Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[0817Suhad]
"Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.
Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2517919

Strani: 1

anon-54454 sporočil: 4.098
[bc123a]

Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?
To drzi. Sploh. ker se da izrabljene plosce zelo enostavno reciklirati za ponovno uporabo. Tudi cena je lahko bistveno nizja, ce zadeva ni namenjena za v vozilo. Stacionarna baterija je namrec lahko tudi modularna, kjer menjavas samo izrabljene plosce.
Mestna elektrarna zahodnega Berlina je celo desetletje funkcionirala na ta nacin.
pcs sporočil: 5.462
[bc123a]
> [0817Suhad]
> "Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.

Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?
Izkoristek imajo okrog 80%, pa zelo pocasi se filajo. lipo/liion aku se prakticno ne segreva, ce ga ne filas res hitro.

Pocasno filanje mogoce ni tak problem, izkoristek pa najbrz je, ce izgubljas ze tako precej drago solarno energijo.

Meni se obe tehnologiji ne zdita bas idealni, lipo ima prekratko zivljensko dobo pa se v garazi ga ne bi upal imeti, kvecjemu zunaj v "bunkerju".

Lp,
M
samos1111 sporočil: 182
[bc123a]
> [0817Suhad]
> "Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.

Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?
Tole bo hit v diplomatski četrti Delhija, kjer štroma rado zmanjka za dan ali dva (kje drugje ga sploh ni cel dan), brez klime se slabo živi, obstoječe rešitve pa so v obliki grdih skladovnic 10+ svinčevih akujev + razsmernikov ali hrupnih agregatov ;)
Pa mislim da so wanabi lastniki Teslovih avtov ki bi radi hitrejše polnjenje brez pojačanja hišnega el priključka tudi legit tržišče. Tudi lastniki ličnih vikendic v divjini.
Sicer se mi zdi da Tesla ni ta hip edini s takim sistemom in da ima pred konkurenco (ki obstaja menda celo v SLO) prednost v glavnem pri trženju - jebozovnejši škatli in določenih dobrih zvezah na strani tako potencialne klientele kot dobaviteljev baterij. No me zanima konkretna primerjava, če kdo ima kakšne približno relevantne številke.

Strani: 1