Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avtomobilizem na pragu tektonskih sprememb
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
A se sploh kdo vprasa, kaj je avtomobilska industrija dejansko storila na podrocju razvoja motorja, ki predstavlja funkcionalno vrednost vsakega avtomobila? Recimo, relavantno vprasanje je, koliko % se je izboljsal izkoristek t.i. sodobnega stiritaktnega motorja od njegovega "prastarega" oceta izpred 100 let? Ja, pav imate, skoraj nic, mogoce 5% pa se to je veliko. Ampak nima veze, vazne so luci (mogoce bodo sedaj celo Romuni, ki preckajo Slovenijo obicajno sredi noci v avtomobilh brez ene same prizgane zarnice torej kot kaksen ameriski brezpilotni in radarju neviden avijon, prizgali kaksno ledico, da jih bo clovek mogel opaziti).
Sicer se pa novodobni avtomobili "odlikujejo" ravno po zanesljivosti. Da bi clovek zadostil EU normativom o izpustih, poizkusa s turbopuhali delati cudez, ki nato rezultira v robi, ki se kvari na vsakih 20 000km. Pri 100 000km pa je menjava motorja postala ze skoraj rutina. Znamke raje ne bom omenjal, ker je vse tako postalo isti smoren (pa naj gre za Nemce, Francoze, Italijane ali Japonce), da clovek da za lumuzino 50 000eur na koncu pa menja kar cele komponente, od menjalnika do motorja in se kaj bi se naslo … glavno je, da so razvili nemski proizvajalci avtomobilov zelo dobro servisno mrezo in pa mrezo avtomobilov za izposojo oz. nadomestilo po kljuci asistence, ker drugace bi se pocasi ze bolj splacalo nabavit konja s kocijo, iPad in iPhone in pa en laser lahko montiras tudi na kocijo BTW.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2515051
Strani: 1
[#2515108] 16.04.15 11:39 · odgovor na: (# 2515051)
[quetal]Oprosti, motiš se kar se tiče razvoja v 100 letih. Strinjal bi se kvečjemu, če bi rekel, da je škoda, ker so razvijali motorje z notranjim izgorevanjem namesto baterij ali gorivnih celic.
Pa dobro no, a smo potrosniki res priceli postjat taksne ovce, da kupujemo se samo design in pa neko tehnologijo v obliki super duper laserskih luci in pa LCD monitorjev, katerih delovanje pod celodnevnim soncem na 40+ bo najverjetneje problizno enako mavrici po dezju. To so res dosezki novodobnega powerpoint inzeniringa po velikih koncernih … pa prav na bruhanje ti gre od tega marketinga.
A se sploh kdo vprasa, kaj je avtomobilska industrija dejansko storila na podrocju razvoja motorja, ki predstavlja funkcionalno vrednost vsakega avtomobila? Recimo, relavantno vprasanje je, koliko % se je izboljsal izkoristek t.i. sodobnega stiritaktnega motorja od njegovega "prastarega" oceta izpred 100 let? Ja, pav imate, skoraj nic, mogoce 5% pa se to je veliko. Ampak nima veze, vazne so luci (mogoce bodo sedaj celo Romuni, ki preckajo Slovenijo obicajno sredi noci v avtomobilh brez ene same prizgane zarnice torej kot kaksen ameriski brezpilotni in radarju neviden avijon, prizgali kaksno ledico, da jih bo clovek mogel opaziti).
Sicer se pa novodobni avtomobili "odlikujejo" ravno po zanesljivosti. Da bi clovek zadostil EU normativom o izpustih, poizkusa s turbopuhali delati cudez, ki nato rezultira v robi, ki se kvari na vsakih 20 000km. Pri 100 000km pa je menjava motorja postala ze skoraj rutina. Znamke raje ne bom omenjal, ker je vse tako postalo isti smoren (pa naj gre za Nemce, Francoze, Italijane ali Japonce), da clovek da za lumuzino 50 000eur na koncu pa menja kar cele komponente, od menjalnika do motorja in se kaj bi se naslo … glavno je, da so razvili nemski proizvajalci avtomobilov zelo dobro servisno mrezo in pa mrezo avtomobilov za izposojo oz. nadomestilo po kljuci asistence, ker drugace bi se pocasi ze bolj splacalo nabavit konja s kocijo, iPad in iPhone in pa en laser lahko montiras tudi na kocijo BTW.
[#2515127] 16.04.15 12:51 · odgovor na: (# 2515051)
Strani: 1