Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Prepričljiv in suveren 'bestseller'

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-304487 sporočil: 967
[Avto] Tema: Prepričljiv in suveren 'bestseller'
[#2507881] 17.03.15 09:01
Odgovori   +    7
čas vnosa: 17.03.15 07:10
Voznika ob vstopu v vozilo pričaka nek nov svet, zgledno očiščen nepotrebne navlake v obliki številnih stikal ter nemogoče piano črne plastike.

Khm, kako so wannabe avtomobilski novinarji in vseznalci nekoč hvalili prestižnost klavirskega črnega laka...

Je pa še en predlog za rešitev "nepotrebne navlake" v obliki stikal - kaj hudiča v sodobnih avtomobili še stoji VOLAN, četudi okrogel?

Izgleda kot en velik gumb! Ven z njim pa namesto njega tablico not!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2507881

Strani: 1

anon-214372 sporočil: 3.048
[Avto] Tema: Prepričljiv in suveren 'bestseller'
[#2508046] 17.03.15 18:20 · odgovor na: anon-304487 (#2507881)
Odgovori   +    7
[psm]
Voznika ob vstopu v vozilo pričaka nek nov svet, zgledno očiščen nepotrebne navlake v obliki številnih stikal ter nemogoče piano črne plastike.

Khm, kako so wannabe avtomobilski novinarji in vseznalci nekoč hvalili prestižnost klavirskega črnega laka...

Je pa še en predlog za rešitev "nepotrebne navlake" v obliki stikal - kaj hudiča v sodobnih avtomobili še stoji VOLAN, četudi okrogel?

Izgleda kot en velik gumb! Ven z njim pa namesto njega tablico not!
Ultimativna končna rešitev, ki bo privabljala nasmeh na obraze, bo samo en touch screen. In koliko bo šele veselja, ko boš v podmenuju na sedmem podnivoju našel opcijo za vklop gretja zadnjega stekla, v mavričnih barvah in z animacijo namesto prazgodovinskega stikala z antično osvetlitvijo.

Je zanimivo, kako v tujem avtu (še vedno) osnovne funkcije za vožnjo osvojiš v minuti, nastavljanje najnovejše tuje pečice s touch screenom pa zna biti problem. Meni osebno je eno stikalo = ena funkcija dosti bolj uporabniku prijazna rešitev kot all-in-one rešitve z meniji. Prvič, ker je stikalo vedno hkrati tudi indikator, drugič ker zahteva eno potezo namesto n-tih in tretjič, ker ne potrebuješ navodil s kazalom in indeksom za iskanje položaja funkcije na sedmem podnivoju.

Je pa za proizvajalca ceneje kopirati programsko opremo kot sestavljati stikala, pa tudi za uporabnika je vzdrževanje lažje (ne pa tudi nujno cenejše). Če na to prištejemo milijon nepotrebnih funkcij, ki jih marketinški oddelki proizvajalcev besno predstavljajo kot bistveno dodano vrednost, je trend tablic v avtu razumljiv in žal tudi neizogiben.

Strani: 1