilo ciklov, da gorijo s peklenskim plamenom...

(Li-x - x=Ion, Po, Fe...)

Samo spomni se, avtomobilski akumulator lahko napolnis z polnilcem za 10 EUR, ki enostavno daje 13.8 V, rabis samo odzracevanje baterije (zaradi vodika, ce se pojavi elektroliza) in to je vse. Niti regulacije ne rabis. Pogoji v katerih dela avtomobilska baterija so grozni: malo se polni, potem se grozljivo hitro prazni (zagon avtomobila), potem se spet malo polni...

Za li-x pa rabis poseben, kemiji prilagojen, mikroprocesorsko voden polnilec, in ce malo zafrknes je baterija hitro fuc.

Meni so se vse avtomobilske baterije zdrzale precej vec kot Li-Po baterije v vseh napravah kar sem jih imel.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2517924

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[bc123a]
> [vickibedi]
> > Se vedno me zanima (od tistih, ki mislite, da poznate osnovnosolsko fiziko, hehe), zakaj naj bi bila za domaco uporabo primerna drugacna kemija (torej LiIon, LiPo, LiFe...). Cisto resno. Razloge na plan.
>
> Mislim da je problem svinčenega akumulatorja, poleg teže in dimenzije seveda, predvsem v tem, da se ne smejo do konca izprazniti, kar njihovo kapaciteto in s tem uporabnost občutno zmanjša.

Li-x imajo iste probleme, s tem da se jih tudi polniti ne sme prehitro, da imajo omejeno stevilo ciklov, da gorijo s peklenskim plamenom...

(Li-x - x=Ion, Po, Fe...)

Samo spomni se, avtomobilski akumulator lahko napolnis z polnilcem za 10 EUR, ki enostavno daje 13.8 V, rabis samo odzracevanje baterije (zaradi vodika, ce se pojavi elektroliza) in to je vse. Niti regulacije ne rabis. Pogoji v katerih dela avtomobilska baterija so grozni: malo se polni, potem se grozljivo hitro prazni (zagon avtomobila), potem se spet malo polni...

Za li-x pa rabis poseben, kemiji prilagojen, mikroprocesorsko voden polnilec, in ce malo zafrknes je baterija hitro fuc.

Meni so se vse avtomobilske baterije zdrzale precej vec kot Li-Po baterije v vseh napravah kar sem jih imel.
Ja, ampak režim dela avtomobilskega akumulatorja je bistveno drugačen - velika moč, kratek čas, medtem ko Li-on oddajajo manjšo moč daljši čas. Svinčeni akumulator ne smeš sprazniti do konca, ko se enkrat sprazni do konca je z njim hitro konec..

Strani: 1