Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tesla nam bo pomagal, da se odklopimo iz elektroomrežja
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2517719] 01.05.15 10:11 · odgovor na: (# 2517582)
Ne, Pečjak ni priključil navaden avtomobilki akomulator, pač pa akomulator avtomobila na električni pogon,ki pa ima kar precej več moči in lahko nadomesti tudi nekajdnevni izpad elektrike.Kaj pa je "moč" akumulatorja? Si morda mislil shranjeno energijo.
Težko je debatirati če ljudje nimate pojma o,osnovnošolski fiziki....
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2517719
Strani: 1
[#2517918] 01.05.15 22:45 · odgovor na: (# 2517719)
[0126Bacis]Ne ti meni osnovnosolsko fiziko. Kaj mislis z "mocjo" akumulatorja? Svinceni akumulatorji premorejo izjemno veliko moc, na 12V rabi vcasih zaganjac akumulatorja 100 do nekaj 100 amperov (torej zmmore akumulator 2KW in vec).
>Ne, Pečjak ni priključil navaden avtomobilki akomulator, pač pa akomulator avtomobila na električni pogon,ki pa ima kar precej več moči in lahko nadomesti tudi nekajdnevni izpad elektrike.
Kaj pa je "moč" akumulatorja? Si morda mislil shranjeno energijo.
Težko je debatirati če ljudje nimate pojma o,osnovnošolski fiziki....
Ali si mislil na kapaciteto? Svinceni akumulator, ki ga imas v avtu, ima kapaciteto med 50 in 70 Ah, kar pomeni na 12V med 0.7 in 1.5 kWh. Kar ni veliko, ampak tak akumulator stane med 50 in 100 EUR, kar pomeni da dobis recimo 1 kWh na 100 EUR.
Svinceni akumulatorji s tekocim elektrolitom so glede na svojo kemijo, ceno in nekompleksnost prakticno idealni, ce te ne skrbi teza. Teza je edini problem, in za shranjevanje energije za domaco hiso je res nepomembna.
Se vedno me zanima (od tistih, ki mislite, da poznate osnovnosolsko fiziko, hehe), zakaj naj bi bila za domaco uporabo primerna drugacna kemija (torej LiIon, LiPo, LiFe...). Cisto resno. Razloge na plan.
Strani: 1